nämä naisten hormoonit........

.........joo,mulla on kans aikamoinen ongelma,kun nyt tarkalleen ottaen puolvuotta menkat on tullu miten sattuu jne.kierto on aivan totaalisesti hukassa.ei oo koskaan näin paljon heittäny.
tämä kuukausi on toinen,ettei tule ollenkaan.maha on kipee,mutta mitään ei tipu.
raskaustestejä on saanu tehdä jatkuvasti ja aina negatiivisia.soitin ehkäisyneuvolaan ja ne sanoi,että lääkäriin pitäisi päästä.saisin lääkkeet hormooni toimintaan,joka aloittaisi kuukautiset.jos en aivan väärin muista,niin(kelta)rauhastoimintaan?!!?!?
kävin kysymässä lekuriaikaa ja aikaa en saanut.soitin yksityiselle ja aivan sika kalliita ovat.en ottanut aikaa.
täytyy heti juhannuksen jälkeen mennä uudestaan.prkl.että ottaa päähän.
mulla on vielä semmonen sydän jutska,joka ei tarttis mitään tämmösiä ylimääräisiä juttuja.hermot on aika riekaleina.mutta jotenki sitä vissin on tottunut tähän systeemiin jne.pillereitä oon käyttäny joskus vuonna viis,mutta lopetin ne.täytyy vissin alkaa uudestaan niitä käyttämään,mutta pillereiden myötä halut menee ja ruokahalu kasvaa!!!
onko kellään tämmösiä kokemuksia??voiko lekurille mainita pillereiden toiminnansta??eikö e-pillereiden toiminnassa ole valtavia eroja??
kiitti jo etukäteen.
0222
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


Rv.25. kirjoitti:

.........joo,mulla on kans aikamoinen ongelma,kun nyt tarkalleen ottaen puolvuotta menkat on tullu miten sattuu jne.kierto on aivan totaalisesti hukassa.ei oo koskaan näin paljon heittäny.
tämä kuukausi on toinen,ettei tule ollenkaan.maha on kipee,mutta mitään ei tipu.
raskaustestejä on saanu tehdä jatkuvasti ja aina negatiivisia.soitin ehkäisyneuvolaan ja ne sanoi,että lääkäriin pitäisi päästä.saisin lääkkeet hormooni toimintaan,joka aloittaisi kuukautiset.jos en aivan väärin muista,niin(kelta)rauhastoimintaan?!!?!?
kävin kysymässä lekuriaikaa ja aikaa en saanut.soitin yksityiselle ja aivan sika kalliita ovat.en ottanut aikaa.
täytyy heti juhannuksen jälkeen mennä uudestaan.prkl.että ottaa päähän.
mulla on vielä semmonen sydän jutska,joka ei tarttis mitään tämmösiä ylimääräisiä juttuja.hermot on aika riekaleina.mutta jotenki sitä vissin on tottunut tähän systeemiin jne.pillereitä oon käyttäny joskus vuonna viis,mutta lopetin ne.täytyy vissin alkaa uudestaan niitä käyttämään,mutta pillereiden myötä halut menee ja ruokahalu kasvaa!!!
onko kellään tämmösiä kokemuksia??voiko lekurille mainita pillereiden toiminnansta??eikö e-pillereiden toiminnassa ole valtavia eroja??
kiitti jo etukäteen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu