Pääministeri ongelmajäätteenmäki piipahti eilenehtost kaffel Kultarannas ja
torettin et pikkumaisten politikkotovereiren tähren on eronpyyntö pakko
jättä vaik ei ol hän muutar tehny kun yllättäen ja pyytämät saanu salasi
tiatoi mitä oli vartavasten pyytäny eikä ollu niit mihenkäl levittäny paitti
telkkarij je intternetti.
Sitä on turha kohkata ja vohkata ettei kepappipaikois ol mittän kunnon
kokkei. Tutkittiin kuutisenkymment paikka ja joka viirennes oli kokki.
Stafylokokki.
Joka vuasi on pruukattu jännittä et voiks juhannuksena poltta kokko. Sama
juttu nykkin. Näyttä meinaten torennäköselt et on kokot niim märki ettei saa
syttymä.
tänään turuus
Turkuziz tänä
1
1127
Vastaukset
- Hmm
Olen turkulainen, enkä ainakaan minä puhuisi
noin. Näin se menisi minun suustani:
Pääministeri ongelmajäätteenmäki piipahti eile
kahvil Kultarannas ja todettii et pikkumaiste
politikkotovereide tähde o eropyyntö pakko jättää
vaik ei o hän muuta tehny ku yllättäe ja pyytämät
salannu tiatoi mitä oli vartavaste pyytäny eikä
ollu niit mihinkää levittäny paitsi telkkarii ja
internettii...
No siinä ois toi alku teksti mun sanomana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252144Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921965Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881931MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131643Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241527Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881496Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11494Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491300Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.751174Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351169