Uusi Vuosi

Linnuntie

Moikkelis kaikki!

Olen lähdössä ystäväni kanssa uudeksi vuodeksi Riikaan. Olemme siellä kolme yötä.

Tietääkö kukaan millain latvialaiset juhlivat yleensä uutta vuotta? Kai baarit on auki? Entä miten kaupat on auki siinä vuoden vaihteessa? And most of all voisiko joku suositella joitain hyviä baareja? Tykätään käydä tanssimassa paljon, niin joitain sellaisia klubeja olemme haeskelemassa...

Kiitos! :)

8

850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Expat

Latvialaiset (sekä paikalliset venäläiset) juhlivat uuttavuotta pitkälti samoin kuin suomalaiset, tosin perskänniset puuttuvat katukuvasta ja liiaksi humaltunut nainen on mitä suurimmalla todennäköisyydellä pohjoisesta tullut turisti.

Baarit ovat auki, luonnollisesti. Yökerhot vähintään klo 6 aamulla, jotkut jopa pidempään.

Uudenvuodenpäivänä pikkukaupat ovat kiinni, mutta sekä ostoskeskukset että ruokakaupat ovat auki.

• Linnuntie

Kiitti kaikille vastauksista. Oltiin ajateltu mennä La Roccaan mut se tai palaa tossa Joulun tienoilla maan tasalle. On meille myös suositeltu Essential yökerhoa - ehkä me sinne suunnataan..

Mutta mutta, onkos muita viettämässä uutta vuotta Riikassa???
      Ollaan yötä Valdemars nimisessä hotellissa. Ollaan itse asiassa vain kolme yötä paikan päällä..

• Jüri

Itse olen lähdössä riikaan 31.12 ja majoitun hotelli Ridzenessä 4 yötä.
        Hyvä "baari" ainakin ilotulituksen seuraamiseen olisi Latvija hotellin sky-bar.

• tulossa .ö.g
        Jüri kirjoitti:

Itse olen lähdössä riikaan 31.12 ja majoitun hotelli Ridzenessä 4 yötä.
        Hyvä "baari" ainakin ilotulituksen seuraamiseen olisi Latvija hotellin sky-bar.

huomenna... tai no tänään on lähtö, vissii ollaan 4 päivään asti meitä tulossa 4 taij 6:D ollaan varmaan jossai ladossa:D tuttu järjestänyt matkan:D

• Anonyymi

Älä tuu vittuilee joulusta Latviaan, Tämä on vapaa maa uskonhapatuksista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3680
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      66
      1042
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe