Auto ei keuli!!!

jusssiiii

Pro streetissä en saa autoa kelimaan, vaikka siinä on yli yli 700 hevosvoimaa ja autoon on osteetu 3 luokan renkaat. Auto on shelby gt500.

20

3788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jusssiiii

      Ei tartte neuvoo vitun pellet. Ostin vaan uuden auton niin johan rupes keuliin, enkat yli 400 metriä.

      • ...

        millä autolla yritit ensin?


      • jusssiiii
        ... kirjoitti:

        millä autolla yritit ensin?

        eka toi shelby ja sitten ostin charger r/t


      • En osaa keulia
        jusssiiii kirjoitti:

        eka toi shelby ja sitten ostin charger r/t

        Mullakin oli tuo charger r/t mutta en saanut keulimaan, pientä vinkkiä kiitos, mulla oli jokunen 800 horse powerii


      • nfs2
        En osaa keulia kirjoitti:

        Mullakin oli tuo charger r/t mutta en saanut keulimaan, pientä vinkkiä kiitos, mulla oli jokunen 800 horse powerii

        joo mul on supra ja siin on 900hp eikä keuli, niin mitä pitäis tehä et se lähtis keulii?


      • Että mulla
        En osaa keulia kirjoitti:

        Mullakin oli tuo charger r/t mutta en saanut keulimaan, pientä vinkkiä kiitos, mulla oli jokunen 800 horse powerii

        Keulas auto ihan normi varttimailin lähdössä vaikken ole vielä pelissä niin pitkällä (?) että mitään varsinaisia keulinta-ajoja olisi.

        En muista kumpi autoista oli alla, joko Subaru jossa noin 800 pollea; tai sitten Lexus jossa vaan 500 pollea.


      • Rooperttiii
        jusssiiii kirjoitti:

        eka toi shelby ja sitten ostin charger r/t

        eli mitä tuossa lähdössä pitää tehdä etta auto keulii? Kun kerran on keulinut minun Lotus Elise, mutta se meni vaivaiset 3m.


      • Keulija
        nfs2 kirjoitti:

        joo mul on supra ja siin on 900hp eikä keuli, niin mitä pitäis tehä et se lähtis keulii?

        Jes!! Vihdoinkin onnistuin chargerilla. enkat 304m. Kannattaa ite selvitellä miten saat keulii. :D Vinkkii annan että liittyy downforceen. :D


      • Intellectual
        Keulija kirjoitti:

        Jes!! Vihdoinkin onnistuin chargerilla. enkat 304m. Kannattaa ite selvitellä miten saat keulii. :D Vinkkii annan että liittyy downforceen. :D

        ensin kyselee täällä ja sitte kun ite saa selville ei kerro. minä kerron: downforce pitää auton tiessä kiinni. jos se on alhainen edessä niin auto lähtee lentoon jos ilokaasua on ja 3-jouset ja neliössä merkkinä 3-taso. autoiksi käy mazda rx7 porsse 911 GT2, viperSRT.


      • N000000b
        Intellectual kirjoitti:

        ensin kyselee täällä ja sitte kun ite saa selville ei kerro. minä kerron: downforce pitää auton tiessä kiinni. jos se on alhainen edessä niin auto lähtee lentoon jos ilokaasua on ja 3-jouset ja neliössä merkkinä 3-taso. autoiksi käy mazda rx7 porsse 911 GT2, viperSRT.

        Huoh, Sihen käy mikä takavetonen auto vaa.. -.-


      • Intellectual
        N000000b kirjoitti:

        Huoh, Sihen käy mikä takavetonen auto vaa.. -.-

        mutta niin käyvät nuokin. Tällästä tää alussa on, ei voi tietää, ennen kuin kokeilee.


      • Intellectual
        Että mulla kirjoitti:

        Keulas auto ihan normi varttimailin lähdössä vaikken ole vielä pelissä niin pitkällä (?) että mitään varsinaisia keulinta-ajoja olisi.

