kaks rikkinäist vemmpu pislaa pitäis korjata

dessu ja coltti

nii pitäis saada vemppu coltti ja dessu toimii ja en oo keksiny mikä niis on rikki
dessu lataa itsensä kun vetää luistia taakse päin ja kun sen päästää se laukaisee itsensä heti
ja coltti ei lataa itseään

7

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • max-ium

      Aseista saattaa olla virekynnet rikki..Se on se osa joka pitää mäntää takana ja näin asetta ladattuna.

      • dessu ja coltti

        miten ne vois korjata ja mistä ne löytää


      • iiyi
        dessu ja coltti kirjoitti:

        miten ne vois korjata ja mistä ne löytää

        jaahas ei niihin myydä osia
        itse voit yrittää korjata omilla virityksillä


      • dessu ja coltti
        iiyi kirjoitti:

        jaahas ei niihin myydä osia
        itse voit yrittää korjata omilla virityksillä

        oisko näihi aseisiin räjäytyskuvia


      • max-ium
        dessu ja coltti kirjoitti:

        oisko näihi aseisiin räjäytyskuvia

        En usko, että räjäytyskuvia löytyy. Jos sulla on muita vemppu pistooleja niin koita löytää niistä vara osia tai tee itse. Se ei oo sinällään kovin vaikee tehä jos se on sellain yksinkertanen malli. Muuten, minkä valmistajan se dezzu on? Meinaan mullla on jonkun muun valmistama dezzu kun maruin ja se on tosi jännä sisäosiltaan. Ja se on rikki.


      • Softaaja_Pike
        max-ium kirjoitti:

        En usko, että räjäytyskuvia löytyy. Jos sulla on muita vemppu pistooleja niin koita löytää niistä vara osia tai tee itse. Se ei oo sinällään kovin vaikee tehä jos se on sellain yksinkertanen malli. Muuten, minkä valmistajan se dezzu on? Meinaan mullla on jonkun muun valmistama dezzu kun maruin ja se on tosi jännä sisäosiltaan. Ja se on rikki.

        Et sä tarvi mitään räjäytys kuvia:Ét pysty kokoo maan asetta väärin..Osia on niin vähän että kyllä sä ne osaat laittaa.
        Ei muuta kun ase auki ja virekynsi uusiks.
        Itellä on kanssa noi virekynnet hajalla joistai pistooleista...

        Tee näin: virekynnen sivussa on tapit: toinen on oletettavasti poikki...Poraa pienellä poralla siihen poikki olevan kohdalle reikä(varovasti) ja laita tähän reikään sopivan kokoinen tappi(kuten tulitikun-,naulan- tai ruuvinpätkä).

        Mutta poraa varovasti..Se ei saa mennä paljoa vinoon eikä liian syvälle.


    • danggu

      Mullaki dessussa jotain vikaa. Luistin jää jumiiku ampuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe