Mitä haluaisit lahjaksi ?

OoPee

60-vuotislahja naiselle mietityttää, päivänsankarin mieltymyksiä en kovin hyvin tunne. Kyseessä naishenkilö, jolla periaatteessa on kaikkea, ja järjestää juhlat meille sukulaisille. Vinkeistä olisin kiitollinen !

11

2570

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalevala-korut ovat mielestäni kuusikymppiselle sopiva lahja. Ovat arvostettuja ja kauniita.
      Itselleni ainakin olisi mieluisa lahja. Pari kertaa on käynyt niin, että on viety lahjaksi Kalevala-koru ja saajalla on ollut jo samanlainen, joten vaihto-oikeus on hyvä sopia ostettaessa.

• olisi korujen kannalla

Niinhän sanotaan, että ruusut kuihtuvat, mutta timantit ovat ikuisia.

Itse olisin paremmin sitä mieltä, ettei koruja "perikunnan riideltäväksi", vaikka naiset niistä tykkää.

Veisin mieluummin jonnekin lämpimään. Siellä on basaareja, josta voi pienellä rahalla ostella noita koristeita. Osa aitoa, osa rihkamaa. Mutta kokemus ainakin on hyvä.

• kullitettu

Koruista naiset tykkää isoista ja kiiltävistä. Eikös harakkakin ole kiiltävän perään?

• mummolle

helevetin iso dildo.

• kullitettu

Hui sinua!

• TULOSSA jippiii

Minä kanssa täytän 60 pian ja vaikeaa on ajatella mitä sitä haluaisi. Tämä joka ehdotti dildoa haluaa sitä itse ja vieläpä on jotain vikaa jossain kun kunnolliseen kirjoitukseen alkaa vastailla pirullisesti. Dildo asiat me kuuskymppiset kyllä hoidetaan itse joten ei sinun vitsisi ollut mitenkään hauska jos niin luulit.

• aureliina

sain täyttäessäni 60 v. Olin toivonutkin sitä.
      Kalevalakorut ei ole miun tyyliini. Myös kauneushoitolassa käynti on mielestäni hyvä ajatus.
      Siis koko paketti kasvo-, käsi-, jalkahoidot ja mahd. hieronta vielä lisäksi.

• makuja on niin monta kuin vastaajiakin.
      Sain minäkin lahjakortin kylpylään ja käytiin jälkikasvun kanssa siellä hienosti syömässä.

Että näin meillä käytettiin se lahja!

• vinkkinet

kaikilla 60 tuollainen USB-kupinlämmittäjä, pöytämalli.Ei hyvin kallis 7.90.

• löytyy

ja saa kaikkeen(?)apua. Piti nimittäin mennä sinne katsomaan mikä moinen kupin lämmittäjä on.
        En kyllä uskonut tätä sieltä löytyvän, mutta siellä oli!

• pohpoika

on jo niin osta punainen ferrari sitä tuskin hällä vielä :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      409
      1990
    2. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      104
      1924
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1116
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      12
      869
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      690
    6. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      636
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      107
      623
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      10
      595
    9. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      37
      586
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      27
      577
    Aihe