Sekaisin te olette

normaali

huh huh...mielestäni te olette kaikki ihan sekaisin, pipipäitä. noituus, astraali-matkustamien, wicca, ei helvetti ja vielä ihan tosissaan! mitäs teette juhanuksena? menette metsään noitumaan pakannallisia riittejänne ja palvomaan ties mitä metsän peikkoja ja demoneita? ei helvetti sentään ei ymmärä tätä. harry potter menee viellä mutta te ootte pahasti vinksahtaneita immeisiä. hakeutukaa hoitoon ja äkkiä!

17

912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terve

      ...olet ilmeisesti joku vieläkin sekopäisempi eli kristitty.

      • normaali

        joo, olen mutta miten tullaan uskoon niihin mihin te uskotte? koska se on jotekin tavalista poikkeavaa on. äitikö tai perhekö sinut/teidät käänytti tähän vaiko itse teit niin?


      • terve
        normaali kirjoitti:

        joo, olen mutta miten tullaan uskoon niihin mihin te uskotte? koska se on jotekin tavalista poikkeavaa on. äitikö tai perhekö sinut/teidät käänytti tähän vaiko itse teit niin?

        Mene kuule jeesustelija kirjastoon ja lainaa sellainen kirja kuin APOKALYPSIS Maailmanlopun pelot ja uuden maailman unelmat. Tulet kuule paljon viisaammaksi.

        Sen on kirjoittaneet Tony Dunderfelt (psykologi) ja Martti Mäkisalo (teologi)

        Suosittelen kaikille hihhuleille.


      • ---
        normaali kirjoitti:

        joo, olen mutta miten tullaan uskoon niihin mihin te uskotte? koska se on jotekin tavalista poikkeavaa on. äitikö tai perhekö sinut/teidät käänytti tähän vaiko itse teit niin?

        jos nyt muka oikeasti olet "uskovainen", niin mihin unohtui se yksi pieni mutta tärkeä lause raamatusta: älää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi?

        Taitaa olla herralle tulossa kuumat oltavat sitten viiemisellä tuomiolla.


      • Käväsin tässä lukemassa
        --- kirjoitti:

        jos nyt muka oikeasti olet "uskovainen", niin mihin unohtui se yksi pieni mutta tärkeä lause raamatusta: älää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi?

        Taitaa olla herralle tulossa kuumat oltavat sitten viiemisellä tuomiolla.

        Onko tuomitsemista jos puhutaan totuuksista?

        Kuumat olot on niillä jotka eivät kestä totuutta.

        Olemalla rehellinen itselleen ,silloin otat ensiaskeleen.Ensiaskel kuitenkin on hurjuva kuten pikkulapsella joten jos haluat jotain oppia niin tassuttele varovasti vaikka mieli tekeekin juosta siinä vaiheessa.


    • Topu

      Kyllä. Sekaisin ollaan. Lähinnä ilosta ja vapaudesta. Ei tarvitse kuunnella naama pitkänä jurnuttavien mörököllien jupinoita. Siis yleensä.

      Kiitos kysymästä. Itse menen luonnon helmaan mahdollisimman kauaksi kännissä mökeltävien kristittyjen massapainajaisista. Korkkaan pullon valkoviiniä. Nautin luultavasti thaimaalaisittain maustettuja kanavartaita ja ihailen yötöntä yötä.

      Eikä sinun tarvitse tätä ymmärtääkään. Jokin tarve sinulla kuitenkin oli, kun tänne asti vaivauduit tuollaisen turhanpäiväisyyden vuoksi. Eikö todellakaan ole mielekkäämpää tekemistä kuin tulla tänne päivittelemään?

      Hakeutuisit hoitoon kun sinulla on tuollaisia kummallisia päähänpistoja.

    • ----

      ollaan niin sekaisin onnesta, että kohta taiotaan sinulle kiva juhannusripuli, että pääset kunnon astraalimatkalle sinäkin!

      KUIVAA juhannusta!

    • Wiccaksi isona

      Siis muka normaali??

