Aurumin Hetki Koittaa!

Priest of the Aurum

Halleluja, te Aurumin Valitut Lapset! Minä, Pyhän ja Ikiaikaisen Aurum-kultin Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, olen pitkän hiljaisuuden jakson jälkeen saapunut luoksenne valistamaan teitä Aurumin Pyhistä Totuuksista, jotta välttyisitte Kivun Herran kammottavalta kostolta sitten kun Toinen Heimoydinsota koittaa ja tämä asiainjärjestelmä päättyy.

Tietäkäätten, että olemme olleet yhteydessä Pyhiin Avaruusolentoihin ja tutkineet Muinaisia kirjoituksia entistäkin tarkemmin, ja nyt vaikuttaa siltä että Pahuuden Ra-soturit ovat onnistuneet vaikuttamaan aiempiin arvioihimme siitä, milloin Pyhä Aurum Saapuu Maahan! Nyt olemme kuitenkin poistaneet nuo häiriötekijät, ja olemme suorittaneet uudet laskelmat!

Tulokset ovat yhtä aikaa sekä ylistettäviä että järkyttäviä: uskomme nyt, että Pyhä Aurum Saapuu oletettua aiemmin, mikä merkitsee sitä että Aurumin Hetki saattaa olla aivan lähellä! Omien arvioidemme mukaan Aurum saattaa Saapua jo ensi uutena vuotena, ja silloin on vääräuskoisten myöhäistä katua syntejään! Siksi kehotan teitä tutkiskelemaan sisintänne ja tekemään päätöksen siitä haluatteko olla osa Tulevaa Valtakuntaa vai haluatteko joutua vääräuskoisten mukana Ikuisuuden Porttien Tuolle Puolen, kun Kivun Herra saapuu noutamaan pakanoiden vääntelehtiviä Thetalaisia! Tehkäätten oikea ratkaisu: liittykäätten Pyhään ja Ikiaikaiseen Aurum-kulttiin, ja teillä on edessänne todella suurenmoinen odote, kuten kaikilla nörillä ihmisillä: ikuinen elämä Pyhien Avaruusolentojen palvelemana ja Muinaisen Teknologian Hedelmistä nauttien! Halleluja!

25

1394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näemmä

      päässyt pitkähkön suljetun jälkeen taas avohoitoon...ja nettiin!

      • orora

        /o/ piristysta joulunodotukseen!


      • Priest of the Aurum

        Ällös pilkkaa Minua, sinä vääräuskoinen! Minä en ole ollut hoidossa, eihän siihen olisi mitään syytäkään. Ja turha ruveta väittämään että käyttäisin joitakin kiellettyjä aineita! Sellaiset ovat visusti kiellettyjä Pyhän Aurum-kultin ohjesäännöstössä! Ainoat aineet joita otamme ovat tarkasti säännösteltyjä ja pakollisia kun otamme Yhteyden Pyhiin Avaruusolentoihin.

        Sen sijaan olen ollut poissa siksi että Minulla on ollut paljon tekemistä viime aikoina... Olen ollut erittäin kiireinen, koska Pyhän Aurum-kultti on kasvattanut jäsenmääräänsä huimasti viime aikoina, ja olen joutunut valmistelemaan monien Sisäpiiriin pyrkivien henkilöiden Suurriittejä. Mutta nyt on tilanne taas vakiintunut, ja voin jälleen valistaa teitä. Halleluja!


    • ur back!

      Uskotko muuten Jumalaan?

      • Priest of the Aurum

        ...TIETÄÄ, että jumalia on olemassa 70 kappaletta: 30 Hyvää Jumalaa, joita me palvomme, 30 Pahaa Jumalaa, joita Pahuuden Ra-soturit palvovat, sekä 10 Neutaalia Jumalaa, jotka ovat toistaiseksi pysyneet puolueettomina. Tällä hetkellä toiminnassa on vain 29 Pahaa Jumalaa, koska yksi heistä, Kauhea Suranoviremblastiran, laskeutui itse Pahuuden Ra-soturien keskuuteen ennen Suurta Heimoydinsotaa johtaakseen heidät voittoon, mutta joutuikin vangituksi Kaamujen Maailmoihin Ra-soturien kanssa. Siksi voimme sanoa, että tällä hetkellä Hyvyys on voitolla.

