Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

KinkyBaarin Miitti

SheSlave

Eli ollaan muutamien kans tuumittu, et olis kiva saada miitti kasaan.
Ajankohtana olis 19-20.1.2008 Helsinki. Paikka vielä auki, joten saapi ehotella.
Tarkoituksena viettää mukava ilta koko porukalla, ilman pukeutumiskoodia :)

Ilmottelehan itsestäsi, ja lähe mukkaan porukkaan, niin saaraan hyvät juhlat aikaseksi :)

-SheSlave-

10

4905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koska porukkaa tulee kymmenittäin paikalle, oliskos Cantina West vaihtoehto. Kun hyvissä ajoin varaa pöydän, saadaan varmaan isompikin porukka mahtumaan, vaikka lauantait on yleensä täyteen ahdettuja.

      - Wellu

    • Hei,
      mukavaa kuulla, että miittiä puuhataan. Voisin yrittää ainakin piipahtaa paikalle... :)

      Terveisin,
      Cintamani

    • tomi__s

      Toivotaan että myös toteutuu, itse ainakin mielelläni tulisin paikalle. Jos alkaa näyttää siltä että tämä myös toteutuisi niin miittiähän voisi mainostaa myös vaikka tuntemattomassa. Täältä keskusteluista kun sitä ei välttämättä kovin moni tule huomanneeksi.

      -tomi

      • LeatherM

        Tää vois olla kiva juttu ja olishan jotain asiaa pääkirkolle =)
        LM


    • tuo ajakohta sopii minulle ainkin hyvin...ja toivottavasti saadaan porukkaa enemmäkin tulemaan? tulekohan tänne sitten varmistus bileistä?

      • No, tapaaminenhan on jo varmaa.. ja ilmoittautuneitakin on aimo läjä. Lisää saa ilmoittautua allekirjoittaneelle. SheSlave ei pysty juuri nyt asiaa viemään eteenpäin, joten nappaan tämän hoitooni.

        Jos paikkaehdotuksia ei tule muita, alan loppuviikosta soitella Cantina Westiin ja varata tilaa.

        - Wellu


      • tomi__s
        WelluDom69pks kirjoitti:

        No, tapaaminenhan on jo varmaa.. ja ilmoittautuneitakin on aimo läjä. Lisää saa ilmoittautua allekirjoittaneelle. SheSlave ei pysty juuri nyt asiaa viemään eteenpäin, joten nappaan tämän hoitooni.

        Jos paikkaehdotuksia ei tule muita, alan loppuviikosta soitella Cantina Westiin ja varata tilaa.

        - Wellu

        Wellu, mä en ainakaan löytänyt sun profiilista meiliä ja chatissakin harvemmin tulee käytyä tätä nykyä joten ilmottaudun sitten tässä ja nyt.

        Mulle ainakin Cantina West sopii paikkana ihan hyvin joten sinne sitten. Sen verran suosittu paikka taitaa olla vieläkin joten varmaan hyvä varata ajoissa.

        Mun mielestä tästä voisi hyvin laittaa ilmoituksen vaikka Tuntemattoman seurapiiri osioon jos paikkakin on kerran päätetty. Kun ei tuolla chatissa kovin moni tunnu olevan tästä tietoinen. Kivahan se vaan mitä enemmän porukkaa tulisi paikalle, ainakin musta.

        -tomi


      • tomi__s kirjoitti:

        Wellu, mä en ainakaan löytänyt sun profiilista meiliä ja chatissakin harvemmin tulee käytyä tätä nykyä joten ilmottaudun sitten tässä ja nyt.

        Mulle ainakin Cantina West sopii paikkana ihan hyvin joten sinne sitten. Sen verran suosittu paikka taitaa olla vieläkin joten varmaan hyvä varata ajoissa.

        Mun mielestä tästä voisi hyvin laittaa ilmoituksen vaikka Tuntemattoman seurapiiri osioon jos paikkakin on kerran päätetty. Kun ei tuolla chatissa kovin moni tunnu olevan tästä tietoinen. Kivahan se vaan mitä enemmän porukkaa tulisi paikalle, ainakin musta.

        -tomi

        Hjup.. Chatissähän on mahdollista pistää "meiliä" myös chatin sisällä... mutta saa mua meilitsekin vaivata (lisään osoitteen profiiliinkin) [email protected]

        - W


      • tomi__s kirjoitti:

        Wellu, mä en ainakaan löytänyt sun profiilista meiliä ja chatissakin harvemmin tulee käytyä tätä nykyä joten ilmottaudun sitten tässä ja nyt.

        Mulle ainakin Cantina West sopii paikkana ihan hyvin joten sinne sitten. Sen verran suosittu paikka taitaa olla vieläkin joten varmaan hyvä varata ajoissa.

        Mun mielestä tästä voisi hyvin laittaa ilmoituksen vaikka Tuntemattoman seurapiiri osioon jos paikkakin on kerran päätetty. Kun ei tuolla chatissa kovin moni tunnu olevan tästä tietoinen. Kivahan se vaan mitä enemmän porukkaa tulisi paikalle, ainakin musta.

        -tomi

        Nyt sitten on viesti sielläkin.

        - W

        http://tmbb.lypsy.net/viewtopic.php?p=26309#26309


    • Catsy_666

      SheSlave, saat kunnioitukseni. Et silti pääse minua piiskaamaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe