Miten...

SweetBaby

... musta aina tuntuu, että AINA, joka ikinen kerta, ihastun ja rakastun vääriin jätkiin...? Joka ikinen kerta.

Ihastun usein, ja tuntuu että jätkäki olis kiinnostunu.. sit yhtäkkii huomaan että oonki ihan yksin... Kaikki oliki vaan mun omaa unelmaa... ei mitään muuta... Omissa kuvitelmissani jätkä kiinnostu musta, mut ei "in real life"...

Tuunko mä koskaan löytämään ihmistä, jätkää, jonka kans voi jakaa tunteet...? ...tuntea olonsa turvalliseks....? Tapaanko koskaan, missään, millonkaan, jätkää, jonka seurassa ei tarvii ajatella "välittääks toi must oikeesti...?".... !?

Tahtoisin rakastaa.... tahtoisin välittää... tahtoisin, että minua rakastettaisiin... tahtoisin, että minusta välitettäisiin...

7

397

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätkä

Maailma on täynnä jätkii aivan vamasti tulet löytämään sen oikean jossain vaiheessa. Siihen voi kyllä mennä aikaa mutta tärkeintähän on että löytää jonkun.

• SweetBaby

... kiitos sulleki asiallisesta kommentista :) se ainaki jaksaa hymyilyttää...

... mut oisko sul mailii... ?

• tämmönen stara(:

eiköhän kaikki ajattele jossain vaihees samanlailla, ku sinä..
      mäki ajattelin viel vähänaikaa sitten samanlailla, mut sitten löysin ihanan jätkäni[topin]... ollaan oltu vasta 3vkk. yhessä, mut tiiän et täst tulee jtn, niin topiki ajattelee.. mut eihän sitä koskaan tiiä..
      kyllä sä vielä löydät sen miehes, se voi olla joku joka on sulle vaik tärkee frendi tai jtn..
      ehkä oot vaan ettiny väärästä paikasta...
      toiv. löydät sen oikeen..
      en usko et tästä mun kommentist on mitenkään sulle apuu tai mitään.. mut eihän kukaan voi sua alkaa neuvoo.. ota niskasta kiinni ja avaa silmäs...
      heibs..

• SweetBaby

... noh.. kiitos kommentistas, ja asiallisesta sellasesta :) ja kyl mä uskon itekki... luulisin.. että kyllä "se oikee" "oottaa" tuol jossain... se ei vaa viel oo sattunu mun kohdalle.

Oon kyl ollu onnellinenki näitten eräitteit macho manien kanssa... mut sit kaikki on alkanu menee perseelleen ja kaikki kääntyy huonompaan suuntaan, ihan yhtäkkii.... *puff* ja sit onki taas yksin... :( se on masentavaa....

Onhan mul yks todella ihan ystävä, paras ystävä, ainaki oli... kunnes sain tietää että se valehteli mulle ihan pokkana päin naamaa...

nojooh... kyl tää tästä.. uskoisin... mut ois kyl kiva jos sais jonku ihanan maili ystin.. jolle vois puhuu, ja joka vois myös puhuu mulle...

et oisko kenties sulla mailii...?

• tämmönen stara(:
        SweetBaby kirjoitti:

... noh.. kiitos kommentistas, ja asiallisesta sellasesta :) ja kyl mä uskon itekki... luulisin.. että kyllä "se oikee" "oottaa" tuol jossain... se ei vaa viel oo sattunu mun kohdalle.

Oon kyl ollu onnellinenki näitten eräitteit macho manien kanssa... mut sit kaikki on alkanu menee perseelleen ja kaikki kääntyy huonompaan suuntaan, ihan yhtäkkii.... *puff* ja sit onki taas yksin... :( se on masentavaa....

Onhan mul yks todella ihan ystävä, paras ystävä, ainaki oli... kunnes sain tietää että se valehteli mulle ihan pokkana päin naamaa...

nojooh... kyl tää tästä.. uskoisin... mut ois kyl kiva jos sais jonku ihanan maili ystin.. jolle vois puhuu, ja joka vois myös puhuu mulle...

et oisko kenties sulla mailii...?

joo, tottakai mul on maili.. mut heh.. se on pikkasen..heh.. no jooh... [email protected].. *reps*

• Jätkä
        tämmönen stara(: kirjoitti:

joo, tottakai mul on maili.. mut heh.. se on pikkasen..heh.. no jooh... [email protected].. *reps*

Ei kiittämistä!

En mä oo varmaa oikee henkilö puhuu näist asioista! Enkä mielellää anna mailii tänne

• SweetBaby
        Jätkä kirjoitti:

Ei kiittämistä!

En mä oo varmaa oikee henkilö puhuu näist asioista! Enkä mielellää anna mailii tänne

ihan miten vaa haluut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5795
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5305
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3201
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57