vauva haluaa seisoa!

mcpvnpbwb

mitä ootte mieltä, haluu kovasti seisoa niin että pidetään tietty kainaloiden alta tukevasti kiinni, tykkää asennosta kovasti ja välillä pelottaa miten se voi olla vahingollista.

8

1750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meilläkin!

Puolivuotias haluaa kovasti seisoa.. En tiedä onko vaarallista... mutta kyllä mekin tuetaan kainaloista.

• on...

aika epätarkka ilmaisu. Minkä ikäisestä on kyse?
      Paha sanoa ulkopuolisena, kun ei yhtään tiedä vauvan jäntevyydestä jne.
      Meillä poika nousi itse tukea vasten seisomaan ja kävelemään 5kk vanhana.

• käveli

Anteeks nyt vaan mutta ei ole mahdollista!!Ei vaikka olisi kuinka nopeasti kehittynyt. Jos pitää keksiä juttuja niin koita keksiä sellasia mistä ei heti tiedä että p...apuhetta!

• uskoa tota

mietis uudelleen, ennenkuin "vanhasta muistista" kirjoittelet.

• kävelee!
        uskoa tota kirjoitti:

mietis uudelleen, ennenkuin "vanhasta muistista" kirjoittelet.

Kaksi tapausta tiedän jossa 6kk ikäinen on oppinut kävelemään mutta nämä tapaukset aika harvinaisia..

• puolivuotiaana

aivan tukevasti ja varhaisimmat kävelijät aloittavat kävelyn (siis ilman tukea) jo seitsemän kuukauden ikäisenä. Jos vauva haluaa seistä niin antakaa seistä! Tietysti edellytyksenä on, että hän itse hilaa itsensä pystyasentoon.

• Tolla periaatteella

lasta ei saisi edes liikauttaa!

Jos "Tietysti edellytyksenä on, että hän itse hilaa itsensä pystyasentoon." olisi _tietysti_ edellytyksenä, jäisi vauva pinnasängyn pohjalle vuodeksi!

Uskallatteko, te uusavuttomat, tehdä mitään itse, kysymättä täältä Asiantuntijoilta neuvoa??

• ++++

teet jos haluaa seistä.. tiedän yhden tapauksen työstäni jossa 3kk:n ikäinen lapsi haluaa seistä ja osaakin sen mutta lääkärin sanoivat ettei häntä saa seisottaa mutta minkäs teet??! Kun lapsi seisoo itsellään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4823
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3242
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1332
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1049
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      108
      1020
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      42
      1012
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      981
    Aihe