taikatemppuja!

cardoman5

voisko joku olla ystävällinen ja kertoo jotai taikatemppui?

11

4223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bardoman

Me taikurit emme koskaan paljasta salaisuuksiamme.

• on...

paljon temppuja miten ne tehdään. esim kaikki Angelin temput on paljastettu. Joskus vain suuret paljastusvideot otetaan nopeasti pois levityksestä, että niitä ei näytettäisi...

• 2ndDeal
        on... kirjoitti:

paljon temppuja miten ne tehdään. esim kaikki Angelin temput on paljastettu. Joskus vain suuret paljastusvideot otetaan nopeasti pois levityksestä, että niitä ei näytettäisi...

Huomauttaisin toki, että monet esim. Angelin temppujen paljastusvideot ovat täysin soopaa, ja tämä pitää paikkansa valtaosasta paljastusvideoita.

• niissä...
        2ndDeal kirjoitti:

Huomauttaisin toki, että monet esim. Angelin temppujen paljastusvideot ovat täysin soopaa, ja tämä pitää paikkansa valtaosasta paljastusvideoita.

kyl näytetään, miten temput tehdään ja se kun taikureita risoo..hah..haa..

• Maagus Mamurra

Mene lähikirjastoon ja katso yleisen luokitusjärjestelmän mukaisesta luokasta 79.85 Taikatemput. Sieltä löytyy läjäpäin hyviä temppuja harrastelijalle. (Olen itse vain harrastelija myöskin.)

• ti-su-mi-su
      • Urmas Ketonen

• ti-su-mi-su
    • TeemuR

Kääntyisin itse myös näiden kirjojen puoleen. niistä saat paremmin selville (netissä ilman kuvia vaikea neuvoa joitain kohtia) ja jos ihan tosissaan alat harrastaa, niin ensin pitäisi sormitekniikka olla aika hyvin hallussa (kirjoista löydät tämänkin)

• Täältä
    • Anonyymi

Sattui kerimäellä joskus 50 luvulla, eräs mies valmisti lehmän utareesta valemulokun, sitten mies meni tanssipaikalle. Ja katso, siellä oli penkillä istumassa nuoria naisia. Mies astui naisten eteen ja kaivoi sepaluksestaan valemulokun, sitä sitten heilutteli aikansa ja leikkasi sen sitten puukolla poikki. Naiset peljästyivät suuresti luullen varmaan etta se oli oikea mulkku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      162
      1384
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      975
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      705
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      630
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      616
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      612
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      19
      590
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      567
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      553
    Aihe