Bobcat 743 - korvaava moottori?

Mikko K.

Bobcat 743 alkuperäinen Kubota (4-syliterinen diesel) koki täystuhon. Ei ole ilmeisesti kovin hyvä kone alkujaankaan, kallis ainakin.

Onko kellään kokemusta muista moottorivaihtoehdoista? Huhupuheen mukaan joku nissanin diesel kävisi.

Omat ajotuntini ovat vähäiset, joten kaikki paitsi sähkömoottori kelpaavat ;-)

Y.t. Mikko K

8

7019

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerran luen

että Bobcat on huono moottori. Itselläni on toisenlaiset kokemukset.

• Mikko K.

Oikeastaan Kubotan moottorin laatu ei ole se pointti vaan kohtuuton hinta, sekä osilla että vaihtomoottorilla. Romikset on väärällään toimivia autodieseleitä eikä bobcatin vauhtipyörän ym. asentaminen toiseen moottoriin kytkimen tilalle vaikuta kovin hankalalta.

Turhan työn välttämiseksi pyydän tietoa kokemuksista ja eri moottorivaihtoehdoista.

• Mikko K.
        mf... kirjoitti:

tuolta:
        http://www.konetori.com/masiina/hae.php?ilmoitus_id=3425

Kiitokset yhteystiedoista. Murheiden syykin (pari kertaa haljennut kansi joka lopuksi aiheutti kampiakselin katkeamisen)alkaa selvitä: lienee vakava jäähdytyspuolen häiriö, tukkoinen syyläri tms. Kiehuessaan kuulemma paukasee kannen halki. Kuski - joka on sukua - vahvisti kiehumisen "aika helposti ja usein". En kommentoinut enkä hymyillyt ;-).

terv

Mikko K.

• Anonyymi

jos jolain myytävänä 743 rikkinäinen voisin ostaa

• Anonyymi

Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee, Renaultin 1.9 litrainen diesel taisi käydä Bobcattiin melko helposti.

• Anonyymi

Kyllä se on psa xud- dieselit. Niitä ollut orkkiksenakin.

• Anonyymi

sinnehän voi laittaa minkä moottorin vaan kun sopii sinne tilaan ku vaan saa kardaaninkiinni ja jäähdytys pualtimen jos uskaltaa sähköpuhallin helpoin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe