Serverimaailma kadonnut?

Vänkyrä

Tietääkö joku mitä www.serverimaailma.com ssa on tällä viikolla tapahtunut? Mulla on ollut siellä kaksi eri sivustoa. Eka katosi ilmeisesti maantaina, toinen tänään. Eka oli ollut kadoksissa yli vuorokauden, kun laitoin sähköpostia ja vastauksena tuli jotain tyyliin "nakyyko nyt?" Laitoin toisen sivuston katoamisesta JA webhotellin omien sivujen katoamisesta taas sähköpostia. Saas nähdä, vastaako enää kukaan :(

11

2760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vänkyrä

      Serverimaailman omat sivut näkyvät tänään, samoin eilen aamulla kadonneet omat sivuni. Mutta maanantaina kadonneet sivut ovat edelleen kadoksissa eikä vastausta tiedusteluuni ole tullut.

      Sain vastauksen kaikilta webhotelleilta, joihin illalla lähetin kyselyjä, tosin yksi ei vissiin ymmärtänyt kysymystäni :)

    • mutu9585

      samaa olen tässä ihmetellyt. 22.11 oli serverimaailman omat sivut ja minun sivuni alhaalla muutaman tunnin ja tänään ne ovat niin hitaat et heikottaa...

      Pari tuntia sitten lähetin ylläpidolle mailia, mutta vielä ainakaan ei ole vastausta kuulunut,,,

    • kylmät jalat

      olipas mulla siellä pari domainia mutta sit ku ei mikään toiminu niiku piti nii oli pakko vaihtaa palveluntarjoajaa. osoite.com webhotellit on 1 euron nii otin pari sellaista, eipä ole mitään moitittavaa ollut, sivut ollut pystyssä ilman katkoksia. nopea sähköposti tuki myös.

      • 1v jälkeen

        Luitko kunnolla?

        Paketin normaalihinta on 7,98 euroa/kk (95,76 euroa/vuosi).

        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Normaalihinta veloitetaan toisesta sopimusjaksosta alkaen. Veloitettua maksua ei palauteta.


    • on-
      • VITTUUNTUNUT

        Aivan helvetin kallsita on tuo Osotie.com 250 euron lasku tuli. En maksa!


      • Istwan42
        VITTUUNTUNUT kirjoitti:

        Aivan helvetin kallsita on tuo Osotie.com 250 euron lasku tuli. En maksa!

        Kannattaakin aina vertailla ennen webhotellin ostamista. Hyvä vertailu löytyy osoitteesta http://www.webhotellivertailu2.fi


      • J Vainio

      • el Guru

    • juppi3

      Mulla ollut kaksi domainia nyt monta vuotta, palvelijan nimi vaan vaihtuu välillä jaehkä palvelinsali virossa. Samoin reititys nopeammaksi välilä. Eiolekehu, mutta pääosin toiminut.

    • _4346_

      Kotimaisen palvelun ykkönen on mielestäni www.vhosti.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2024
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      207
      1730
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1478
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1167
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      2
      1134
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      132
      1078
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      978
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      976
    Aihe