Jos omistaa esim. Garmin eTrex vistan, onko pakko ostaa erikseen maastokarttoja paikantimeen, jotta sitä voi käyttää ? Laitehan on kai "tyhjä" ilman karttoja ? Löydänkö kätköjä ostamatta kalliita karttaohjelmia... kysyy epätietoinen gepsin hankkija.
Apua -onko ostettava maastokarttoja gps
2
955
Vastaukset
- tgrrgfg
Karttaa ei välttämättä tarvitse,koska kätköt näkyy laitteen näytöllä kuitenkin.Kartta vähän helpottaa,mutta aivan hyvin voit katsoa karttaa paperiversiostakin.Joten ei huolta,löytyvät ilman Gps-karttojakin.
- Yli 100 löytöä
Jos osaat kävellä navigaattorin nuolen osoittamaan suuntaan, löydät varmasti. Kätköily on lopulta kuitenkin ETSIMISTÄ. GPS tuo vain paikalle.
Kartan saat http://kansalaisen.karttapaikka.fi/ osoitteesta. Geocaching.com kätkökuvauksessa on suora linkki tuohon palveluun. Siitä näet suoraan kätkön paikan kartalla. Karttoja käyttävät muutkin geokätköilyaiheiset sivustot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673