onko kellään muulla ongelmaa että virtsa tulee emättimen kautta?mulla on,se on kai aika yleistä...mut tuntuu et mulla on aina virtsaputkentulehdus!ennen ei oolu kesällä,mut nyt jos vähänkin saa kylmää niin heti!
Tosi inhottavaa!!Onko kellään muulla näin?
virtsaputkentulehdus...
6
543
Vastaukset
- tuota
Se virtsaputken suu on emättimen aukon yläpuolella/yläosassa, joten se saattaa näyttää että virtsa tulee emättimen kautta. Jos epäilet virtsarakontulehdusta, mene heti lääkäriin!
- catja
Käy lääkärissä, ni saat antibiotteja siihen tulehdukseen. Mullakin tulee tosi helposti virtsatietulehdus.
Virtsan ei kuuluis tulla emättimen kautta. Se voi aiheuttaa tulehduksen emättimessä. Sun kannattaa siitäkin käydä lääkärissä. Ne sit aukasee jotenkin sun virtsaputken suun silleen, että se pääsee taas kulkemaan sieltä.- ninni22
älä nyt viitti, siis puhua paskaa kun et mistään mitään tiiä, itelläni jo vuosia sitten todettiin vaan että aih katos perkele se tuleekin sieltä vähän väärästä reijästä, ei siihen sen koomin ole puututtu eikä mitään tulehduksia oel tullut sitten 6veen jälkeen!! eli ihan "normaalia" siis monilla niin eikä varmasti haittaa millään tavalla sun elämääs!!
ninni22 - Anna
ninni22 kirjoitti:
älä nyt viitti, siis puhua paskaa kun et mistään mitään tiiä, itelläni jo vuosia sitten todettiin vaan että aih katos perkele se tuleekin sieltä vähän väärästä reijästä, ei siihen sen koomin ole puututtu eikä mitään tulehduksia oel tullut sitten 6veen jälkeen!! eli ihan "normaalia" siis monilla niin eikä varmasti haittaa millään tavalla sun elämääs!!
ninni22ainakin yhellä mun kaverilla todettiin että virtsa tulee emättimestä, ja asialle tehtiin kiireisesti jotain, ja nyt se tulee ihan sieltä mistä pitääkin.
- ninni22
Anna kirjoitti:
ainakin yhellä mun kaverilla todettiin että virtsa tulee emättimestä, ja asialle tehtiin kiireisesti jotain, ja nyt se tulee ihan sieltä mistä pitääkin.
On se kyllä kumma juttu kun mulle ei oo koskaan asialle mitään tehty, eikä se "vaiva" ole siis millään tavalla vaivannutkaan....mutta no kaikka seki n sitten on yksilökohtaista..
- apua kaipaava
Ei se sillä tavalla "haitaakaan" mun elämää muuta kun tulee helposti virtsatietulehdus.Mä tiedän että sen sais pois mutta ei se kai kovin vaarallista oo ja kai aika yleistäkin...
Yleensä se tulehdus menee itsestään ohi eikä siihen tarvi puuttua..onko normaalia?
Kiitti hyvistä vinkeistä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917405- 373937
- 453500
- 2332713
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402642- 402433
- 1292369
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202168- 451942