Särkenyt päätä ja oikeaa silmää nyt 2vk, kipu on tylppämäinen ja luomen päällä. Välillä kipu vetää nenän sivuun ja on oksettanut ja ollut huono olo, vaikka meneenkin kyllä ohi.
Kävin silmälääkärillä jonkin aikaa sitten ja kaikki ok, paitti hieman kuivat silmät. Tippoja on. Onko tämä oculaari-migreeniä tjn? Luulin, että siihen kuuluu silmän takana oleva kipu enemmänkin...Vinkkejä??? Olen huolissani ja menen lääkäriin vasta ens kuussa ja siitä eteenpäin EHKÄ neurolle jos edes pääsen!!!
Silmäsärky
5
940
Vastaukset
- hissuli
Onko silmänpaineet mitattu vasta? Äkillinen paineen nousu aiheuttaa tuon tyyppistä kipua.
- aloittaja
17 oli, eli normaali. Tosiaan hieman oksettanut/ollut huono olo...päänsärkyjä, silmäsärky vaihtelee välillä toiseen jne. Ja jos se olis silmänpaine, niin miksi se nousisi?
En oikein tiedä mikä voisi olla kyseessä! - maisa-liina
aloittaja kirjoitti:
17 oli, eli normaali. Tosiaan hieman oksettanut/ollut huono olo...päänsärkyjä, silmäsärky vaihtelee välillä toiseen jne. Ja jos se olis silmänpaine, niin miksi se nousisi?
En oikein tiedä mikä voisi olla kyseessä!Käy oikeasti oikealla LÄÄKÄRILLÄ jos ei lopu.
Tuttavallani särki silmää ainakin vuoden ja miehethän eivät mene tietenkään lääkäriin ennen
kuin on pakko. Diagnoosi oli syöpä joka levinnyt päähän eikä voi kuin odotella.
- silmälasit
Minulla on välillä sellaista särkyä oikeassa silmässä että tuntuu kuin hakattaisi puukolla silmään.Olen käynyt lääkärissä siellä on sanottu että oikea silmäni on vahvempi niin se "puukonisku" johtuu rasituksesta
- Anonyymi00006
Vuosia sitten minulla oli kipua silmän takana, otsankin puolella, ohimolla. Lääkäri totesi näköhermotulehduksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens1063430- 2003066
Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1432917EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2202487Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1301943Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2131903Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta491762Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581269- 881145
Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll1991145