Pro streetissä en saa autoa kelimaan, vaikka siinä on yli yli 700 hevosvoimaa ja autoon on osteetu 3 luokan renkaat. Auto on shelby gt500.
Auto ei keuli!!!
20
3903
Vastaukset
- jusssiiii
Ei tartte neuvoo vitun pellet. Ostin vaan uuden auton niin johan rupes keuliin, enkat yli 400 metriä.
- ...
millä autolla yritit ensin?
- jusssiiii
... kirjoitti:
millä autolla yritit ensin?
eka toi shelby ja sitten ostin charger r/t
- En osaa keulia
jusssiiii kirjoitti:
Mullakin oli tuo charger r/t mutta en saanut keulimaan, pientä vinkkiä kiitos, mulla oli jokunen 800 horse powerii
- nfs2
En osaa keulia kirjoitti:
Mullakin oli tuo charger r/t mutta en saanut keulimaan, pientä vinkkiä kiitos, mulla oli jokunen 800 horse powerii
joo mul on supra ja siin on 900hp eikä keuli, niin mitä pitäis tehä et se lähtis keulii?
- Että mulla
En osaa keulia kirjoitti:
Keulas auto ihan normi varttimailin lähdössä vaikken ole vielä pelissä niin pitkällä (?) että mitään varsinaisia keulinta-ajoja olisi.
En muista kumpi autoista oli alla, joko Subaru jossa noin 800 pollea; tai sitten Lexus jossa vaan 500 pollea. - Rooperttiii
jusssiiii kirjoitti:
eli mitä tuossa lähdössä pitää tehdä etta auto keulii? Kun kerran on keulinut minun Lotus Elise, mutta se meni vaivaiset 3m.
- Keulija
nfs2 kirjoitti:
joo mul on supra ja siin on 900hp eikä keuli, niin mitä pitäis tehä et se lähtis keulii?
Jes!! Vihdoinkin onnistuin chargerilla. enkat 304m. Kannattaa ite selvitellä miten saat keulii. :D Vinkkii annan että liittyy downforceen. :D
- Intellectual
Keulija kirjoitti:
Jes!! Vihdoinkin onnistuin chargerilla. enkat 304m. Kannattaa ite selvitellä miten saat keulii. :D Vinkkii annan että liittyy downforceen. :D
ensin kyselee täällä ja sitte kun ite saa selville ei kerro. minä kerron: downforce pitää auton tiessä kiinni. jos se on alhainen edessä niin auto lähtee lentoon jos ilokaasua on ja 3-jouset ja neliössä merkkinä 3-taso. autoiksi käy mazda rx7 porsse 911 GT2, viperSRT.
- N000000b
Intellectual kirjoitti:
ensin kyselee täällä ja sitte kun ite saa selville ei kerro. minä kerron: downforce pitää auton tiessä kiinni. jos se on alhainen edessä niin auto lähtee lentoon jos ilokaasua on ja 3-jouset ja neliössä merkkinä 3-taso. autoiksi käy mazda rx7 porsse 911 GT2, viperSRT.
Huoh, Sihen käy mikä takavetonen auto vaa.. -.-
- Intellectual
N000000b kirjoitti:
Huoh, Sihen käy mikä takavetonen auto vaa.. -.-
mutta niin käyvät nuokin. Tällästä tää alussa on, ei voi tietää, ennen kuin kokeilee.
- Intellectual
Että mulla kirjoitti:
Keulas auto ihan normi varttimailin lähdössä vaikken ole vielä pelissä niin pitkällä (?) että mitään varsinaisia keulinta-ajoja olisi.
En muista kumpi autoista oli alla, joko Subaru jossa noin 800 pollea; tai sitten Lexus jossa vaan 500 pollea.alkanut kans nostella keulaa vartissa, kun olen osin 4-tason kehitysasteella yleensä silloin kun vaihto osuu nappiin. paska juttu, sillä olen sillä tavalla tuhonnut jo 4 corvettea, kas jos auto ei ole keulimisvaiheessa ihan suorassa, sitä ei voi tietenkään ohjata kun etupyörät ovat irti maasta: KUPPELIS RÄISKIS LIUUUUUKUUU JA PUM. täyskorjausmerkki, kiitos! Varttimailin kirous: keuliminen!
- HAHAHAHAHAHAAHAHAHAH
Intellectual kirjoitti:
alkanut kans nostella keulaa vartissa, kun olen osin 4-tason kehitysasteella yleensä silloin kun vaihto osuu nappiin. paska juttu, sillä olen sillä tavalla tuhonnut jo 4 corvettea, kas jos auto ei ole keulimisvaiheessa ihan suorassa, sitä ei voi tietenkään ohjata kun etupyörät ovat irti maasta: KUPPELIS RÄISKIS LIUUUUUKUUU JA PUM. täyskorjausmerkki, kiitos! Varttimailin kirous: keuliminen!
varttimailin kirousta ei oo ei muuta ku challenger ja kaakit kaakkoon menee jotain 7 sekkaa mutta ei sillä puolta mailia pysty kiihyttää ku lähtee lapasesta ostakee sonta siihen pitemmälle kiihytykselle..ja kun sen auton saa nakkeleen keulaa kunnolla siinä varttimaililla niin ei paremmasta väliä..
- Intellectual
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAH kirjoitti:
varttimailin kirousta ei oo ei muuta ku challenger ja kaakit kaakkoon menee jotain 7 sekkaa mutta ei sillä puolta mailia pysty kiihyttää ku lähtee lapasesta ostakee sonta siihen pitemmälle kiihytykselle..ja kun sen auton saa nakkeleen keulaa kunnolla siinä varttimaililla niin ei paremmasta väliä..
Joskus pystyy kiihdyttään, joskus ei. Joskus vänkää vinoon,joskus ei: Siitä ei ota erkkikään selkoa. Vika johtunee alustasta, ei autosta. Eihän se corvette taida kohta enää noilla ajoilla riittää, mutta sitten ostankin jonkun ihan toisen auton, kas kun tiedän, mikä on paras. se ei missään tapauksessa (HAHAHAHAHAHAHAH) mikään fucking zonta.
- N0000bbi
Intellectual kirjoitti:
Joskus pystyy kiihdyttään, joskus ei. Joskus vänkää vinoon,joskus ei: Siitä ei ota erkkikään selkoa. Vika johtunee alustasta, ei autosta. Eihän se corvette taida kohta enää noilla ajoilla riittää, mutta sitten ostankin jonkun ihan toisen auton, kas kun tiedän, mikä on paras. se ei missään tapauksessa (HAHAHAHAHAHAHAH) mikään fucking zonta.
Huokaus. mun enkka on vaan 6.03 vartis
no ainakin supra keulii yli tuhat heppaa ja säädä alustaa oli itelläkin ongelmia
- joulupelle
toimiiko kellään need fos speed most wanted platinumis koodi: game 100% completed
- jos ette osaa...
se keuliminen on myös kiinni kierroksista, jos pistätte kierrokset pohjaan ennen lähtöä niin se keulii vaan 3m eli se lähtee hyvin keulimaan kun kierrosmittari on siinä vihreellä pätkällä, ja sitten kun oot päässy keulimaan niin kaasu vaan pohjaan ja nitrot kanssa! porchella keulii n.350m
- Huomasin
Että jottei se lähde keuliessa käsistä täysin niin pitää lähteä ihan rauhassa, valojen alaslaskussa ei kaasua ollenkaan. Sitten kun tulee 'GO' pistetään ENSIN vaihde kolmoselle, ja sitten kaasulla liikkeelle ja nitrot ajoissa.
Keulii täyden matkan.
- Anonyymi
vin diesel keuli jokaisella autolla millä se ajo fast and furious elokuvissa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100