Kuinka monta PMS:stä kärsivää naista tarvitaan lampun vaihtamiseen?
Yksi. Vain yksi! Ja tiedätkö miksi? Koska kukaan muu tässä talossa ei ilmeisesti osaa vaihtaa lamppuja! Kukaan muu ei edes huomaa kun lamppu on palanut. Kaikki vaan istuisivat pimeässä KOLME PÄIVÄÄ ennen kuin huomaisivat.
Ja jos sitten huomaisivat, kukaan ei löytäisi lamppua! Ne ovat olleet samassa kaapissa 13 vuotta. Jos joku ihmeen kaupalla löytäisi lampun, kaksi päivää myöhemmin se tuoli jolla seisten lamppu on vaihdettu, olisi vielä siinä ihan keskellä lattiaa mihin se sattui jäämään.
JA SE PIENI PAHVILAATIKKO JOSSA LAMPPUA ON SÄILYTETTY OLISI AINA VAIN TUOLIN ALLA KOSKA KUKAAN EI KOSKAAN TÄÄLLÄ VIE ROSKIA. On ihme että emme ole sairastuneet ja olemme vielä hengissä eivätkä lattiat ole metrin syvyydeltä roskien peitossa. TÄMÄN TALON SIIVOAMISEEN TARVITTAISIIN ARMEIJA.
Niin mikä se olikaan se kysymys?
PMS versio
nainen-38
0
1081
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368