virtsaputkentulehdus...

apua kaipaava

onko kellään muulla ongelmaa että virtsa tulee emättimen kautta?mulla on,se on kai aika yleistä...mut tuntuu et mulla on aina virtsaputkentulehdus!ennen ei oolu kesällä,mut nyt jos vähänkin saa kylmää niin heti!
Tosi inhottavaa!!Onko kellään muulla näin?

6

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota

Se virtsaputken suu on emättimen aukon yläpuolella/yläosassa, joten se saattaa näyttää että virtsa tulee emättimen kautta. Jos epäilet virtsarakontulehdusta, mene heti lääkäriin!

• catja

Käy lääkärissä, ni saat antibiotteja siihen tulehdukseen. Mullakin tulee tosi helposti virtsatietulehdus.

Virtsan ei kuuluis tulla emättimen kautta. Se voi aiheuttaa tulehduksen emättimessä. Sun kannattaa siitäkin käydä lääkärissä. Ne sit aukasee jotenkin sun virtsaputken suun silleen, että se pääsee taas kulkemaan sieltä.

• ninni22

älä nyt viitti, siis puhua paskaa kun et mistään mitään tiiä, itelläni jo vuosia sitten todettiin vaan että aih katos perkele se tuleekin sieltä vähän väärästä reijästä, ei siihen sen koomin ole puututtu eikä mitään tulehduksia oel tullut sitten 6veen jälkeen!! eli ihan "normaalia" siis monilla niin eikä varmasti haittaa millään tavalla sun elämääs!!
        ninni22

• Anna
        ninni22 kirjoitti:

älä nyt viitti, siis puhua paskaa kun et mistään mitään tiiä, itelläni jo vuosia sitten todettiin vaan että aih katos perkele se tuleekin sieltä vähän väärästä reijästä, ei siihen sen koomin ole puututtu eikä mitään tulehduksia oel tullut sitten 6veen jälkeen!! eli ihan "normaalia" siis monilla niin eikä varmasti haittaa millään tavalla sun elämääs!!
        ninni22

ainakin yhellä mun kaverilla todettiin että virtsa tulee emättimestä, ja asialle tehtiin kiireisesti jotain, ja nyt se tulee ihan sieltä mistä pitääkin.

• ninni22
        Anna kirjoitti:

ainakin yhellä mun kaverilla todettiin että virtsa tulee emättimestä, ja asialle tehtiin kiireisesti jotain, ja nyt se tulee ihan sieltä mistä pitääkin.

On se kyllä kumma juttu kun mulle ei oo koskaan asialle mitään tehty, eikä se "vaiva" ole siis millään tavalla vaivannutkaan....mutta no kaikka seki n sitten on yksilökohtaista..

• apua kaipaava

Ei se sillä tavalla "haitaakaan" mun elämää muuta kun tulee helposti virtsatietulehdus.Mä tiedän että sen sais pois mutta ei se kai kovin vaarallista oo ja kai aika yleistäkin...
      Yleensä se tulehdus menee itsestään ohi eikä siihen tarvi puuttua..onko normaalia?
      Kiitti hyvistä vinkeistä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7405
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3937
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3500
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      2713
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2642
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2433
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2369
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2249
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2168
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1942
    Aihe