juanesille viestiä?

juanes-fan

voikohan juanesille lähettää jonnekin viestiä jonka itse juanes lukisi.voikohan myspaceen?
joku juanesin(oficial) -myspace.eli niinku virallinen.

4

1004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juanes-fan

meinaan niinku tuota http://www.myspace.com/juanesmyspaceoficial

että lukeeko juanes niitä itse...

• sopivastipuhuva

Juanes kuulemma lukee KAIKEN fanipostinsa itse. Tosin niitä lukee joku muukin, mutta pikku hiljaa Juanes lukee ne itsekin. Juuri nyt Juanes vaikuttaa niin kiireiseltä, että tuskin kovin usein ehtii itse niitä lukemaan. Mutta sinne vaan viestiä - toivossa on hyvä elää! Pidetään peukkuja toisillemme ;)

• juanes-fan
        sopivastipuhuva kirjoitti:

Juanes kuulemma lukee KAIKEN fanipostinsa itse. Tosin niitä lukee joku muukin, mutta pikku hiljaa Juanes lukee ne itsekin. Juuri nyt Juanes vaikuttaa niin kiireiseltä, että tuskin kovin usein ehtii itse niitä lukemaan. Mutta sinne vaan viestiä - toivossa on hyvä elää! Pidetään peukkuja toisillemme ;)

kiitos!annoit mulle edes vähän toivoa.sen uskon että juanes ei ainakaan vastaamaan mitenkään ehi mutta tärkeintä ois että se lukis miun viestin.pitää alkaa suunnitteleen mitä kirjotan.jos se huomais minut ku kirjotan espanjaksi xD

• sesama
        juanes-fan kirjoitti:

kiitos!annoit mulle edes vähän toivoa.sen uskon että juanes ei ainakaan vastaamaan mitenkään ehi mutta tärkeintä ois että se lukis miun viestin.pitää alkaa suunnitteleen mitä kirjotan.jos se huomais minut ku kirjotan espanjaksi xD

Kyllä siellä hyvin monet kirjoittelee espanjaksi, mutta varmasti silti huomaa sut! ;)
        Aina pitää uskoa parhaaseen mahdolliseen vaihtoehtoon! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      179
      1492
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1091
    3. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      195
      1070
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      765
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      690
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      681
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      680
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      673
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      18
      610
    Aihe