Eli ollaan muutamien kans tuumittu, et olis kiva saada miitti kasaan.
Ajankohtana olis 19-20.1.2008 Helsinki. Paikka vielä auki, joten saapi ehotella.
Tarkoituksena viettää mukava ilta koko porukalla, ilman pukeutumiskoodia :)
Ilmottelehan itsestäsi, ja lähe mukkaan porukkaan, niin saaraan hyvät juhlat aikaseksi :)
-SheSlave-
KinkyBaarin Miitti
10
4965
Vastaukset
Koska porukkaa tulee kymmenittäin paikalle, oliskos Cantina West vaihtoehto. Kun hyvissä ajoin varaa pöydän, saadaan varmaan isompikin porukka mahtumaan, vaikka lauantait on yleensä täyteen ahdettuja.
- WelluHei,
mukavaa kuulla, että miittiä puuhataan. Voisin yrittää ainakin piipahtaa paikalle... :)
Terveisin,
Cintamani- tomi__s
Toivotaan että myös toteutuu, itse ainakin mielelläni tulisin paikalle. Jos alkaa näyttää siltä että tämä myös toteutuisi niin miittiähän voisi mainostaa myös vaikka tuntemattomassa. Täältä keskusteluista kun sitä ei välttämättä kovin moni tule huomanneeksi.
-tomi- LeatherM
Tää vois olla kiva juttu ja olishan jotain asiaa pääkirkolle =)
LM
tuo ajakohta sopii minulle ainkin hyvin...ja toivottavasti saadaan porukkaa enemmäkin tulemaan? tulekohan tänne sitten varmistus bileistä?
No, tapaaminenhan on jo varmaa.. ja ilmoittautuneitakin on aimo läjä. Lisää saa ilmoittautua allekirjoittaneelle. SheSlave ei pysty juuri nyt asiaa viemään eteenpäin, joten nappaan tämän hoitooni.
Jos paikkaehdotuksia ei tule muita, alan loppuviikosta soitella Cantina Westiin ja varata tilaa.
- Wellu- tomi__s
WelluDom69pks kirjoitti:
No, tapaaminenhan on jo varmaa.. ja ilmoittautuneitakin on aimo läjä. Lisää saa ilmoittautua allekirjoittaneelle. SheSlave ei pysty juuri nyt asiaa viemään eteenpäin, joten nappaan tämän hoitooni.
Jos paikkaehdotuksia ei tule muita, alan loppuviikosta soitella Cantina Westiin ja varata tilaa.
- WelluWellu, mä en ainakaan löytänyt sun profiilista meiliä ja chatissakin harvemmin tulee käytyä tätä nykyä joten ilmottaudun sitten tässä ja nyt.
Mulle ainakin Cantina West sopii paikkana ihan hyvin joten sinne sitten. Sen verran suosittu paikka taitaa olla vieläkin joten varmaan hyvä varata ajoissa.
Mun mielestä tästä voisi hyvin laittaa ilmoituksen vaikka Tuntemattoman seurapiiri osioon jos paikkakin on kerran päätetty. Kun ei tuolla chatissa kovin moni tunnu olevan tästä tietoinen. Kivahan se vaan mitä enemmän porukkaa tulisi paikalle, ainakin musta.
-tomi tomi__s kirjoitti:
Wellu, mä en ainakaan löytänyt sun profiilista meiliä ja chatissakin harvemmin tulee käytyä tätä nykyä joten ilmottaudun sitten tässä ja nyt.
Mulle ainakin Cantina West sopii paikkana ihan hyvin joten sinne sitten. Sen verran suosittu paikka taitaa olla vieläkin joten varmaan hyvä varata ajoissa.
Mun mielestä tästä voisi hyvin laittaa ilmoituksen vaikka Tuntemattoman seurapiiri osioon jos paikkakin on kerran päätetty. Kun ei tuolla chatissa kovin moni tunnu olevan tästä tietoinen. Kivahan se vaan mitä enemmän porukkaa tulisi paikalle, ainakin musta.
-tomiHjup.. Chatissähän on mahdollista pistää "meiliä" myös chatin sisällä... mutta saa mua meilitsekin vaivata (lisään osoitteen profiiliinkin) [email protected]
- Wtomi__s kirjoitti:
Wellu, mä en ainakaan löytänyt sun profiilista meiliä ja chatissakin harvemmin tulee käytyä tätä nykyä joten ilmottaudun sitten tässä ja nyt.
-tomiNyt sitten on viesti sielläkin.
- W
http://tmbb.lypsy.net/viewtopic.php?p=26309#26309
- Catsy_666
SheSlave, saat kunnioitukseni. Et silti pääse minua piiskaamaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354269Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141576Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481546Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2171384- 331215
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881078Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321062Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471044Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671031- 62984