      Kerrohan sitten, missä menee normaalin ja epänormaalin raja?
      Ja jos sua kiinnostaa, niin ennemmin juttelen demoneille, kuin sivistymättömille jeesustelija-hurskastelijoille. Ja ennen kaikkea, mietipä hetki, me emme vahingoita ketään/mitään, vaan yritämme parantaa ympäristömme huonoa oloa, kuuntelemalla sen tarpeita. Kerrohan minulle, mitä kirkkosi tekee asian hyväksi?
      Mitä tekee joku kirkko sille, että heitellään roskia ympäri luontoa, ja pilataan vesiä? Mitä tekee kirkkosi niille ihmisille joilla on paha olla maapallon kärsimyuksen vuoksi? Mitä tekee pappisi kerskakulutuksen vähentämiseksi?
      Ja me emme tyrkytä omaamme, älä sinäkään tyrkytä omaasi, tai väitä minua sekopääksi tai pipipääksi, siksi, että uskon erilailla kuin sinä.
      Et kai haukkuisi katolistakaan pipipääksi?

      Ai niin, ja se mitä teen juhannuksena lienee oma asiani???

      Blessed be

    • tulikivi

      mulla on omat aavistukseni siitä kuka tämän tarinan on taas kirjoitellut. taitaapa olla vanha ystävämme Hexi, joka edellisen keskustelun karvaan tappion jälkeen päätti vaihtaa taktiikkaa.
      pääsitpä kerrankin sinäkin sanomaan, että hankkiutukaa hoitoon...hah!

      • tulikivi

        meinaskin unohtua! väität mitä tahansa niin en tosissaan pysty uskomaan, että et olisi Hexi.


      • Pihlaja
        tulikivi kirjoitti:

        meinaskin unohtua! väität mitä tahansa niin en tosissaan pysty uskomaan, että et olisi Hexi.

        ...jos oikein mietitään, niin ehkä Hexi ja normaali ovat Pyerun, Fanaticit I ja II ja pari muuta, jotka ovat oppineet hieman oikeinkirjoitusta. ;) Samat rotuoppihölinät oli "heilläkin".

        Toisaalta hölmöjä provokaattoreita riittää kyllä joka lähtöön, mutta melkein toivoisin, että noin elämättömien juttujen takana olisi vain yksi ihminen - silloin niitä olisi maailmassa vähemmän.

        Oikeasti... ei mene hyvin, kun ei koe voivansa jättää jälkeään maailmaan muuten kuin kirjoittelemalla törkyä monella eri salanimellä samalle netin keskustelupalstalle. Hankkikaa ihmiset harrastus, tai hakatkaa vaikka halkoja.


    • Agwé

      Ha haha !!!

      Teikäläinen se vaan on nenä kiinni raamatussa ja housut jalassa, sillä välin kun me hörhöt ja hullut pidetään hauskaa ja rietastellaan! Niin!

      So don't be so lonely! Dance till you drop! Bop Bop! Lähtisit sinäkin meidän muiden kanssa Neeeljänteeen Ulottuvuuuteeen! Jiiihaaa!

      :Agwé:

    • Vinku-Inkkari

      Poltat kokon, vedät lärvit, heräät oksennuslammikossasi ja myöhemmin jännität saitko sukupuolitaudin?

      Erittäin tervettä toimintaa siis...

    • Goetia

      Normaali wrote:
      >menette metsään noitumaan pakannallisia >riittejänne ja palvomaan ties mitä metsän >peikkoja ja demoneita?
      jep,jep mutta valitettava tosiasia on että me myöhästyttiin siitä potterin junasta ja eikä meillä ole varaa Nimbus 2000 luutiin.. muutenhan me lenneltäis ja pidettäis hauskaa.
      Terv,
      Wiccamies ilman luutaa ja kyyditettävää..

      • polgara

        Juuri tollaisia sanavalmiita ihmisiä me noidat ja wiccat ym pakanat tarvitsemme itseämme puolustamaan... Itse yritän aina puolustaa omaa uskoani rauhallisesti ja loukkaamatta toista... Mutta tuollainen näsäviisaus on kunnioitettavaa...

        Polvistun eteesi... Be blessed...


    • Sade

      Tavallisia ihmisiä wiccatkin ovat, elävät pääpiirteittäin samanlaista elämää kuin sinäkin. Ja sitten on tietty näitä ns. teiniwiccoja, jotka haluavat nostattaa kristityissä juuri tuollaisia tunteita. Luonnonuskontojen perusperiaatteisiin kannattaa tutustua ennen kuin niitä alkaa kritisoimaan. Tässä pari linkkiä sinulle. Vieraile sivuilla, niin tiedät enemmän ja luulet vähemän. Sen jälkeen voidaan keskustella lisää.

      Metsola: http://www.funet.fi/~magi/metsola/
      Lehto ry: http://fly.to/lehto

      • Sade

        Ed. viesti tarkoitettu siis "normaalille", ei "terveelle" :).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe