working holiday

nooooora

Hei! Olen lähdössä tammikuussaa Aasiaan, ja sieltä sitten huhtikuussa Ausseihin.
W&H viisumi on haussa ja tarkoituksena kierrellä ja olla duunis.
Onko jengii lähdös sillon?

6

1052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Jeps! olen ite lähdös maaliskuussa thaimaan kautta ausseihin ja Tarkoitus olis kans löytää jotain duunii ja vähän kierrellä siel..

      • ausseihi87

        mäki oon lähös huhti/toukokuus ausseihi ja tarkotus ois olla siel kuukaus tai kaks. onko teil antaa vinkkei mitä duunii kannattas ettii ja mistä?


      • nooooora

        hei joo mäkin oon maaliskuus thaimaas :)
        ootko lähdös yksin vai mitä?
        haeks duunii ja kierräks vai mitä oot ajatellu?
        vois kattoo jos vaik törmäis siel :)


      • nooooora
        ausseihi87 kirjoitti:

        mäki oon lähös huhti/toukokuus ausseihi ja tarkotus ois olla siel kuukaus tai kaks. onko teil antaa vinkkei mitä duunii kannattas ettii ja mistä?

        joo siel on sikavarmasti duunii aina saatavilla.
        monta kaverii on jo ollu, eikä kukaan oo koskaan jääny ilman työtä. pitää vaan olla tarpeeks avoin tekee mitä duunii tahansa. mut siis, ainakin niil hedelmäfarmeil on aina töitä tarjolla, poimitaa jotai rypäleit tyylii ja sit siel voi yleensä olla yötäki edullisesti.
        sit kaikis iha perumestoiskin voi olla duuni kuten eri kahvilat sun muut subway ym-
        eli kyl duunii löytyy ku sitä vaa ettii! :D


      • ja84
        nooooora kirjoitti:

        hei joo mäkin oon maaliskuus thaimaas :)
        ootko lähdös yksin vai mitä?
        haeks duunii ja kierräks vai mitä oot ajatellu?
        vois kattoo jos vaik törmäis siel :)

        moi!! juu olis kaveri lähös messiin.. pitäsi olla thaimaassa kuukaus ja kierrellä enimmäkseen siel ja kattella jos jotain duunii löytyy.. meil olis sit jatkolento australiaan singaporesta, eli meijän pitäis siin kuukauden aikana mennä sinne singaporeen, mut varmaan pyöritään aluks suurimmaks osaks siin bangokin lähel.. ei oo todellakaan mitään suunnitelmia siel viel,eikä aiotakaan tehdä.. mennään vähän kattellaa kattellaan meiningillä... joo todellakin olis se ihan hienoo törmätä siel...Mitäs oleks ite yksin lähös? onks jotain suunnitelmii thaimaas ??


      • nooooora
        ja84 kirjoitti:

        moi!! juu olis kaveri lähös messiin.. pitäsi olla thaimaassa kuukaus ja kierrellä enimmäkseen siel ja kattella jos jotain duunii löytyy.. meil olis sit jatkolento australiaan singaporesta, eli meijän pitäis siin kuukauden aikana mennä sinne singaporeen, mut varmaan pyöritään aluks suurimmaks osaks siin bangokin lähel.. ei oo todellakaan mitään suunnitelmia siel viel,eikä aiotakaan tehdä.. mennään vähän kattellaa kattellaan meiningillä... joo todellakin olis se ihan hienoo törmätä siel...Mitäs oleks ite yksin lähös? onks jotain suunnitelmii thaimaas ??

        joo siis thaikkuihin ym sinne oon lähdös yhden kaverin kanssa, mutta ausseihin jatkan sitten yksin. ei oo viel ton australian matkan kohdalle mitää suunnitelmii, mutta thaikuis ainaki mennään niille pikku saarille. sitte sielt kambodzaan ja laosiin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe