working holiday

nooooora

Hei! Olen lähdössä tammikuussaa Aasiaan, ja sieltä sitten huhtikuussa Ausseihin.
W&H viisumi on haussa ja tarkoituksena kierrellä ja olla duunis.
Onko jengii lähdös sillon?

6

1126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Jeps! olen ite lähdös maaliskuussa thaimaan kautta ausseihin ja Tarkoitus olis kans löytää jotain duunii ja vähän kierrellä siel..

• ausseihi87

mäki oon lähös huhti/toukokuus ausseihi ja tarkotus ois olla siel kuukaus tai kaks. onko teil antaa vinkkei mitä duunii kannattas ettii ja mistä?

• nooooora

hei joo mäkin oon maaliskuus thaimaas :)
        ootko lähdös yksin vai mitä?
        haeks duunii ja kierräks vai mitä oot ajatellu?
        vois kattoo jos vaik törmäis siel :)

• nooooora
        ausseihi87 kirjoitti:

mäki oon lähös huhti/toukokuus ausseihi ja tarkotus ois olla siel kuukaus tai kaks. onko teil antaa vinkkei mitä duunii kannattas ettii ja mistä?

joo siel on sikavarmasti duunii aina saatavilla.
        monta kaverii on jo ollu, eikä kukaan oo koskaan jääny ilman työtä. pitää vaan olla tarpeeks avoin tekee mitä duunii tahansa. mut siis, ainakin niil hedelmäfarmeil on aina töitä tarjolla, poimitaa jotai rypäleit tyylii ja sit siel voi yleensä olla yötäki edullisesti.
        sit kaikis iha perumestoiskin voi olla duuni kuten eri kahvilat sun muut subway ym-
        eli kyl duunii löytyy ku sitä vaa ettii! :D

• ja84
        nooooora kirjoitti:

hei joo mäkin oon maaliskuus thaimaas :)
        ootko lähdös yksin vai mitä?
        haeks duunii ja kierräks vai mitä oot ajatellu?
        vois kattoo jos vaik törmäis siel :)

moi!! juu olis kaveri lähös messiin.. pitäsi olla thaimaassa kuukaus ja kierrellä enimmäkseen siel ja kattella jos jotain duunii löytyy.. meil olis sit jatkolento australiaan singaporesta, eli meijän pitäis siin kuukauden aikana mennä sinne singaporeen, mut varmaan pyöritään aluks suurimmaks osaks siin bangokin lähel.. ei oo todellakaan mitään suunnitelmia siel viel,eikä aiotakaan tehdä.. mennään vähän kattellaa kattellaan meiningillä... joo todellakin olis se ihan hienoo törmätä siel...Mitäs oleks ite yksin lähös? onks jotain suunnitelmii thaimaas ??

• nooooora
        ja84 kirjoitti:

moi!! juu olis kaveri lähös messiin.. pitäsi olla thaimaassa kuukaus ja kierrellä enimmäkseen siel ja kattella jos jotain duunii löytyy.. meil olis sit jatkolento australiaan singaporesta, eli meijän pitäis siin kuukauden aikana mennä sinne singaporeen, mut varmaan pyöritään aluks suurimmaks osaks siin bangokin lähel.. ei oo todellakaan mitään suunnitelmia siel viel,eikä aiotakaan tehdä.. mennään vähän kattellaa kattellaan meiningillä... joo todellakin olis se ihan hienoo törmätä siel...Mitäs oleks ite yksin lähös? onks jotain suunnitelmii thaimaas ??

joo siis thaikkuihin ym sinne oon lähdös yhden kaverin kanssa, mutta ausseihin jatkan sitten yksin. ei oo viel ton australian matkan kohdalle mitää suunnitelmii, mutta thaikuis ainaki mennään niille pikku saarille. sitte sielt kambodzaan ja laosiin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      68
      2342
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      245
      2313
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1538
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      35
      1365
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      60
      1348
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1309
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1220
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      81
      998
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      989
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      989
    Aihe