oisko sopiva

kotari1994

HEI OLISIN HALUNNUT TIETOA ETTÄ KÄVISIKÖ MINULLE TUO 250 KUUTIOINEN 4T KOTARI.OLEN ITSE 13 JA KOHTA 14 VUOTTA. PITUUTTA MINULLA ON 170 JOTAIN .OLEN AJANUT PARI VUOTTA MOTOCROSSIA ITSELLÄ NYT KAWASAKI 85 2007 JA OLEN AJANUT 450CC KOTARILLA.IHAN JOSKUS VAA KOKEILLUT ONKO 250 LIIKKAAA TEHOJA MINULLE KIITOS!!!

4

1255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi 3i

Herran Jumala mitä tekstiä. Äkkiä äidinkielen tunneille!

• kotari1994

haista pitkä vittu homo!

• jiiit

no sanotaan että 250 cm 2tahti kotari on järjetön tehomylly vaikka käytössäni onkin vm81

lähtee ku hauki rannasta ja komee on sininen savu takana.

tämä laite syö sytystulppia kuin leipää ellei aja kunnon kierroksilla muutoin asia peli.

4 tahti kotari on varmasti hyvä hankinta.

• nelareita ollut

Osta ihmeessä 125. Itellä on ollut nelareita paljonkin. Olen ajanut kilpaa enduroa ja voin vain todeta että piikkinen on kyllä paras valinta. 125 on todella ketterä ja ainaskin yhtä nopea kuin 250t enska pyörityksessä metsässä. Nelari on sitäpaitsi kallis pitää varsinkin paljon ajetut.Mulla olis toki myynnissä 2008 mallinen 125exc valkokilpinenkin.
        Kannattaa kokeilla 125 ennenkuin tekee päätöksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      142
      8077
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7121
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3643
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      140
      3280
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2804
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2338
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1926
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1566
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe