Särkenyt päätä ja oikeaa silmää nyt 2vk, kipu on tylppämäinen ja luomen päällä. Välillä kipu vetää nenän sivuun ja on oksettanut ja ollut huono olo, vaikka meneenkin kyllä ohi.
Kävin silmälääkärillä jonkin aikaa sitten ja kaikki ok, paitti hieman kuivat silmät. Tippoja on. Onko tämä oculaari-migreeniä tjn? Luulin, että siihen kuuluu silmän takana oleva kipu enemmänkin...Vinkkejä??? Olen huolissani ja menen lääkäriin vasta ens kuussa ja siitä eteenpäin EHKÄ neurolle jos edes pääsen!!!
Silmäsärky
5
1128
Vastaukset
- hissuli
Onko silmänpaineet mitattu vasta? Äkillinen paineen nousu aiheuttaa tuon tyyppistä kipua.
- aloittaja
17 oli, eli normaali. Tosiaan hieman oksettanut/ollut huono olo...päänsärkyjä, silmäsärky vaihtelee välillä toiseen jne. Ja jos se olis silmänpaine, niin miksi se nousisi?
En oikein tiedä mikä voisi olla kyseessä! - maisa-liina
aloittaja kirjoitti:
17 oli, eli normaali. Tosiaan hieman oksettanut/ollut huono olo...päänsärkyjä, silmäsärky vaihtelee välillä toiseen jne. Ja jos se olis silmänpaine, niin miksi se nousisi?
En oikein tiedä mikä voisi olla kyseessä!Käy oikeasti oikealla LÄÄKÄRILLÄ jos ei lopu.
Tuttavallani särki silmää ainakin vuoden ja miehethän eivät mene tietenkään lääkäriin ennen
kuin on pakko. Diagnoosi oli syöpä joka levinnyt päähän eikä voi kuin odotella.
- silmälasit
Minulla on välillä sellaista särkyä oikeassa silmässä että tuntuu kuin hakattaisi puukolla silmään.Olen käynyt lääkärissä siellä on sanottu että oikea silmäni on vahvempi niin se "puukonisku" johtuu rasituksesta
- Anonyymi00006
Vuosia sitten minulla oli kipua silmän takana, otsankin puolella, ohimolla. Lääkäri totesi näköhermotulehduksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2081685- 811110
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm105927- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87817- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19586