Voisiko joku kertoa hyviä nintendogs vinkkejä.
kiitos jo etukäteen
Nintendogs vinkkejä
18
1598
Vastaukset
- Rabbid
Aah, Nintendogs, kiva peli. ^^
• Vinkki:
Treenaa koirastasi Agility kilpailun mestari. Mene joka päivä Agilityyn kolme kertaa päivässä, niin rikastut aika nopeasti
• Huijaus:
Ensin, tallenna peli.
Mene kävelylle koiran kanssa ja yritä kulkea mahdollisimman monen ? -merkin ohi (jotta saisit tavaroita). Muista kuitenkin kulkea myös puistoon.
Kun olet saanut mahdollisimman monta tavaraa ja kun olet ehtinyt puistoon, niin sammuta DS. Käynnistä DS uudelleen palataksesi peliin.
Aloitat kotoa, mutta jos tutkit tavaroitasi, sinulla on juuri ne tavarat, jotka löysit äsken. Voit myydä tai pitää ne, ihan sama.
Mutta sitten kyseisen pointti - voit mennä kävelylle heti uudelleen. Ei tarvitse odottaa edes puolta tuntia. ^_-
Toivottavasti noista on hyötyä. ^^- Jokuuuuuuuuuuuuuu............
Ei se ole huijausta koska aina kun saat yhden tavaran peli tallentuu kun suljet Ds-än sE ON SAMA KUN PELAISIT VASTA PÄIVÄN PÄÄSTÄ UUDELLEEN... Oho tuli Caps en jaksa korjata. :DD
En Kyllä Ole Varma..... - Ellu1499
ei toiminu mulla voitko mahdollisesti kertoa mikä mahdollisesti mättää
- Jokuuuuuuuuuuuuuu
Juu Vinkkejä:
. Jos treenaat koiraa Agilityyn Kandee viedä se sinne harjottelu paikkaan ja hyppäät aina 1 esteen yli niin monta kertaa että oot saanu 10-20 Exelent (Tai jotain sinne päin) Tekstii Koirasta tulee tällä tavalla Ihan Sairaan Nopee.
. Sen Jälkeen Viet puistoon ja siellä opetat Frisbeen Heitoo. Se sujuu paremmin koska koirasi on älytömän nopea. Noutaminen ei välttämättä.- .........
moi! tietääks joku mitä rotuja ja missä järjestykses voi dachshundis saada? kiitti jo etu kätee =)
- DOGsilvery
......... kirjoitti:
moi! tietääks joku mitä rotuja ja missä järjestykses voi dachshundis saada? kiitti jo etu kätee =)
täällä pari vinkkii
1. tallenna peli ennen kisoihin lähtöä ja jos sitten menee väärin voit sammuttaa konsolin.
2. jätä koira yöksi harjaukseen/pesuun. jätä läppä auki ja konsoli laturiin. sitten kun aamulla heräät sinulla on noin 700 traineria lisää
toivottavasti ees vähän autto! - nintenddogs
DOGsilvery kirjoitti:
täällä pari vinkkii
1. tallenna peli ennen kisoihin lähtöä ja jos sitten menee väärin voit sammuttaa konsolin.
2. jätä koira yöksi harjaukseen/pesuun. jätä läppä auki ja konsoli laturiin. sitten kun aamulla heräät sinulla on noin 700 traineria lisää
toivottavasti ees vähän autto!Mulla on koira jonka nimi on Lucky, niin aina kun mä huudan sitä niin, että isi ei ole kotona, se tottelee, mutta kun isi tulee kotiin se ei tottele. Mikä mättääää???? Kiitos jo etukäteen!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Zuju
nintenddogs kirjoitti:
Mulla on koira jonka nimi on Lucky, niin aina kun mä huudan sitä niin, että isi ei ole kotona, se tottelee, mutta kun isi tulee kotiin se ei tottele. Mikä mättääää???? Kiitos jo etukäteen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siitähän se johtuukin. Sun pitää kutsua koiraas kärsivällisesti ja rauhallisesti, ei huutaa :D
- Pentuja haluava
Zuju kirjoitti:
Siitähän se johtuukin. Sun pitää kutsua koiraas kärsivällisesti ja rauhallisesti, ei huutaa :D
Voiks muuten pelis saada uros ja narttu (samaa rotuu) pentuja???
- Mimmuliininen1234567
Voi saada pentuja:
-Ensin sinulla on oltava täydet trainerit (99999)
-Hanki kaksi samaa rotua & eri sukupuolta olevaa koiraa ja jätä ne kahdestaan.
-Käytä VAIN poikakoiraa lenkillä
-Ruoki koiria vain kuivaruoalla ja maidolla - MIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Ai,pitääkjs siinä olla 99999 trainerpointsii?????
- enosaa!!
Voisko joku auttaa!!? Pitääkö olla joku tietty trainerpointsi määrä et pääsee treenaan agilityä ku mulla se ei mee siihe.. Vai pitääkö olla joku tietty temppu jolla pääsee treenaan?
- Miakee
Enosaa!!: Ei ko sulla on vielä liian lyhyet lenkkimahollisuudet. Yritä saaha ne lenkit pidentymään. Mulla se ainaki toimii silleen et vaan vedän niin paljon lenkkejä ku mahollista.
- enosaa!!
Miakee: siis kuinka ne saa pidentymää?? sorioon vähä tyhmä mutta ;P
- Jjoo..
^ Saat ne pidentymään käymällä usein lenkillä :) Mahdollisimman usein lenkillä, niin kyllä ne siitä parin päivän mittaan on jo kivasti pidentyneet.
- Minäpä minä
Tietääkö kukaan miten saa huijauskoodeja?
- Juu...
Miten saa pelin aloitettua alusta?
- ;...
pelin saa aloitettua uudestaan kun siinä pelin alussa painaa kaikkia oikeanpuolen kirjain näppäimiä, itellä toimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3782298- 581681
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?1711425Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi2771209- 87980
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal67979Varkaita kuhmossa
Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.33953Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-119936Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks12906K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali8866