Voi, että kun täällä ei alkaisi

taas "mafiakeskustelut...

Ihmiset, jotka turisteina käy Bulgariassa ei tiedä siitä mitään, ei huomaa siitä mitään lukuunottamatta yhtä tapausta, joka ei liittynyt turisteihin mitenkään.
Tietämättömyydestä johtuvia lapsellisia tarinoita saa usein lukea,
ja naiivimmat jopa sitten alkaa pelätä uskaltaako mennä ollenkaan.

Paljon vaarallisempaa on monille halpa viina ja kännissä pyöriminen ja oma töppäily !

8

1190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asenne.

Kun sillä yhdellä kirjoittajalla on vuositolkulla ollut pakkomielteenä Bulgarian mafia, niin voisimmeko me muut keskustelijat olla vastaamatta sen viesteihin? Jätetään ne lukematta eikä ainakaan kommentoida mitenkään.

Ylläpidolle voi tietysti ilmoittaa, kun oikein törkeää tekstiä taasen pukkaa tulemaan.

• 588

SB:llä ainakin näkyi selvästi sen toiminta, nähtiin esim.myyntiä suoraan turisteille ym....

• myynnissä ?

Kerro !

• vaarallista?
        myynnissä ? kirjoitti:

Kerro !

Myytiin varmaan jotakin hyvin vaarallista ja luvatonta, koska sitä kuulemma myytiin suoraan turisteille. Olisiko ollut kenkiä ja laukkuja tai peräti katusapuskaa? Eihän niitä saa myydä turisteille, vain oman maan kansalaiset saavat ostaa niitä.

• Liisa Luciano

Televisioakanava tvevropa kertoo, että Bulgariassa toimii kuusi (6) ryhmää kidnappaajia, joilla on korkea ammattitaito. Viimeksi heidän kysiinsä joutui exministeri Wilhelm Krausin poika. Lunnaat olivat 300000 euron luokkaa.

• mike89

Piraattituotteet ja savukkeet kuuluvat ainakin isompien välikäsien portaiden kautta lopulta Mafialle. Harva kauppiaista omistaa itse tuotteita, joita he vain myyvät. Voin isomman savukelastin ostaneena sanoa, että kadulla Sunny Beachilla myytävästä salakuljetetusta verottomasta tupakasta pystyi neuvottelemaan Lm:ää 20 lv/kartonki, eikä askeissa ollut minkään maan varoitustarroja eli suoraan tehtaalta luultavasti Ukrainasta. Laillisena ei voi saada alle 26lv mistään . Myyjä vain joutui tekemään muutaman puhelinsoiton ja lähtemään kysymään asiaa. Puoli tuntia jonkun 2m korston kanssa siinä sitten odoteltiin kaveria jätesäkkeineen. Tosi juttu ja kuviakin löytyy lastista!

• Koijari -Jari
        mike89 kirjoitti:

Piraattituotteet ja savukkeet kuuluvat ainakin isompien välikäsien portaiden kautta lopulta Mafialle. Harva kauppiaista omistaa itse tuotteita, joita he vain myyvät. Voin isomman savukelastin ostaneena sanoa, että kadulla Sunny Beachilla myytävästä salakuljetetusta verottomasta tupakasta pystyi neuvottelemaan Lm:ää 20 lv/kartonki, eikä askeissa ollut minkään maan varoitustarroja eli suoraan tehtaalta luultavasti Ukrainasta. Laillisena ei voi saada alle 26lv mistään . Myyjä vain joutui tekemään muutaman puhelinsoiton ja lähtemään kysymään asiaa. Puoli tuntia jonkun 2m korston kanssa siinä sitten odoteltiin kaveria jätesäkkeineen. Tosi juttu ja kuviakin löytyy lastista!

Buhahhahhahaaaa...

• ne tulot
        mike89 kirjoitti:

Suomessakin mene aika pitkälti jollekkin muulle, kuin sille joka sen tuotteen myy???
        Keskinen, Sukari.......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe