raskausarvet eri raskauksissa

mietin vain mielessäni

Olen nuori yhden lapsen äiti, olen hyvin pienikokoinen ja esikoisesta lihosin n. 20 kiloa ja vatsani säästyi arvilta, nyt olen jälleen raskaana, ihan ihan alussa ja mietinkin ,että jos lihon nyt vähemmän (esim 10 kg vain) niin vaikuttaakohan se mitenkään ihooni/arpeutumiseen, eli mahdanko säästyä arvilta tässäkin raskaudessa?

Olisi kiva kuulla miten muilla, eli jos ensi raskaus meni ARVITTA, miten se toinen? tuliko arpia?

4

455

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emokas

Myös pieni äiti ja kaksosraskauskin koettu ja kaikki 3 raskautta ilman arpia.Uskon että toisilla taipumus arpiin ja toisilla ei.
      Mulle tuli yhen vauvan odotuksissa n.10 kiloa ja kaksosten odotuksessa 8 kiloa.Olin rasvattomalla dieetillä hepatoosin vuoksi...

En usko laisinkaan että sulle tulisi raskausarpia!!

• miiiiiii___

Hei.

Todella, raskausarpien tuleminen on yksilöllistä, niitä tulee toisille helpommin kuin toisille. Kuitenkin osaksi vaikuttaa ihon kimmoisuuskin asiaan, esim. Vanhemmalla iällä saattaa niitä tulla helpommin kuin nuorempana, mutta tämäkin on hyvin yksilöllistä. Rasvaa ihoasi päivittäin, vaikka sekään ei tosin ole tae, että ne arvet jäisivät pois:) toivotaan, että sinulle ei tule arpia!!

• Eiarvenarpea

Ekassa raskaudessa sain ihan pari hassua pientä arpea synnytyksen jälkeen vaikka 30kg tuli raskauden aikana . Toisesta en ainuttakaan arpea ja painoa kerty 20kg raskauden aikana :)

• Otan-osaa

Eiköhän sun elämäs ja pelis ole pelattu muutenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe