Onko kukaan vahannut koskaan korkkimattoa, missä on kaiketi jokin kalvo?
Kyseessä on vanha matto, joka on jonkin verran kulunut toimistotuolin alta. Mieli tekisi laittaa siihen vahaa, vaikka tiedän, ettei korkkia vahata..
Vahakysymys
5
1280
Vastaukset
- Vahailija
Minulla oli eräs myymäläkohde jossa on vanha korkkilattia. Korkin päällä on muovikalvo, joka siinä kohteessa oli osin lähtenyt pois. Niiltä kohtaa, jossa ei muovikalvoa ole, korkki värjäytyy tummaksi kastuessaan. Ole siis varovainen ettei korkki imaise itseään liian märäksi. Kannattaa tehdä pieni alue kerrallaan eikä antaa veden seistä lattialla. Tässä mun kohteessa lattiasta tuli niin hyvä, että aina välillä on pakko käydä ihailemassa sitä =)
- Neuvoista.
Pesit lattian varmaan, millä aineilla, koneilla, miten?
Entä vahaus, mitä vahaa ja montako kerrosta?
- tätä ,
Kerro asiakkaalle, että lattia on kulunut puhki ja se pitäisi uusia. Tarjoa sitten vahausmahdollisuutta, mutta kerro ettet voi taata lopputulosta.
- huis
Olen vahannut korkkilattian mattavahalla.
Ennen vahausta pesin lattian yhdistelmäkoneella vaalealla laikalla.
Vahaa laitoin kaksi ohutta kerrosta ja kerran olen tehnyt lattiaan paikkavahauksen tuolien kohdalle.
Kysyin joskus kuinka vaha poistetaan korkkilattiasta niin, ettei matto kärsi niin neuvottiin tekemään niin pienissä erissä poisto, ettei vesi joudu olemaan kauaa lattialla. - Anonyymi
Korkkilattiaa ei saa vahata 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1376279Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto665201Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143665Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213250Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1042350Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712276Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku11998Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271608- 761108
Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne121028