Nintendogs vinkkejä

Niiiiin

Voisiko joku kertoa hyviä nintendogs vinkkejä.

kiitos jo etukäteen

18

1570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rabbid

Aah, Nintendogs, kiva peli. ^^

• Vinkki:
      Treenaa koirastasi Agility kilpailun mestari. Mene joka päivä Agilityyn kolme kertaa päivässä, niin rikastut aika nopeasti

• Huijaus:

Ensin, tallenna peli.
      Mene kävelylle koiran kanssa ja yritä kulkea mahdollisimman monen ? -merkin ohi (jotta saisit tavaroita). Muista kuitenkin kulkea myös puistoon.
      Kun olet saanut mahdollisimman monta tavaraa ja kun olet ehtinyt puistoon, niin sammuta DS. Käynnistä DS uudelleen palataksesi peliin.
      Aloitat kotoa, mutta jos tutkit tavaroitasi, sinulla on juuri ne tavarat, jotka löysit äsken. Voit myydä tai pitää ne, ihan sama.
      Mutta sitten kyseisen pointti - voit mennä kävelylle heti uudelleen. Ei tarvitse odottaa edes puolta tuntia. ^_-

Toivottavasti noista on hyötyä. ^^

• Jokuuuuuuuuuuuuuu............

Ei se ole huijausta koska aina kun saat yhden tavaran peli tallentuu kun suljet Ds-än sE ON SAMA KUN PELAISIT VASTA PÄIVÄN PÄÄSTÄ UUDELLEEN... Oho tuli Caps en jaksa korjata. :DD

En Kyllä Ole Varma.....

• Ellu1499

ei toiminu mulla voitko mahdollisesti kertoa mikä mahdollisesti mättää

• Jokuuuuuuuuuuuuuu

Juu Vinkkejä:

. Jos treenaat koiraa Agilityyn Kandee viedä se sinne harjottelu paikkaan ja hyppäät aina 1 esteen yli niin monta kertaa että oot saanu 10-20 Exelent (Tai jotain sinne päin) Tekstii Koirasta tulee tällä tavalla Ihan Sairaan Nopee.

. Sen Jälkeen Viet puistoon ja siellä opetat Frisbeen Heitoo. Se sujuu paremmin koska koirasi on älytömän nopea. Noutaminen ei välttämättä.

• .........

moi! tietääks joku mitä rotuja ja missä järjestykses voi dachshundis saada? kiitti jo etu kätee =)

• DOGsilvery
        ......... kirjoitti:

moi! tietääks joku mitä rotuja ja missä järjestykses voi dachshundis saada? kiitti jo etu kätee =)

täällä pari vinkkii
        1. tallenna peli ennen kisoihin lähtöä ja jos sitten menee väärin voit sammuttaa konsolin.
        2. jätä koira yöksi harjaukseen/pesuun. jätä läppä auki ja konsoli laturiin. sitten kun aamulla heräät sinulla on noin 700 traineria lisää
        toivottavasti ees vähän autto!

• nintenddogs
        DOGsilvery kirjoitti:

täällä pari vinkkii
        1. tallenna peli ennen kisoihin lähtöä ja jos sitten menee väärin voit sammuttaa konsolin.
        2. jätä koira yöksi harjaukseen/pesuun. jätä läppä auki ja konsoli laturiin. sitten kun aamulla heräät sinulla on noin 700 traineria lisää
        toivottavasti ees vähän autto!

Mulla on koira jonka nimi on Lucky, niin aina kun mä huudan sitä niin, että isi ei ole kotona, se tottelee, mutta kun isi tulee kotiin se ei tottele. Mikä mättääää???? Kiitos jo etukäteen!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Zuju
        nintenddogs kirjoitti:

Mulla on koira jonka nimi on Lucky, niin aina kun mä huudan sitä niin, että isi ei ole kotona, se tottelee, mutta kun isi tulee kotiin se ei tottele. Mikä mättääää???? Kiitos jo etukäteen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Siitähän se johtuukin. Sun pitää kutsua koiraas kärsivällisesti ja rauhallisesti, ei huutaa :D

• Pentuja haluava
        Zuju kirjoitti:

Siitähän se johtuukin. Sun pitää kutsua koiraas kärsivällisesti ja rauhallisesti, ei huutaa :D

Voiks muuten pelis saada uros ja narttu (samaa rotuu) pentuja???

• Mimmuliininen1234567

Voi saada pentuja:

-Ensin sinulla on oltava täydet trainerit (99999)
      -Hanki kaksi samaa rotua & eri sukupuolta olevaa koiraa ja jätä ne kahdestaan.
      -Käytä VAIN poikakoiraa lenkillä
      -Ruoki koiria vain kuivaruoalla ja maidolla

• MIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Ai,pitääkjs siinä olla 99999 trainerpointsii?????

• enosaa!!

Voisko joku auttaa!!? Pitääkö olla joku tietty trainerpointsi määrä et pääsee treenaan agilityä ku mulla se ei mee siihe.. Vai pitääkö olla joku tietty temppu jolla pääsee treenaan?

• Miakee

Enosaa!!: Ei ko sulla on vielä liian lyhyet lenkkimahollisuudet. Yritä saaha ne lenkit pidentymään. Mulla se ainaki toimii silleen et vaan vedän niin paljon lenkkejä ku mahollista.

• enosaa!!

Miakee: siis kuinka ne saa pidentymää?? sorioon vähä tyhmä mutta ;P

• Jjoo..

^ Saat ne pidentymään käymällä usein lenkillä :) Mahdollisimman usein lenkillä, niin kyllä ne siitä parin päivän mittaan on jo kivasti pidentyneet.

• Minäpä minä

Tietääkö kukaan miten saa huijauskoodeja?

• Juu...

Miten saa pelin aloitettua alusta?

• ;...

pelin saa aloitettua uudestaan kun siinä pelin alussa painaa kaikkia oikeanpuolen kirjain näppäimiä, itellä toimi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe