Pärnu vai Jurmala

firewater

Kumpikohan mahtaisi olla sopivampi kohde naisten rentoutuslomalle, kun tarkoituksena on shoppailla ja ottaa aurinkoa, Pärnu vai Jurmala?

8

6893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shoppailla , meinaan
      • KuivaOlli!

Ehdottomasti yhdistelmä Jurmala-Riika, pikkubussit kulkevat väliä non-stoppina, myös hyvä junayhteys on.
        On mielestäni Euroopan paras yhdistelmä.
        Pärnu on pikkukaupunki, missä voi yhtä hyvin shoppailla kuin esim. Naantalissa. Ranta on hyvä ja kylpylöitä riittää.
        Silti ehdoton valintani on Jurmala (majoitus)-Riika (shoppailu, terassit ja iltamenot).

• mieltä

edellisten kanssa. Ehdottomasti Jurmala ja Riika. Olen käynyt sekä Pärnussa että Riiassa viime kesänä ja jälkimmäistä suosittelen ihan sillä perusteella, että siellä on huomattavasti enemmän katseltavaa ja tekemistä. Ja kieltämättä Jurmalan ranta voittaa Pärnun. Hintatasoltaan Pärnu edullisempi, mutta siellä ei ole lähellekään niin paljoa shoppailumahdollisuuksia.

• Tha_Animal

Niin, jos haluat nähdä paljon suomalaisia, mene Pärnuun. Lisäksi se on pienempi ja siellä on vähemmän tekemistä.

Muussa tapauksessa mene Jurmalaan, ja Riikaan siinä sivussa.

• Rannalle lasten kera

Onko kenelläkään kokemuksia Pärnusta kesällä?Lasten kanssa??Ajatuksissa pyörii rantaloma lasten kanssa...Minkälaisia majoituksia, hintoja, palveluita, ?????Jos jollain on kokemuksia, hyviä tai huonoja, paiskaisitko tietämätöntä mutta kiinnostunutta äitee niillä!!!Kiitos jo etukäteen!

• JyrkiKo

Molemmista on kokemusta.

Riika-Jurmala lomalla majoituimme Riikassa ja ajelimme halvalla bensalla päivittäin Jurmalaan rannalle. Siellä aikansa ja sitten ehkä ruokailu Jurmalassa olevan yhden kadun varressa. Riikassa on shoppailumahdollisuudet ja paremmin valinnanvaraa ruokailuun. Dzirnavu-kadun Dzirnavas-ravintola oli hyvä kokemus lapsen kanssa kun siellä sai valita näkemäänsä ruokaa. Riikassa ei muuten lapsi oikein viihdu paitsi, että pääpuistossa on kesällä virikkeitä.

Riika-Jurmala toimii siis hyvällä kelillä mutta Pärnu milloin vain, kun varaa majoituksen kylpylään. Hyvällä kelillä rantaan uimaan mutta huonolla kelillä kylpylään. Shoppailla Pärnussa ei voi kun kaupat loppuvat ihan heti alkuunsa.

JK

• pärnu jees

jurmala on harmaa ja sotkuinen, ei oo laitettu yhtään kuntoon, neukkumeininki -pärnussa sen sijaan on siisti todella laitettu ranta ja kaikki palvelut. todella valtava ero!

• Expat

"jurmala on harmaa ja sotkuinen, ei oo laitettu yhtään kuntoon"
        Ai? Olenkohan minä sitten vieraillut (viimeksi eilen) aivan eri Juurmalassa kuin sinä? "Minun" Juurmalani on kauniisti laitettu ja varustettu hyvillä palveluilla.

Kerrotko vielä missä tuo sinun käymäsi Jurmala sijaitsee? Juurmala = latvian kielellä ranta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2713
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2654
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      40
      1203
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe