Sekarotuinen-bokseri

kokemuksia ?

Huono otsikko. Mutta onko kenelläkään sekarotuista koiraa jossa on bokseria? Jos niin mitä muuta rotua koirassa on ja millainen luonne, terveys ja ulkonäkö? =)

10

2573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohranen

      juu mulla on bullmastiffin ja bokserin sekoitus, ja on luonteeltaan kyl aivan ihana. Arka kylläkin mutta se tuskin johtuu perimästä. leikkisä ja seurallinen.

      • on myös

        boksun, bullmastiffin ja amstaffin sekotus. Isä puhdas bokdesri äiti bullmastiffi/amstaffin sekotus. Koira on tiikeriraitainen, todella kaunis ja hun vilkas kun mikä , nyt 8 kk. Kiltti, älykäs vilpertti. Kaikkea on sattunut ja tapahtunut, nyt on hivenen rauhoittunut pentuajasta, mutta vauhtia riittää :)


      • taana1

        bokserin ja bullmastiffin sekoitus narttu! Pian kolme vuotias ja ihanempaa koiraa en tiedäkkään Ü Bullmastiffin vahtivimma alkaa näkyä kyllä hieman näin aikuisiällä jos jotain miinusta pitää kekata. Toisaalta pitäähän koiran kotiaan vahtiakkin. Suosittelen!


    • ..--

      juu kyllä löytyy, amerikabulldock ja bokseri. aivan kymppi luonne!

      • ihmeessä jos vain

        viitsit, kuulostaa mielenkiintoiselta.
        tai linkki missä näkee kuvia, kiitos


      • on meillä
        ihmeessä jos vain kirjoitti:

        viitsit, kuulostaa mielenkiintoiselta.
        tai linkki missä näkee kuvia, kiitos

        nyt 2v ja iloinen nuolija!
        Aina nuolemassa jos vain on ihoa "esillä"!
        Tosi energinen tyttö, näöltään kuin boxu, kirsu ei ole tosin "ylhäällä", sakemannin täplät kuonossa ja silkkiturpainen kuin hevonen!
        Pojan kaljupää kaveri kun käy meillä, ja esim. panee kenkiä jalkaan, boxu nuolee kaljua kokoajan!
        Tosi mukava luonne, istuu penkillä ja katselee ulos ja jos naapurin koira on menossa ulos, haukkuu heti samoin jos naapuriin tulee auto ilmoittaa sen.
        Mutta arkaluonteinen, lenkillä pitää haukkua aina kaikki koirat, siinä huono puoli!


      • morothan on
        on meillä kirjoitti:

        nyt 2v ja iloinen nuolija!
        Aina nuolemassa jos vain on ihoa "esillä"!
        Tosi energinen tyttö, näöltään kuin boxu, kirsu ei ole tosin "ylhäällä", sakemannin täplät kuonossa ja silkkiturpainen kuin hevonen!
        Pojan kaljupää kaveri kun käy meillä, ja esim. panee kenkiä jalkaan, boxu nuolee kaljua kokoajan!
        Tosi mukava luonne, istuu penkillä ja katselee ulos ja jos naapurin koira on menossa ulos, haukkuu heti samoin jos naapuriin tulee auto ilmoittaa sen.
        Mutta arkaluonteinen, lenkillä pitää haukkua aina kaikki koirat, siinä huono puoli!

        yleensä terveempiä kuin rotukoirat!
        Meillä on sakemanni, joka sairasti nuorempana allergiaa viljoista, kortisonia söi 6v ja sitten tuli maksa-arvojen nousu huippuun eli oli kuolla, kovilla lääkekuureilla selvisi, lopetettiin kortisoonit, nyt kun oli 7v, piti kohtu poistaa sit ja
        on nyt selvinnyt, korvat vaivaa vieläkin, ja pitää antibioottikuureja hakea välillä!

        Kaverina oli silloin lassielabra narttu, ei edes rokotuksia sille otettu, terve kuin "pukki", paitsi sitten 12v tuli kohtutulehdus, ei eläinlekuri enää leikannut sen ikäistä, antibiottikuurien jälkeen meni puoli vuotta kun piti nukututtaa Bella sinne hyvään koirien maailmaan! ;-( nyyh!


      • PEIKKO02
        morothan on kirjoitti:

        yleensä terveempiä kuin rotukoirat!
        Meillä on sakemanni, joka sairasti nuorempana allergiaa viljoista, kortisonia söi 6v ja sitten tuli maksa-arvojen nousu huippuun eli oli kuolla, kovilla lääkekuureilla selvisi, lopetettiin kortisoonit, nyt kun oli 7v, piti kohtu poistaa sit ja
        on nyt selvinnyt, korvat vaivaa vieläkin, ja pitää antibioottikuureja hakea välillä!

        Kaverina oli silloin lassielabra narttu, ei edes rokotuksia sille otettu, terve kuin "pukki", paitsi sitten 12v tuli kohtutulehdus, ei eläinlekuri enää leikannut sen ikäistä, antibiottikuurien jälkeen meni puoli vuotta kun piti nukututtaa Bella sinne hyvään koirien maailmaan! ;-( nyyh!

        mistä päin otettu tuo toinen ab:n ja boksun sekoitus? ettei ois vaan sisarruksia. tämä tyttönen on n.3vuotias


      • boksman
        on meillä kirjoitti:

        nyt 2v ja iloinen nuolija!
        Aina nuolemassa jos vain on ihoa "esillä"!
        Tosi energinen tyttö, näöltään kuin boxu, kirsu ei ole tosin "ylhäällä", sakemannin täplät kuonossa ja silkkiturpainen kuin hevonen!
        Pojan kaljupää kaveri kun käy meillä, ja esim. panee kenkiä jalkaan, boxu nuolee kaljua kokoajan!
        Tosi mukava luonne, istuu penkillä ja katselee ulos ja jos naapurin koira on menossa ulos, haukkuu heti samoin jos naapuriin tulee auto ilmoittaa sen.
        Mutta arkaluonteinen, lenkillä pitää haukkua aina kaikki koirat, siinä huono puoli!

        kaverilla oli bokserin ja seeferin sekotus.tosi fiksu,totteli komentoja,ei karannut,ei tarvinut pitää hihnassa ,oli jopa pihalla vaikka porukka ei kotona ilman hihnaa eikä karannut pihasta.Ei haukunut turhasta ja jotenkin bokserille tyypillinen sähellys pois ,rauhallisempi.Oli terve ,eli 12vuotiaaksi.Suosittelen.Itsellä ja bokseri 11v tartosta kotoisin.Isä 15vuotias kun viimeksi tiedusteltiin että terveitä nuo tartosta tuodut tiikeri boksut ja fiksuja myös mutta häsliä


      • Anonyymi
        boksman kirjoitti:

        kaverilla oli bokserin ja seeferin sekotus.tosi fiksu,totteli komentoja,ei karannut,ei tarvinut pitää hihnassa ,oli jopa pihalla vaikka porukka ei kotona ilman hihnaa eikä karannut pihasta.Ei haukunut turhasta ja jotenkin bokserille tyypillinen sähellys pois ,rauhallisempi.Oli terve ,eli 12vuotiaaksi.Suosittelen.Itsellä ja bokseri 11v tartosta kotoisin.Isä 15vuotias kun viimeksi tiedusteltiin että terveitä nuo tartosta tuodut tiikeri boksut ja fiksuja myös mutta häsliä

        Tarton Boxerit 🎯


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe