Hei. Olen kuuleva. Olen osannut viittoakin, mutta paljon jo unohtunut.
Olen ihan aidosti kiinnostunut löytämään huonokuuloisen/kuuroutuneen/kuuron elämänkumppanin.
Olenko jotenkin outo? :)
Olisiko joku kiinnostunut? Itse olen 45v nainen Varsinais-Suomesta.
Pitkäaikainen haaveeni on ollut myös kirjoittaa kirja, sellanen "Love Story" kuulevan ja kuuron/huonokuuloisen suhteesta, ennakkoluuloista jne. Olisin erittäin kiitollinen myös kaikenlaisesta tiedosta siinä asiassa. Elämän suuremmista ja pienemmistä harmeista, ongelmista, väärinkäsityksistä ja kaikesta muusta mahdollisesta.
Mukavaa olisi, jos yhteydenottoja tulisi :)
Huonokuuloinen/kuuro kumppani
3
909
Vastaukset
- aiheesta filmi
Aiheesta on tehty filmi. Englanninkielinen, en muista nimeä.
Miksi olet kiinnostunut? Millä perusteella?
Kai siihen on selvä syy?- se filmi siis
Jaa-a. Miksi joku haluaa oppia ranskaa esimerkiksi?
Kun olin noin 14-15 -vuotias, minulla oli ystävä jonka vanhemmat oli kuuroja. Lumoutuneena katselin viittomista ja päätein, että joku päivä tuon vielä opettelen ja niin teinkin... paljon myöhemmin.
Kun sitten viitoin noin 10v sitten aika hyvin (viitottua suomea kylläkin vain!), niin pääsin vähän mukaan siihen maailmaan ja huomasin, että ihmisten ennakkoluuloista huolimatta kuulevakin saattoi siellä pärjätä.
Monilla tiukat ennakkoluulot, minulla ei ja siksi haluan ilmaista että kuulovamma ei ainakaan minua haittaisi.
Oliko riittävä selitys? :)
- Steffo
Kiitos vinkistä. Ikävää että olen jo varattu. Muuten kyllä ottaisin heti yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722