60-vuotislahja naiselle mietityttää, päivänsankarin mieltymyksiä en kovin hyvin tunne. Kyseessä naishenkilö, jolla periaatteessa on kaikkea, ja järjestää juhlat meille sukulaisille. Vinkeistä olisin kiitollinen !
Mitä haluaisit lahjaksi ?
11
2585
Vastaukset
Kalevala-korut ovat mielestäni kuusikymppiselle sopiva lahja. Ovat arvostettuja ja kauniita.
Itselleni ainakin olisi mieluisa lahja. Pari kertaa on käynyt niin, että on viety lahjaksi Kalevala-koru ja saajalla on ollut jo samanlainen, joten vaihto-oikeus on hyvä sopia ostettaessa.- olisi korujen kannalla
Niinhän sanotaan, että ruusut kuihtuvat, mutta timantit ovat ikuisia.
Itse olisin paremmin sitä mieltä, ettei koruja "perikunnan riideltäväksi", vaikka naiset niistä tykkää.
Veisin mieluummin jonnekin lämpimään. Siellä on basaareja, josta voi pienellä rahalla ostella noita koristeita. Osa aitoa, osa rihkamaa. Mutta kokemus ainakin on hyvä. - kullitettu
Koruista naiset tykkää isoista ja kiiltävistä. Eikös harakkakin ole kiiltävän perään?
- mummolle
helevetin iso dildo.
- kullitettu
Hui sinua!
- TULOSSA jippiii
Minä kanssa täytän 60 pian ja vaikeaa on ajatella mitä sitä haluaisi. Tämä joka ehdotti dildoa haluaa sitä itse ja vieläpä on jotain vikaa jossain kun kunnolliseen kirjoitukseen alkaa vastailla pirullisesti. Dildo asiat me kuuskymppiset kyllä hoidetaan itse joten ei sinun vitsisi ollut mitenkään hauska jos niin luulit.
- aureliina
sain täyttäessäni 60 v. Olin toivonutkin sitä.
Kalevalakorut ei ole miun tyyliini. Myös kauneushoitolassa käynti on mielestäni hyvä ajatus.
Siis koko paketti kasvo-, käsi-, jalkahoidot ja mahd. hieronta vielä lisäksi. makuja on niin monta kuin vastaajiakin.
Sain minäkin lahjakortin kylpylään ja käytiin jälkikasvun kanssa siellä hienosti syömässä.
Että näin meillä käytettiin se lahja!- vinkkinet
kaikilla 60 tuollainen USB-kupinlämmittäjä, pöytämalli.Ei hyvin kallis 7.90.
- löytyy
ja saa kaikkeen(?)apua. Piti nimittäin mennä sinne katsomaan mikä moinen kupin lämmittäjä on.
En kyllä uskonut tätä sieltä löytyvän, mutta siellä oli!
- pohpoika
on jo niin osta punainen ferrari sitä tuskin hällä vielä :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821272
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 84824
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47684Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t247594Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7550- 51549