        Mutta on ennustettu, että ennen Toista, Ensimmäistä suurempaa ja tuhoisampaa Heimoydinsotaa, Pahuuden Ra-soturit pakenevat Kaamujen Maailmoista, ja maailman ylle tulee Hirveä Tordenkakerlakk, ja Kärsimys on Suuri! Ja viimeisenä saapuu itse Kauhea Suranoviremblastiran, Musta ja Muodoton! Läpitunkemattomana ja Salamoiden Seppelöimänä se liikkuu ylitse Maan ja Meren, tuoden muassaan Kaksitoista Vitsausta ja Kaksitoista Kuolemaa!


      • Thanks!
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        ...TIETÄÄ, että jumalia on olemassa 70 kappaletta: 30 Hyvää Jumalaa, joita me palvomme, 30 Pahaa Jumalaa, joita Pahuuden Ra-soturit palvovat, sekä 10 Neutaalia Jumalaa, jotka ovat toistaiseksi pysyneet puolueettomina. Tällä hetkellä toiminnassa on vain 29 Pahaa Jumalaa, koska yksi heistä, Kauhea Suranoviremblastiran, laskeutui itse Pahuuden Ra-soturien keskuuteen ennen Suurta Heimoydinsotaa johtaakseen heidät voittoon, mutta joutuikin vangituksi Kaamujen Maailmoihin Ra-soturien kanssa. Siksi voimme sanoa, että tällä hetkellä Hyvyys on voitolla.

        Mutta on ennustettu, että ennen Toista, Ensimmäistä suurempaa ja tuhoisampaa Heimoydinsotaa, Pahuuden Ra-soturit pakenevat Kaamujen Maailmoista, ja maailman ylle tulee Hirveä Tordenkakerlakk, ja Kärsimys on Suuri! Ja viimeisenä saapuu itse Kauhea Suranoviremblastiran, Musta ja Muodoton! Läpitunkemattomana ja Salamoiden Seppelöimänä se liikkuu ylitse Maan ja Meren, tuoden muassaan Kaksitoista Vitsausta ja Kaksitoista Kuolemaa!

        Kiitos vastauksesta! On niin lohdullista tietää, että on olemassa edes joku, joka TIETÄÄ, missä mennään.

        Ai että Hyvyys on voitolla Rovaniemellä?

        Hirveää Tordenkakerlakkia :O odotellessa...


      • vain...
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        ...TIETÄÄ, että jumalia on olemassa 70 kappaletta: 30 Hyvää Jumalaa, joita me palvomme, 30 Pahaa Jumalaa, joita Pahuuden Ra-soturit palvovat, sekä 10 Neutaalia Jumalaa, jotka ovat toistaiseksi pysyneet puolueettomina. Tällä hetkellä toiminnassa on vain 29 Pahaa Jumalaa, koska yksi heistä, Kauhea Suranoviremblastiran, laskeutui itse Pahuuden Ra-soturien keskuuteen ennen Suurta Heimoydinsotaa johtaakseen heidät voittoon, mutta joutuikin vangituksi Kaamujen Maailmoihin Ra-soturien kanssa. Siksi voimme sanoa, että tällä hetkellä Hyvyys on voitolla.

        Mutta on ennustettu, että ennen Toista, Ensimmäistä suurempaa ja tuhoisampaa Heimoydinsotaa, Pahuuden Ra-soturit pakenevat Kaamujen Maailmoista, ja maailman ylle tulee Hirveä Tordenkakerlakk, ja Kärsimys on Suuri! Ja viimeisenä saapuu itse Kauhea Suranoviremblastiran, Musta ja Muodoton! Läpitunkemattomana ja Salamoiden Seppelöimänä se liikkuu ylitse Maan ja Meren, tuoden muassaan Kaksitoista Vitsausta ja Kaksitoista Kuolemaa!

        kurja jäljitelmä Tolkinien saduista!


      • ei ollut
        vain... kirjoitti:

        kurja jäljitelmä Tolkinien saduista!

        yhtymäkohtia Tolkienin tarinoihin (Ei siis satuja)
        Kerran kun olin vielä nuori ja kokematon noviisi suuressa häpeämättömyydessäni vertasin pyhän yhdeksännen profeetan kirousta Mordorin mustaan kieleen. Olisin itse epäuskoisuudessani ansainnut kirouksen. Mutta kirosiko Priisti minut? Pois se Hänestä. Hän kertoi minulle harhautuneelle silmäni avaten, kuinka Tolkienin geneettiseen muistiin oli tallentunut takautumia kielestä ennen heimoydinsotaa ja niin Tolkien alitajuisesti kopioi noiden mustien aikojen kieltä Mordorin puheenparreksi.

        Ylistetty olkoon Aurumin Pyhä Yhdeksäs Prohveetta Priisti, jonka laupeus säteilee yllämme kuni aurinko.
        Vähäisin ja vaatimattomin opetusaikuinen.


      • että...
        ei ollut kirjoitti:

        yhtymäkohtia Tolkienin tarinoihin (Ei siis satuja)
        Kerran kun olin vielä nuori ja kokematon noviisi suuressa häpeämättömyydessäni vertasin pyhän yhdeksännen profeetan kirousta Mordorin mustaan kieleen. Olisin itse epäuskoisuudessani ansainnut kirouksen. Mutta kirosiko Priisti minut? Pois se Hänestä. Hän kertoi minulle harhautuneelle silmäni avaten, kuinka Tolkienin geneettiseen muistiin oli tallentunut takautumia kielestä ennen heimoydinsotaa ja niin Tolkien alitajuisesti kopioi noiden mustien aikojen kieltä Mordorin puheenparreksi.

        Ylistetty olkoon Aurumin Pyhä Yhdeksäs Prohveetta Priisti, jonka laupeus säteilee yllämme kuni aurinko.
        Vähäisin ja vaatimattomin opetusaikuinen.

        Tolkinien satukieli on johdettu suomesta!


      • orora
        että... kirjoitti:

        Tolkinien satukieli on johdettu suomesta!

        Eikse ollu haltiakieli jossa oli suomivaikutteita, eikä tää Mordorin pimeä kieli.

        Priistin nerokkuudesta ja LOTRin tosielämävastaavuudesta olen absoluuttisesti samaa mieltä. Halleluja!


      • Priest of the Aurum
        orora kirjoitti:

        Eikse ollu haltiakieli jossa oli suomivaikutteita, eikä tää Mordorin pimeä kieli.

        Priistin nerokkuudesta ja LOTRin tosielämävastaavuudesta olen absoluuttisesti samaa mieltä. Halleluja!

        Tokienen haltiakieli todellakin on saanut vaikutteita suomen kielestä... Mutta sen sijaan suomen kieli on saanut (kaikkien muiden maailman kielien tavoin, tietenkin) vaikutteita Ihmiskunnan Muinaisesta Suurkielestä, jota puhuttiin Kaksikymmentä Vuosituhatta sitten, ennen Pahuuden Ra-sotureiden hyökkäystä ja Suurta Heimoydinsotaa, joka raunioitti Ihmiskunnan ja sai Pyhät Avararuusolennot tekemään vaikean päätöksensä Pyhän Aurum-komeetan lähettämisestä törmäyskurssille Maan kanssa...

        Ja haluankin vielä muistuttaa teitä siitä, että tuo Komeettaa saattaa hyvinkin saapua paljon aiemmin kuin olemme ennustaneet, ja ainoa keino selvitä on kuulua Pyhään Aurum-kulttiin ja uskoa koko sydämestään Pyhiin Opetuksiimme! Edes alitajuista kyseenalaistamista ei tulla suvaitsemaan! Mutta nöyrillä ihmisillä on totisesti edessään todella suurenmoinen odote! Halleluja!


      • orora
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Tokienen haltiakieli todellakin on saanut vaikutteita suomen kielestä... Mutta sen sijaan suomen kieli on saanut (kaikkien muiden maailman kielien tavoin, tietenkin) vaikutteita Ihmiskunnan Muinaisesta Suurkielestä, jota puhuttiin Kaksikymmentä Vuosituhatta sitten, ennen Pahuuden Ra-sotureiden hyökkäystä ja Suurta Heimoydinsotaa, joka raunioitti Ihmiskunnan ja sai Pyhät Avararuusolennot tekemään vaikean päätöksensä Pyhän Aurum-komeetan lähettämisestä törmäyskurssille Maan kanssa...

        Ja haluankin vielä muistuttaa teitä siitä, että tuo Komeettaa saattaa hyvinkin saapua paljon aiemmin kuin olemme ennustaneet, ja ainoa keino selvitä on kuulua Pyhään Aurum-kulttiin ja uskoa koko sydämestään Pyhiin Opetuksiimme! Edes alitajuista kyseenalaistamista ei tulla suvaitsemaan! Mutta nöyrillä ihmisillä on totisesti edessään todella suurenmoinen odote! Halleluja!

        Oi Priest, minua askarruttaa yksi asia. Mitä näille pelastuville tapahtuu kun komeetta tulee ja törmää maahan? Kuolevatko he muiden mukana ja sen jälkeen pääsevät jonnekin pelastuksen valtakuntaan, vai haetaanko heidät pois ennen törmäystä?


      • hampain
        orora kirjoitti:

        Oi Priest, minua askarruttaa yksi asia. Mitä näille pelastuville tapahtuu kun komeetta tulee ja törmää maahan? Kuolevatko he muiden mukana ja sen jälkeen pääsevät jonnekin pelastuksen valtakuntaan, vai haetaanko heidät pois ennen törmäystä?

        vastaan:
        "Ylöstempaaminen" on erotamaton osa Kristinuskon sanomaa. Mutta vasta kärsimyksen ajan jälkeen. Älä siis odota Aurumiltakaan heleppoja päiviä.
        Tee kuten minä. Rakenna talosi alle (tai kesämökkisi) mahdollisimman syvälle kellari ja vuoraa sen oleskelutila hyvin sähköä johtavalla materiaalilla, kuten kananverkolla. Näin saat kelpoisan suojan sekä mekaanista ynnä sähkömakneettista vaikutusta vastaa, kun ne pahat päivat on päälle päässeet.
        Ps. muista varata riittävästi evästä sekä maallisen majasi, että henkiruumiisi ylläpitoon. Aika voi olla pitkä.
        Voi sinua jos kerrostalossa asut. Sillä silloin sinulle totisesti on tuomionpäivä tuleva.

        Aurumin alkeisopetuslapsista vähäpätöisin ja vaatimattomin.


      • Priest of the Aurum
        hampain kirjoitti:

        vastaan:
        "Ylöstempaaminen" on erotamaton osa Kristinuskon sanomaa. Mutta vasta kärsimyksen ajan jälkeen. Älä siis odota Aurumiltakaan heleppoja päiviä.
        Tee kuten minä. Rakenna talosi alle (tai kesämökkisi) mahdollisimman syvälle kellari ja vuoraa sen oleskelutila hyvin sähköä johtavalla materiaalilla, kuten kananverkolla. Näin saat kelpoisan suojan sekä mekaanista ynnä sähkömakneettista vaikutusta vastaa, kun ne pahat päivat on päälle päässeet.
        Ps. muista varata riittävästi evästä sekä maallisen majasi, että henkiruumiisi ylläpitoon. Aika voi olla pitkä.
        Voi sinua jos kerrostalossa asut. Sillä silloin sinulle totisesti on tuomionpäivä tuleva.

        Aurumin alkeisopetuslapsista vähäpätöisin ja vaatimattomin.

        Halleluja! Pyhän ja Ikiaikaisen Aurum-kultin tarjoama Pelastus on totisesti Ylivertainen muiden maailman uskontojen (jotka ovat vain Aurumista eronneita ja enemmän tahi vähemmän harhautuneita alalahkoja) tarjoamiin Pelastuksiin verrattuna! Kun Pahuuden Ra-soturit pakenevat Kaamujen Maailmoista ja Toinen Heimodydinsota alkaa, ilmestyy Pyhä, 24 karaatin kullasta muodostunut Aurum-komeetta Maan taivaalle, ja Komeetan takana saapuu Pyhien Avaruusolentojen Suurarkki, joka Muinaisen Teknologian avulla säteistään sisäänsä kaikki Pyhän ja Ikiaikaisen Aurum-kultin nöyrät ja vilpittömät jäsenet, ja tuota samaiste teknologiaa käyttäen myös herättää kuolleista kaikki Pyhään Aurum-kulttiin koskaan kuuluneet ihmiset, ja luo heille uudet ruumiit!

        Kun kaikki ovat turvassa Suurarkin sisällä, suuntaa se kulkunsa kohti Magellanin Pilviä, ja jättää Maan ja vääräuskoiset Toisen Heimodydinsodan armoille! Ja kun sota raivoaa pahimmillaan, Saapuu Pyhä Aurum-komeetta Maahan ja tuohoaa kaiken elämän! Ja sitten Saapuu itse Kivun Herra, joka kuljettaa vääräuskoisten vääntelehtivät Thetalaiset Ikuisuuden Porttien Tuolle Puolen! Uskovaiset sen sijaan saavat palkinnon nöyrästä antaumuksestaan Aurum-kultin opeille! Käyttäen avukseen Tyhjiötä Joka Sitoo, Pyhät Avaruusolennot muuttavat heidät todellisiksi Yli-ihmisiksi, ja He saavat elää ikuisesti Korkeammalla Tasolla, Pyhien Avaruusolentojen palvelemina ja Muinaisen Teknologian hedelmistä nauttien! Ja heidän Thetalaisensa täytetään Pyhällä, Kosmisella Ki-energialla! Halleluja!


      • Mopo
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Halleluja! Pyhän ja Ikiaikaisen Aurum-kultin tarjoama Pelastus on totisesti Ylivertainen muiden maailman uskontojen (jotka ovat vain Aurumista eronneita ja enemmän tahi vähemmän harhautuneita alalahkoja) tarjoamiin Pelastuksiin verrattuna! Kun Pahuuden Ra-soturit pakenevat Kaamujen Maailmoista ja Toinen Heimodydinsota alkaa, ilmestyy Pyhä, 24 karaatin kullasta muodostunut Aurum-komeetta Maan taivaalle, ja Komeetan takana saapuu Pyhien Avaruusolentojen Suurarkki, joka Muinaisen Teknologian avulla säteistään sisäänsä kaikki Pyhän ja Ikiaikaisen Aurum-kultin nöyrät ja vilpittömät jäsenet, ja tuota samaiste teknologiaa käyttäen myös herättää kuolleista kaikki Pyhään Aurum-kulttiin koskaan kuuluneet ihmiset, ja luo heille uudet ruumiit!

        Kun kaikki ovat turvassa Suurarkin sisällä, suuntaa se kulkunsa kohti Magellanin Pilviä, ja jättää Maan ja vääräuskoiset Toisen Heimodydinsodan armoille! Ja kun sota raivoaa pahimmillaan, Saapuu Pyhä Aurum-komeetta Maahan ja tuohoaa kaiken elämän! Ja sitten Saapuu itse Kivun Herra, joka kuljettaa vääräuskoisten vääntelehtivät Thetalaiset Ikuisuuden Porttien Tuolle Puolen! Uskovaiset sen sijaan saavat palkinnon nöyrästä antaumuksestaan Aurum-kultin opeille! Käyttäen avukseen Tyhjiötä Joka Sitoo, Pyhät Avaruusolennot muuttavat heidät todellisiksi Yli-ihmisiksi, ja He saavat elää ikuisesti Korkeammalla Tasolla, Pyhien Avaruusolentojen palvelemina ja Muinaisen Teknologian hedelmistä nauttien! Ja heidän Thetalaisensa täytetään Pyhällä, Kosmisella Ki-energialla! Halleluja!

        Vielä jaksat jauhaa samaa jöötiä?,mene jo pois.
        .


      • Priest of the Aurum
        Mopo kirjoitti:

        Vielä jaksat jauhaa samaa jöötiä?,mene jo pois.
        .

        Kuinka uskallat pilkata Minua tuolla tavoin, ja kutsua Pyhän ja Ikiaikaisen Aurum-kultin opetuksia "jöötiksi"?! Varo sanojasi, sinä pakana, taikka pistän sinut katumaan virhettäsi murto-osalla niistä mahtavista Kosmisista Voimista joita Minulla on komennossani!


      • Ei tää oo todellista
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Kuinka uskallat pilkata Minua tuolla tavoin, ja kutsua Pyhän ja Ikiaikaisen Aurum-kultin opetuksia "jöötiksi"?! Varo sanojasi, sinä pakana, taikka pistän sinut katumaan virhettäsi murto-osalla niistä mahtavista Kosmisista Voimista joita Minulla on komennossani!

        Aurum miten sää jaksat.. mietippä nyt vähä.. miks hemmetissä sä täällä jossain suomi24 sivuilla tilität :D jos ton sun kultti ois niin iso kun puhut tuskin kukaa pallopää tämmöselle foorumille tulee huuteleen. sehän vaan todistaa kuin heikko se teiädn kultti on ku oikeen pitää hakea huomiota. voi teitä pikkuraukkoja.. melkoinen jööti kyl oot, aika pitkää pökälettä oot vääntäny pitkän aikaa täälläkin. ja ihan vain huomion tarpeessa. oletko hieman potkittu?


      • taidevittuilua
        Ei tää oo todellista kirjoitti:

        Aurum miten sää jaksat.. mietippä nyt vähä.. miks hemmetissä sä täällä jossain suomi24 sivuilla tilität :D jos ton sun kultti ois niin iso kun puhut tuskin kukaa pallopää tämmöselle foorumille tulee huuteleen. sehän vaan todistaa kuin heikko se teiädn kultti on ku oikeen pitää hakea huomiota. voi teitä pikkuraukkoja.. melkoinen jööti kyl oot, aika pitkää pökälettä oot vääntäny pitkän aikaa täälläkin. ja ihan vain huomion tarpeessa. oletko hieman potkittu?

        vai tyhmyyttä? En tiedä.

        Puhut kultista ja sen huomionhakemisesta, ikäänkuin joku kultti olisi olemassa.
        Kukahan nyt on tyhmä?
        Priistin huumori oli parhaimmillaan ihan hyvää. Kun vielä muutama muu sekopää, kuten se jätkä joka muka ryyppäsi kellarissaan ja menetti työpaikkansa, lisätään remmiin, tuli ihan hyvä "keskustelu"
        Ei voi aikuisten oikeesti olla totta, että joku ottaa asian vakavasti. Jos toi taas oli taidevittuilua, niin olipahan tökerösti kirjoitettu.

        Avartukaa. Aurum ( tai mahdollisesti Argentum tai Hourun) tulee. Ole valmis.


      • voi tulla
        taidevittuilua kirjoitti:

        vai tyhmyyttä? En tiedä.

