nii pitäis saada vemppu coltti ja dessu toimii ja en oo keksiny mikä niis on rikki
dessu lataa itsensä kun vetää luistia taakse päin ja kun sen päästää se laukaisee itsensä heti
ja coltti ei lataa itseään
kaks rikkinäist vemmpu pislaa pitäis korjata
7
271
Vastaukset
- max-ium
Aseista saattaa olla virekynnet rikki..Se on se osa joka pitää mäntää takana ja näin asetta ladattuna.
- dessu ja coltti
miten ne vois korjata ja mistä ne löytää
- iiyi
dessu ja coltti kirjoitti:
miten ne vois korjata ja mistä ne löytää
jaahas ei niihin myydä osia
itse voit yrittää korjata omilla virityksillä - dessu ja coltti
iiyi kirjoitti:
jaahas ei niihin myydä osia
itse voit yrittää korjata omilla virityksilläoisko näihi aseisiin räjäytyskuvia
- max-ium
dessu ja coltti kirjoitti:
oisko näihi aseisiin räjäytyskuvia
En usko, että räjäytyskuvia löytyy. Jos sulla on muita vemppu pistooleja niin koita löytää niistä vara osia tai tee itse. Se ei oo sinällään kovin vaikee tehä jos se on sellain yksinkertanen malli. Muuten, minkä valmistajan se dezzu on? Meinaan mullla on jonkun muun valmistama dezzu kun maruin ja se on tosi jännä sisäosiltaan. Ja se on rikki.
- Softaaja_Pike
max-ium kirjoitti:
En usko, että räjäytyskuvia löytyy. Jos sulla on muita vemppu pistooleja niin koita löytää niistä vara osia tai tee itse. Se ei oo sinällään kovin vaikee tehä jos se on sellain yksinkertanen malli. Muuten, minkä valmistajan se dezzu on? Meinaan mullla on jonkun muun valmistama dezzu kun maruin ja se on tosi jännä sisäosiltaan. Ja se on rikki.
Et sä tarvi mitään räjäytys kuvia:Ét pysty kokoo maan asetta väärin..Osia on niin vähän että kyllä sä ne osaat laittaa.
Ei muuta kun ase auki ja virekynsi uusiks.
Itellä on kanssa noi virekynnet hajalla joistai pistooleista...
Tee näin: virekynnen sivussa on tapit: toinen on oletettavasti poikki...Poraa pienellä poralla siihen poikki olevan kohdalle reikä(varovasti) ja laita tähän reikään sopivan kokoinen tappi(kuten tulitikun-,naulan- tai ruuvinpätkä).
Mutta poraa varovasti..Se ei saa mennä paljoa vinoon eikä liian syvälle.
- danggu
Mullaki dessussa jotain vikaa. Luistin jää jumiiku ampuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030