hei,
mitä mieltä olette lahjalistasta, rajoittaako tai loukkaako se kutsuttuja vieraita??
lahjalistat
4
588
Vastaukset
- petra
Ei missään nimessä.
Mitä suuremmat juhlat, sitä enemmän ihmisiä, jotka eivät tiedä hääparin tarpeista ja mausta yhtään mitään.
Lahjojen miettiminen on useasti aika työlästä ja jos lahjalista on laadittu järkevissä puitteissa, vältetty ylihinnoiteltuja tuotteita ja löytyy joka kukkarolle sopivaa, ei parempaa ideaa voi ollakaan.
Oman persoonallisen lisänsä saa lahjoihin satsaamalla sitten kortteihin. Niihin voi rustata runoa, mietelmiä, askarrella alusta lähtien itse ja toivon mukaan hääpari myös älyää kortit lukea sekä arvostaa, mikä ajatuksella on heille kortin myötä osoitettu. - WIIWI77
kyllä lahjalista on todella hyvä! Monien vieraiden on vaikea keksiä lahjoja etenkin jos hääpari on asunut jo vuosia yhdes. ja lahjalista vähentää "turhien" tavaroiden saamista....
- Anonyymi
Omat häät on tässä tulossa ja olen kanssa vähän tutkinut tuota asiaa lukemalla komennetteja täältä ja muilta palstoilta. Näyttää siltä, että puolet kiittää ja toinen puoli vetää herneen nenään. Useimmissa kommenteissa missä listaa moititaan, niin on listalle laitettu liian kalliita juttuja ja/tai lista on esitetty niin, että siinä olevia juttuja pitää (ehdottomasti) hankkia, eikä muita sovi tuoda ollenkaan. Jos tuon puolen osaa hoitaa fiksusti, niin taitaa jäädä hyvinkin kiitoksen puolelle.
Katselin kanssa vähän noita palveluita, ja näyttää siltä, että me laitetaan omatoivelista http://bit.do/toivelista ainakin tuohon suomalaiseen nettipalveluun.- Anonyymi
Jos pariskunta on hankkinut kaiken tarpeellisen yhdessä jo ennen häitä, kannattaa varmaan pyytää rahaa siinä tapauksessa lahjaksi. Moni käyttää saamansa rahat häämatkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1267130Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam894935Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk733791Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,273014Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni442591Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t281979Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2091505Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3221312Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on471126Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1671123