HEI OLISIN HALUNNUT TIETOA ETTÄ KÄVISIKÖ MINULLE TUO 250 KUUTIOINEN 4T KOTARI.OLEN ITSE 13 JA KOHTA 14 VUOTTA. PITUUTTA MINULLA ON 170 JOTAIN .OLEN AJANUT PARI VUOTTA MOTOCROSSIA ITSELLÄ NYT KAWASAKI 85 2007 JA OLEN AJANUT 450CC KOTARILLA.IHAN JOSKUS VAA KOKEILLUT ONKO 250 LIIKKAAA TEHOJA MINULLE KIITOS!!!
oisko sopiva
4
1224
Vastaukset
- voi 3i
Herran Jumala mitä tekstiä. Äkkiä äidinkielen tunneille!
- kotari1994
haista pitkä vittu homo!
- jiiit
no sanotaan että 250 cm 2tahti kotari on järjetön tehomylly vaikka käytössäni onkin vm81
lähtee ku hauki rannasta ja komee on sininen savu takana.
tämä laite syö sytystulppia kuin leipää ellei aja kunnon kierroksilla muutoin asia peli.
4 tahti kotari on varmasti hyvä hankinta.- nelareita ollut
Osta ihmeessä 125. Itellä on ollut nelareita paljonkin. Olen ajanut kilpaa enduroa ja voin vain todeta että piikkinen on kyllä paras valinta. 125 on todella ketterä ja ainaskin yhtä nopea kuin 250t enska pyörityksessä metsässä. Nelari on sitäpaitsi kallis pitää varsinkin paljon ajetut.Mulla olis toki myynnissä 2008 mallinen 125exc valkokilpinenkin.
Kannattaa kokeilla 125 ennenkuin tekee päätöksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810