Ja sen jälkeen tulee Marion.Lea ja Katri sijoittuvat jaetulle kolmannelle sijalle.Ovat ehkä hieman lällyjä.
Ihailen Paulaa sen vuoksi, että hän osaa olla rehellinen ja elää elämää niin kuin pitääkin;avoimin silmin ja sydämin.Toivon, että voisin tavata hänet joskus silmästä silmään! Paula rules!
Paula on paras
leideistä
4
397
Vastaukset
- Paula on
diivojen diiva. Ei sinne päinkään, että olsi paras naisartisti! Esim. Katri Helena on kymmenentuhatta kertaa parempi. Nuoremmista artisteista puhumattakaan. Ne peittoaa Paulan mennen tullen paremmuudellaan!
- kyllä on
Paula nyt on jo tuotteistettu niin yli, että ei enää kiinnosta. Vääränlaista ylpeyttä naisella, jonka lauluääni enää tuskin kulkee...niin minä edellisen ja tämän timantti-levyn kuulen.
- par as
ei oo. kuunteleppa muita, ne laulaa
- Paula-fani
Hänessä on todellakin karismaa, mistä monella muilla ei ole edes tietoakaan.Lava esiintyminen aivan uskomaton. Ihailen häntä suuresti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991