juanesille viestiä?

juanes-fan

voikohan juanesille lähettää jonnekin viestiä jonka itse juanes lukisi.voikohan myspaceen?
joku juanesin(oficial) -myspace.eli niinku virallinen.

4

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juanes-fan
      • sopivastipuhuva

        Juanes kuulemma lukee KAIKEN fanipostinsa itse. Tosin niitä lukee joku muukin, mutta pikku hiljaa Juanes lukee ne itsekin. Juuri nyt Juanes vaikuttaa niin kiireiseltä, että tuskin kovin usein ehtii itse niitä lukemaan. Mutta sinne vaan viestiä - toivossa on hyvä elää! Pidetään peukkuja toisillemme ;)


      • juanes-fan
        sopivastipuhuva kirjoitti:

        Juanes kuulemma lukee KAIKEN fanipostinsa itse. Tosin niitä lukee joku muukin, mutta pikku hiljaa Juanes lukee ne itsekin. Juuri nyt Juanes vaikuttaa niin kiireiseltä, että tuskin kovin usein ehtii itse niitä lukemaan. Mutta sinne vaan viestiä - toivossa on hyvä elää! Pidetään peukkuja toisillemme ;)

        kiitos!annoit mulle edes vähän toivoa.sen uskon että juanes ei ainakaan vastaamaan mitenkään ehi mutta tärkeintä ois että se lukis miun viestin.pitää alkaa suunnitteleen mitä kirjotan.jos se huomais minut ku kirjotan espanjaksi xD


      • sesama
        juanes-fan kirjoitti:

        kiitos!annoit mulle edes vähän toivoa.sen uskon että juanes ei ainakaan vastaamaan mitenkään ehi mutta tärkeintä ois että se lukis miun viestin.pitää alkaa suunnitteleen mitä kirjotan.jos se huomais minut ku kirjotan espanjaksi xD

        Kyllä siellä hyvin monet kirjoittelee espanjaksi, mutta varmasti silti huomaa sut! ;)
        Aina pitää uskoa parhaaseen mahdolliseen vaihtoehtoon! :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe