taikatemppuja!

cardoman5

voisko joku olla ystävällinen ja kertoo jotai taikatemppui?

11

3136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bardoman

Me taikurit emme koskaan paljasta salaisuuksiamme.

• on...

paljon temppuja miten ne tehdään. esim kaikki Angelin temput on paljastettu. Joskus vain suuret paljastusvideot otetaan nopeasti pois levityksestä, että niitä ei näytettäisi...

• 2ndDeal
        on... kirjoitti:

paljon temppuja miten ne tehdään. esim kaikki Angelin temput on paljastettu. Joskus vain suuret paljastusvideot otetaan nopeasti pois levityksestä, että niitä ei näytettäisi...

Huomauttaisin toki, että monet esim. Angelin temppujen paljastusvideot ovat täysin soopaa, ja tämä pitää paikkansa valtaosasta paljastusvideoita.

• niissä...
        2ndDeal kirjoitti:

Huomauttaisin toki, että monet esim. Angelin temppujen paljastusvideot ovat täysin soopaa, ja tämä pitää paikkansa valtaosasta paljastusvideoita.

kyl näytetään, miten temput tehdään ja se kun taikureita risoo..hah..haa..

• Maagus Mamurra

Mene lähikirjastoon ja katso yleisen luokitusjärjestelmän mukaisesta luokasta 79.85 Taikatemput. Sieltä löytyy läjäpäin hyviä temppuja harrastelijalle. (Olen itse vain harrastelija myöskin.)

• ti-su-mi-su
      • Urmas Ketonen

• ti-su-mi-su
    • TeemuR

Kääntyisin itse myös näiden kirjojen puoleen. niistä saat paremmin selville (netissä ilman kuvia vaikea neuvoa joitain kohtia) ja jos ihan tosissaan alat harrastaa, niin ensin pitäisi sormitekniikka olla aika hyvin hallussa (kirjoista löydät tämänkin)

• Täältä
    • Anonyymi

Sattui kerimäellä joskus 50 luvulla, eräs mies valmisti lehmän utareesta valemulokun, sitten mies meni tanssipaikalle. Ja katso, siellä oli penkillä istumassa nuoria naisia. Mies astui naisten eteen ja kaivoi sepaluksestaan valemulokun, sitä sitten heilutteli aikansa ja leikkasi sen sitten puukolla poikki. Naiset peljästyivät suuresti luullen varmaan etta se oli oikea mulkku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4858
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3582
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3159
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      202
      2043
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1871
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      28
      1808
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1803
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1631
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19