Oon ittekki basisti ja näitä on aina yhtä hauska lukea, kirjoittaa ja keksiä ;D
Noniin tässä yks:
Mitä eroa on basistilla ja Joulupukilla?
- Joulupukilla on lahjoja
:D
Basisti Vitsi! ;)
4
1811
Vastaukset
- naureskella itsellesikin
muskin nää on hauskoja, vaikka osuu omaan nilkkaan! Kukas mεille naurais jos ei me?
- Whildi
Ja eihän nämä paikkaansa pidä tosi elämässä ;D Ainakin suurin osa basisteista on ihan yhtä viisaita ku muutkin.. ;)
- Nimetön
Whildi kirjoitti:
Ja eihän nämä paikkaansa pidä tosi elämässä ;D Ainakin suurin osa basisteista on ihan yhtä viisaita ku muutkin.. ;)
kun miettii nii miltä kuulostais kitara ja rummut ilman bassoa. varsinkin kun on rokista ja metallista kyse nii on melkein mahdotonta kuvitella niitä ilman bassoa. esimerkkinä Metallica ja valitettavasti heidän kuollut basistinsa mutta niin taidokas...CLIFF BURTON
hahah, vähä hyvä :D
mut ei kaikki basistit oo tyhmiä, mä tunnen muutaman järkevänkin basistin (=
mutta silti näitä on kiva lukea :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418