Hotelli keskustasta

Mikken

Olen menossa vaimoni kanssa viettäämään uutta vuotta stokikseen ja haluaisimme hyvän hotellin aivan keskustasta,ei tarvi olla kaikista edullisin vaan laadusta ja sijainnista olemme valmiita maksamaan.Kiitos vastauksista etukäteen :)

6

937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riddargatan

Suosittelen Hotell Riddargatania. Sijainti kivenheiton päässä Dramatiska teaternista, kuitenkin rauhallisen kadun varrella. Östermalmin metropysäkki lähellä, jos kauemmas haluaa. Siisti hotelli, runsas aamiainen. Mukava yksityiskohta olivat klassisen musiikin CD:t huoneissa.

• Jens

Hyviä hotelleja keskustasta löytyy paljon. Oma suosikkini on anglais park. Sergel plaza taas on mitä loistavin sijainniltaan jos haluaa pyöriä ihan keskustassa.

• Nordic Light hotel

http://www.nordiclighthotel.se/sv/Erbjudanden-och-paket/Nordic-Light-Nyar-2007/

Tukholman suosituin hotelli. Ehdoton. Hienot tarjoukuset ja ylöspito uutena vuotena ja mitkä näköalat. Tulette kokemaan elämänne hienoimman ilotulituksen hotellin kymmenennestä kerroksesta ja teille tarjoillaan champanjaa. Huoneissa on valinnan varaa ihan oman maun ja rahapussin mukaan. Hotelli sijaitsee aivan keskustassa ja vieressä on terminaali josta junat lentokentälle ja bussi laivasatamaan lähtee.

Uuden vuoden tarjoukseen sisältyy melkein kaikki mitä voi vain toivoa. Unelmaloma!

Kannattaa tutustua ja varata hyvissä ajoin sillä tämä hotelli on todella suosittu.

• Osaatko sanoa...

En ole tuo alkuperäinen kysyjä, mutta pitää kommentoida kun satuin tämän lukemaan. Onpa mahtavan näköinen paikka!

Ikävä kyllä meillä on jo tämän uudenvuodenaaton suunnitelmat kiinni, mutta ehkä vuoden kuluttua. Osaisitko sanoa onko tuo uudenvuodenaaton juhla tuolla Nordic Lightissa perinne, eli on myös ensi vuonna?

Laskin että jos ottaisi tuon kalleimman huoneen kahden yön paketin, ja sitten sviitin Viking Linelta mennen tullen, niin sittenkin jää johonkin 1700 euroon kahdelta. Ei ole paha hinta.

• tietoa suomeksikin
        Osaatko sanoa... kirjoitti:

En ole tuo alkuperäinen kysyjä, mutta pitää kommentoida kun satuin tämän lukemaan. Onpa mahtavan näköinen paikka!

Ikävä kyllä meillä on jo tämän uudenvuodenaaton suunnitelmat kiinni, mutta ehkä vuoden kuluttua. Osaisitko sanoa onko tuo uudenvuodenaaton juhla tuolla Nordic Lightissa perinne, eli on myös ensi vuonna?

Laskin että jos ottaisi tuon kalleimman huoneen kahden yön paketin, ja sitten sviitin Viking Linelta mennen tullen, niin sittenkin jää johonkin 1700 euroon kahdelta. Ei ole paha hinta.

http://www.storkamp.com/nordic_fi.html

Hotellin valaistuksesta vastaa arkkitehti Kai Piippo. Hän on jopa saanut palkinnon valosuunnittelustaan.

Ja tässä on sitten kadun toisella puolen sijaitseva sisarhottelli

http://online.citybreak.com/Accommodation/Details.aspx?onlineid=757087657&PropertyId=1260&show=book&culture=fi

• säästää heti

Hotellit kannattaa varata netin kautta. Noita online-sivuja on vaikka kuinka monta kymmentä.
      Aina on löytynyt ok hotelli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3617
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe