Moikka!
No niin... Nyt oon ihan täysin jumittunu siihen kohtaan, ku Riinan pitäis estää sen Pena (apua ei muista nimee) ja Alinan häät!
Ensin Riina lähtee sinne hääpaikalle ja vaikka se kuinka juttelis ja flirttailis sen Pena kanssa, mitään ei tapahdu. Suhteet 100/100.
Oon myös tapellu (hyökkä) sen Alinan kanssa ja puhellu kaikille häävieraille.
Sitten kun olen aikani siellä viettäny, seuraavaksi tehtäväksi tulee tienaa rahaa, mutta siellä hääpaikalla ei voi tienata mitään, eikä Riina voi räpätäkkän rahasta.
Kun yritän lähteä pois yhteisötontilta, se ilmottaa, että haluatko silti lähteä, vaikka tehtävä on vielä suorittamatta. Ja silloin kone jämppää!
Raivostuttaa ja kohta peli lentää järveen.
En haluaisi pelata sitä Veetin tarinaa ennen ku Riina on selvinny kunnilla elämästään ;o)
Mut olkaa ystävällisiä ja auttakaa...
Riinan tarina, Elämäntarinat
2
262
Vastaukset
- heidi*
ihan puhumalla. Ootko kokeillu kaikki vaihtoehdot jutteluvalikosta? Muistelisin, että se riittää kun Penan kanssa rupattelee. Siitä on tosin aika pitkä aika kun oon ite sen läpi pelannu..
Hmm...
Olen yrittäny juttelut ym. juoruamiset.
Mut ehkä siinä on joku virhe, asennuksessa siis. Pitääpä uudelleen asentaa. Harmittaa vaan, ku oon jo tarinassa niin pitkällä. Mut kokeillaan!
Mutta KIITOS auttavaisuudesta, hetken sainkin odottaa, josko joku osaisi auttaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671