Jopa on vosu. Haukkuu niin todella Jarkkoa, että ei mitään rajaa. Voi jee miten puupää akka. Voiko tommosta ollakaan ?
Laittakaa Jarkolle vaan miinuksia niin paljon kuin haluatte. Plussia tulee aina sen verran, että homppelit ja mummot tippuu. Kolme kertaa on Jarkkoa vihanneet täällä uhonneet ja kolme kertaa on rahat hukkaan menneet.
Rillu puhuu paskaa selän takana
6
431
Vastaukset
- rahat menee
Teiltä Jarkon "faneiltahan" ne rahat eniten menee, joudutte joka kerta laittaan hirveesti rahaa kun Jarkko saa jatkuvasti miinuksia kymmenen kertaa enemmän kun muut, Jarkolle antaa miinuksia koko Suomi ja te joudutte sit pienellä porukalla antaa plussia, heh että ootte kivassa "löysässä hirressä" kiva seurata taustalla, rahathan menee lopuksi hukkaan, ei se voita !!!!!
- Puolestaan
Jarkko puhunut päiväkirjahuoneessa vaan paskaa selän takana Riitasta..., ja muualla kehuu hyväksi tyypiksi. Itserakas paskiainen!!!
- tvkanava jota katsot
Puolestaan kirjoitti:
Jarkko puhunut päiväkirjahuoneessa vaan paskaa selän takana Riitasta..., ja muualla kehuu hyväksi tyypiksi. Itserakas paskiainen!!!
optikolla olisi sinun käytävä jos subbia katsot.Kukahan on se vnha nainen joka siellä kädet viuhtoen Jarkkoa haukkuu j
- se toistaa
Puolestaan kirjoitti:
kaiken päinvastaisesti, osta uus tv
- Ding ding dong
Riitta on vaan hassu höppänä, mikä puhuu mitä sylki suuhun tuo ja monesti menee niissäkin puheissa sekaisin. Siksi se onkin tosi hauska tyyppi talossa ja ilo seurata toisin kuin monia muita.
- Anonyymi
kirjoitin rillu paska googleen jä tää oli ykkösenä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614267
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262578- 452247
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52019- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91348