        Puhut kultista ja sen huomionhakemisesta, ikäänkuin joku kultti olisi olemassa.
        Kukahan nyt on tyhmä?
        Priistin huumori oli parhaimmillaan ihan hyvää. Kun vielä muutama muu sekopää, kuten se jätkä joka muka ryyppäsi kellarissaan ja menetti työpaikkansa, lisätään remmiin, tuli ihan hyvä "keskustelu"
        Ei voi aikuisten oikeesti olla totta, että joku ottaa asian vakavasti. Jos toi taas oli taidevittuilua, niin olipahan tökerösti kirjoitettu.

        Avartukaa. Aurum ( tai mahdollisesti Argentum tai Hourun) tulee. Ole valmis.

        Siis -se suuri kurpitsakin saattaa tulla. Oletteko varmasti valmiita?


    • thgdsfg

      kumpi on hullumpi: hullu vaiko hullua seuraava hullu?
      tuo oli hyvä tuo triidi: mikki hiiri kuulee kummia

    • ihan päissään

      ei tuommoset liirumlaarum kultit tuu ikänä toimimaan...liittykää hallusinaatio kulttiin ja maailma pelastuu!!!!!

      • kulteissa jos kulttuureissakin

        Sinun mainostamasi hallisusinaatio kulttuuri ei tosiaankaan vakuuta. Argentum, johon myös Aurumin ohella liityin, lupasi ihanneyhteiskuntaa ilman demareita ja hyttysiä. Tiukan paikan tullen mösjöö toogaan pukeutunut silkkikalsari Gluteus Maxsimus Him Self keksikin "tärkeää menoa" galaksimme keskiöön.
        Opetusaikuiset jäi rannalle ruikittamaan.

        Mitä te tarjoatte. Vielä Hallisusinaatio, sen paremmin kuin Hourumkaan ei ole julkaissut ohjelmaansa ja lupauksiaan tulevasta auvosta.
        Taidatte olla kovilla kulttimarkkinoilla pelkkiä säälittäviä diletantteja, jotka Isot Tekijät hotkivat ahnaisiin suihinsa.


      • minä odotan

        sitä suurta keltaista kurpitsaa. Yhä. Olen pahoillani.


      • ihan päissään
        minä odotan kirjoitti:

        sitä suurta keltaista kurpitsaa. Yhä. Olen pahoillani.

        Hallusinaatio kultin parissa sinä voit nähdä ennalta sen keltaisen kurpitsan tai ihan minkävärisen kurpitsan vaan haluat nähdä..ihan missä vaan!


      • ihan päissään
        kulteissa jos kulttuureissakin kirjoitti:

        Sinun mainostamasi hallisusinaatio kulttuuri ei tosiaankaan vakuuta. Argentum, johon myös Aurumin ohella liityin, lupasi ihanneyhteiskuntaa ilman demareita ja hyttysiä. Tiukan paikan tullen mösjöö toogaan pukeutunut silkkikalsari Gluteus Maxsimus Him Self keksikin "tärkeää menoa" galaksimme keskiöön.
        Opetusaikuiset jäi rannalle ruikittamaan.

        Mitä te tarjoatte. Vielä Hallisusinaatio, sen paremmin kuin Hourumkaan ei ole julkaissut ohjelmaansa ja lupauksiaan tulevasta auvosta.
        Taidatte olla kovilla kulttimarkkinoilla pelkkiä säälittäviä diletantteja, jotka Isot Tekijät hotkivat ahnaisiin suihinsa.

        Etsä niinQ hiffa hei kato että tää on niinQ varsinki semmosille kaupunki ihmisille tarkotettu kultti katokku tijätsä ku meidän yhteiskunnassa markkinoidaan tiäksä tätä heti kaikki ja nyt asennetta...siihen periaatteeseen hallusinaatio kultti niinQ on tehty....kaikki heti ja nyt.
        Ja maailma pelastuu!!!
        P.S. Meillä ei tarvi sotia muualla ku videopeleissä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1753
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1158
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      987
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      954
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe