Onko kukaan vahannut koskaan korkkimattoa, missä on kaiketi jokin kalvo?
Kyseessä on vanha matto, joka on jonkin verran kulunut toimistotuolin alta. Mieli tekisi laittaa siihen vahaa, vaikka tiedän, ettei korkkia vahata..
Vahakysymys
5
1131
Vastaukset
- Vahailija
Minulla oli eräs myymäläkohde jossa on vanha korkkilattia. Korkin päällä on muovikalvo, joka siinä kohteessa oli osin lähtenyt pois. Niiltä kohtaa, jossa ei muovikalvoa ole, korkki värjäytyy tummaksi kastuessaan. Ole siis varovainen ettei korkki imaise itseään liian märäksi. Kannattaa tehdä pieni alue kerrallaan eikä antaa veden seistä lattialla. Tässä mun kohteessa lattiasta tuli niin hyvä, että aina välillä on pakko käydä ihailemassa sitä =)
- Neuvoista.
Pesit lattian varmaan, millä aineilla, koneilla, miten?
Entä vahaus, mitä vahaa ja montako kerrosta?
- tätä ,
Kerro asiakkaalle, että lattia on kulunut puhki ja se pitäisi uusia. Tarjoa sitten vahausmahdollisuutta, mutta kerro ettet voi taata lopputulosta.
- huis
Olen vahannut korkkilattian mattavahalla.
Ennen vahausta pesin lattian yhdistelmäkoneella vaalealla laikalla.
Vahaa laitoin kaksi ohutta kerrosta ja kerran olen tehnyt lattiaan paikkavahauksen tuolien kohdalle.
Kysyin joskus kuinka vaha poistetaan korkkilattiasta niin, ettei matto kärsi niin neuvottiin tekemään niin pienissä erissä poisto, ettei vesi joudu olemaan kauaa lattialla. - Anonyymi
Korkkilattiaa ei saa vahata 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744988- 332781
- 402544
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261953Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401862Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291709- 901703
- 1661583
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210