        En muista kumpi autoista oli alla, joko Subaru jossa noin 800 pollea; tai sitten Lexus jossa vaan 500 pollea.

        alkanut kans nostella keulaa vartissa, kun olen osin 4-tason kehitysasteella yleensä silloin kun vaihto osuu nappiin. paska juttu, sillä olen sillä tavalla tuhonnut jo 4 corvettea, kas jos auto ei ole keulimisvaiheessa ihan suorassa, sitä ei voi tietenkään ohjata kun etupyörät ovat irti maasta: KUPPELIS RÄISKIS LIUUUUUKUUU JA PUM. täyskorjausmerkki, kiitos! Varttimailin kirous: keuliminen!


      • HAHAHAHAHAHAAHAHAHAH
        Intellectual kirjoitti:

        alkanut kans nostella keulaa vartissa, kun olen osin 4-tason kehitysasteella yleensä silloin kun vaihto osuu nappiin. paska juttu, sillä olen sillä tavalla tuhonnut jo 4 corvettea, kas jos auto ei ole keulimisvaiheessa ihan suorassa, sitä ei voi tietenkään ohjata kun etupyörät ovat irti maasta: KUPPELIS RÄISKIS LIUUUUUKUUU JA PUM. täyskorjausmerkki, kiitos! Varttimailin kirous: keuliminen!

        varttimailin kirousta ei oo ei muuta ku challenger ja kaakit kaakkoon menee jotain 7 sekkaa mutta ei sillä puolta mailia pysty kiihyttää ku lähtee lapasesta ostakee sonta siihen pitemmälle kiihytykselle..ja kun sen auton saa nakkeleen keulaa kunnolla siinä varttimaililla niin ei paremmasta väliä..


      • Intellectual
        HAHAHAHAHAHAAHAHAHAH kirjoitti:

        varttimailin kirousta ei oo ei muuta ku challenger ja kaakit kaakkoon menee jotain 7 sekkaa mutta ei sillä puolta mailia pysty kiihyttää ku lähtee lapasesta ostakee sonta siihen pitemmälle kiihytykselle..ja kun sen auton saa nakkeleen keulaa kunnolla siinä varttimaililla niin ei paremmasta väliä..

        Joskus pystyy kiihdyttään, joskus ei. Joskus vänkää vinoon,joskus ei: Siitä ei ota erkkikään selkoa. Vika johtunee alustasta, ei autosta. Eihän se corvette taida kohta enää noilla ajoilla riittää, mutta sitten ostankin jonkun ihan toisen auton, kas kun tiedän, mikä on paras. se ei missään tapauksessa (HAHAHAHAHAHAHAH) mikään fucking zonta.


      • N0000bbi
        Intellectual kirjoitti:

        Joskus pystyy kiihdyttään, joskus ei. Joskus vänkää vinoon,joskus ei: Siitä ei ota erkkikään selkoa. Vika johtunee alustasta, ei autosta. Eihän se corvette taida kohta enää noilla ajoilla riittää, mutta sitten ostankin jonkun ihan toisen auton, kas kun tiedän, mikä on paras. se ei missään tapauksessa (HAHAHAHAHAHAHAH) mikään fucking zonta.

        Huokaus. mun enkka on vaan 6.03 vartis


    • no ainakin supra keulii yli tuhat heppaa ja säädä alustaa oli itelläkin ongelmia

      • joulupelle

        toimiiko kellään need fos speed most wanted platinumis koodi: game 100% completed


    • jos ette osaa...

      se keuliminen on myös kiinni kierroksista, jos pistätte kierrokset pohjaan ennen lähtöä niin se keulii vaan 3m eli se lähtee hyvin keulimaan kun kierrosmittari on siinä vihreellä pätkällä, ja sitten kun oot päässy keulimaan niin kaasu vaan pohjaan ja nitrot kanssa! porchella keulii n.350m

      • Huomasin

        Että jottei se lähde keuliessa käsistä täysin niin pitää lähteä ihan rauhassa, valojen alaslaskussa ei kaasua ollenkaan. Sitten kun tulee 'GO' pistetään ENSIN vaihde kolmoselle, ja sitten kaasulla liikkeelle ja nitrot ajoissa.

        Keulii täyden matkan.


    • Anonyymi

      vin diesel keuli jokaisella autolla millä se ajo fast and furious elokuvissa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      91
      4286
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4202
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3966
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2807
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2521
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2108
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2003
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1649
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe