Elikkäs lauantaina Jäähallilla messumiitti. Huoneessa jo paljon asiasta juteltu niin tässä vaan joitain tietoja:
Kokoonnutaan klo 15.30 Nordenskjöldinkadun puolelle pääoville niin että silloin olisi jo liput hankittuna (lipunmyynti siinä ovien vasemmalla puolella).
Jatkopaikkana on jälleen Kalle joten sinne siis päätynemme.. joskus klo 21-22
...ja keskustelu jatkuu 30 huoneessa. Mielellään otan infoa vastaan siitä kuka on tulossa minnekkin.
30+ 1.12 Hki
3
1539
Vastaukset
- Cesar*
nyt olis 13 nimee listassa ja ehkä-listalla vielä lisää... Muutama hyvin vielä mahtuis niin ei olis liika iso porukkakaan. Sitkee huhu on olemassa että johonkin mentäisiin ensin yhelle ottamaan rohkasu. Sellainen paikka voisi olla siinä jäähallin lähellä oleva "Mexi" http://omakaupunki.hs.fi/mesta/118152/Mexi
- saapukaa ajoissa
Koko esitelehtykäinen
http://www.sexhibition.fi/pdf/Fuckland_talvi_2007.pdf
tai pelkkä ohjelma http://www.sexhibition.fi/ohjelma.htm
Harmillisesti kaksi pääesiintyjää laitettu heti ensimmäiseksi. Sen verran kiirehtisin että sisään mennään viimestään puolelta ja suoraan päälavalle... Ohjelmasta johtuen paikalle voisi saapua jo klo 15.20, ja siirtyä sisään heti kun kaikki ilmoittautuneet ovat saapuneet... Loput sitten etsivät meidät sieltä jostain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416