Bussit lentokentältä

apua

Kuulin että paikallisbusseilla olisi halvinta matkustaa Ryanairin kentältä Dublinin keskustaan? Lähtevätkö bussit pitkänkin matkan päästä? Jos joku osaa neuvoa niin mistä? Mitä maksaa?

7

3923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dublin1

      Bussit lähtee suoraan arrivals terminaalin edestä, maksaa n. 3 euroa muistaakseni. 6:lla eurolla pääset Airbusilla mikä ei pysähtele matkalla ja on huomattavasti nopeampi. En ikäväkyllä muista bussien numoroita mutta ovesta vasemmalle, ni on pysäkit, missä lukee mitä kautta ajelevat, lähtee jokatapauksessa suoraan ovien vierestä...

    • Ed.varmaan tarkoitti Airbusilla niitä sinisiä Aircoach:n busseja jotka lähtevät saapuvien terminaalin edestä (Korjaa jos olen väärässä)
      Hinta 7€

      • LiL9

        Airbus eli turistibussin tunnistaa vihreasta varista ja kyljessa lukee 6 e joka on myos bussin hinta. Kaksi paikallisbussia lahtee siita vieresta, menevat keskustaan ja hinta on 1.9 euroa. Pitaa olla tasaraha, et saa rahaa takaisin.


      • öskfdmvvf

        airbus on dublinbusin vihreä bussi, aircoach euron kalliimpi sininen bussi.

        Airbusit 747 ja 748 vievät keskustaan, 748 menee heustonille ja 747 connollylle. Molemmilla pääsee näpsäkästi O'connelille, joka on se keskustan "pääkatu".

        Ja ostakaa hyvät ihmiset dublinbusin palvelutiskiltä (turisti-infon vieressä arrivals-aulassa) rambler-lippu, jolla voi matkata mielin määrin. Esim. 5 päivän rambler maksaa n. 17 eur, ja illä saa lentokenttäkyytien lisäksi hypätä paikallisbussiin aina kun huvittaa.


      • korjaaja..
        öskfdmvvf kirjoitti:

        airbus on dublinbusin vihreä bussi, aircoach euron kalliimpi sininen bussi.

        Airbusit 747 ja 748 vievät keskustaan, 748 menee heustonille ja 747 connollylle. Molemmilla pääsee näpsäkästi O'connelille, joka on se keskustan "pääkatu".

        Ja ostakaa hyvät ihmiset dublinbusin palvelutiskiltä (turisti-infon vieressä arrivals-aulassa) rambler-lippu, jolla voi matkata mielin määrin. Esim. 5 päivän rambler maksaa n. 17 eur, ja illä saa lentokenttäkyytien lisäksi hypätä paikallisbussiin aina kun huvittaa.

        AirLINK on dublin busin kenttäyhteys. Airbus on lentokone.
        Ja käyttäkää pliis hyvät ihmiset niitä airlinkkejä ja aircoacheja, mikään ei ole töissäkäyvälle rasittavampaa kuin paikallisbussi täynnä törppöjä turisteja >;)


    • Wilmuska

      Ramblereilla on tosiaanki edullista matkustaa, jos viettää kaupungissa vain muutaman päivän. Se 3pv rajoittamaton bussilippu maksaa 11e (muista ostaa kun olet lentoasemalla, seuraava lähin ostopaikka on vasta keskustassa), 5pv 17e.
      Bussipysäkeillä on hyvät opasteet, keskustaan pääsee jos bussi menee O´Connelille tai Parnell Streetille.
      Ainoo vaan että bussit kulkee hiukan säkäaikatauluilla.... eli ei kannata hermostua jos joku vuoro jääki pois välistä tai tulee puol tuntia myöhässä...

    • venyvä käsite

      Turvallisinta on mennä lentokentältä keskustaan ja päinvastoin taxilla tai jopa kävellä, jos ei ole aivan mahdottomia kantamuksia. Dublinin bussit kulkevat jos kulkevat aikatauluista piittaamatta. Niihin ei voi luottaa. Aikataulutovat hyyyyyyviin venyvä käsite Irlannissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe