Saako lainaan/vuokrata hotellista vai tarviiko olla oma mukana?
Matka-adapteri
4
2276
Vastaukset
- kannattaa...
..ottaa oma mukaan. Voi olla että hotellista saa tai sitten ei...meillä oli oma.
- lainaa
Venezuelassa on monta sataa hotellia, että kyllä riippuu hotellista. Osta Anttilasta tai Cittarista, niin ei tarvi täällä tyhmiä kysellä.
- taas...
... todella asiallinen vastaus.
Ois ton tietty voinu jättää kirjoittamatta h****!
Adaptereita saa sieltäkin lähes jokaisesta pikkuputiikistakin. Itse astin sieltä ja tais maksaa 15 senttiä. :)
Meidän hotellissa oli kyllä osa pistorasioistakin sellaisia, että niihin kävi meidän pistoke. Tällöin tietty täytyy olla semmonen sähkölaite, joka toimii 110 voltilla.
Matkapuhelin-laturit taitaa kaikki järjestäen ainakin toimia silläkin. - ^^^^
taas... kirjoitti:
... todella asiallinen vastaus.
Ois ton tietty voinu jättää kirjoittamatta h****!
Adaptereita saa sieltäkin lähes jokaisesta pikkuputiikistakin. Itse astin sieltä ja tais maksaa 15 senttiä. :)
Meidän hotellissa oli kyllä osa pistorasioistakin sellaisia, että niihin kävi meidän pistoke. Tällöin tietty täytyy olla semmonen sähkölaite, joka toimii 110 voltilla.
Matkapuhelin-laturit taitaa kaikki järjestäen ainakin toimia silläkin.elektroniikka keskuksesta kerrottiin että kaikki laturit eivät välttämättä toimi ja se johtuu siitä että laturissa tai sähkölaitteessa ( föönit, kihartimet. parranajokoneet)on merkintä 240~ tällöin voi olla että laturi ei toimi tai että fööni kyllä puhaltaa ilmaa mutta ei lämmintä. Jos laturissa on merkintä 110-230 V se toimii moitteetta kunhan vain on adapteri tai vastaava oikea " istukka" seinässä. Ainakin minulta löytyi puhelimen latureita joissa merkintä vaihteli. Nyt tiedän mitkä kannattaa ottaa mukaan.Uusimmissa sähkölaitteissa löytyy kyllä tuo jälkimmäinen merkintä mu^tta esim 4 vuotta vanhassa laturissa oli merkintä 240~.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882