Hei haloo.
Mihin konsoliin kuuluu wind waker? Mulla on 8 bittinen, supernintendo, 64 ja musta/valko sekä värillinen gameboy. Tykkään kovastikkin zeldoista mutta wind waker on mennyt ohi, kuuluu vissiin sellaiseen konsoliin mitä mulla ei ole. Onko samanlainen kuin viimesimmät zeldat on olleet?
wind wakerissa
2
124
Vastaukset
- Mikko
Legend of Zelda: The Wind Waker on julkaistu Nintendon uudehkolle konsolille, joka kantaa nimeä Gamecube.
Wind Wakerin tapauksessa pelisarjan tyyli on täysin uusittu, mutta pinnan alla peli on samankaltainen kuin aiemmin. Link kulkee nyt maan sijasta merillä ja fotorealismin on korvannut Cell-Shading grafiikka, joka saa pelin ympäristöt ja hahmot elämään aivan uudella tavalla.
uusin Zelda jatkaa vahvasti sarjansa perinteitä. Kaikki tuttuni ja minä itse olemme sitä mieltä, että kyseessä on sarjan tähän mennessä paras osa ikimuistoisen Ocarina of Timen jälkeen.
Eli Viivi, jos pidät Zeldoista ja hyvistä peleistä, on Nintendon uutukaisen hankinta järkevää vaikka se edellyttäisi koko konsolin hankkimista. No okei, meni ehkä hitusen yli mutta ymmärtänet pointtini?- Viivi
Kiitti vastauksesta. Olen kyllä ajatellut cuben ja suuremman gameboyn, advence jotakin, hankkimista, mutta kun se on ollut aina rahasta kiinni. On niin paljon muitakin maksuja ja nintskan pelit on kyllä aika kalliita.
Hirveesti alkoi nyt haluttaa se wind waker...
Sit vielä kun mun kaverit ei oikeen aina ymmärrä sitä, että tykkään pelaamisesta kun on tota ikääkin kertynyt, luulisin että täälläkin keskustelemassa porukat on 10-20 vee haarukalla, mutta ei se mitään, pojat tietää asioista, ja kivaa myös se, että jos on jäänyt johonkin jumiin niin saa täältä nopeasti apua. Ciao.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618