tein sitten tyhmyyttäni robotinrakennuspöydässä servon, sen ärsyttävän robotin joka jää perheesees asumaa. elikkä miten siitä pääsee eroon?? oon koittanu poistaa move objects koodilla= tulee pian takasin, oon laittanu uima-altaaseen ja poistanu tikkaat=uiskentelee loputtomiin...KERTOKAAA!!?!?
SERVO
3
218
Vastaukset
Klikkaat servolla tietokonetta ja sieltä etsi oma kämppä, niin tämä ukkeli muuttaa pois talosta ja siirtyy perhevarastoon.
Muuten Servo on aika kätevä, se hoitaa lapsia käskemättä ja siivoaa paikkoja, ei tarvitse lastenhoitajaa, eikä kotiapulaista erikeen palkata, ja kai se hoitaa tota puutarhaa myös. Miinusta just se, että se vie yhen ihmisen paikan siinä "luettelossa" mut suosittelen ainakin rikkaille :).- krääppänä
Servohan EI jää perheeseen asumaan ellei sitä alusta miheksi/naiseksi.
Vois toki boolProp testingCheatsEnabled true
koodilla laittaa servon unselegtable tilaan jos sen viemä simin paikka häiritsee.
- Servotar
Tein servoja pari kpl perheeseen huijauskoodilla ja oon kyllä ihan tyytyväinen, koska nehän tekee kaikki hommat ihan käskemättä ja ne voi myös laittaa käymään töissä elikkä tienaamaan rahaa perheeseen. Huvitti kun huomasin että servot flirttailee keskenään virittämällä ja se viritettävä töpöttää jalalla samalla tavalla kuin koirat kun niitä rapsuttaa. Heh-hee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2013011- 1202033
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611682Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1811579- 1711519
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121