ollaan ajateltu tytölle nimeksi Anettea. miltä kuulostaisi? minkä tyylinen nimi mielestänne on, tai millainen tyttö teillä tulee mieleen Anetesta? nimi lausutaan kuten kirjoitetaankin.
Anette
10
1670
Vastaukset
- äiti
mikä sopisi toiseksi nimeksi?
- limetti
Nimestä tuleen mieleen iloinen, tyttömäinen ja punaposkinen, ehkä hyvässä mielessä vähän keikisteleväkin tyttölapsi. Toisen nimen ei mielestäni tulisi olla liian pitkä tai erikoinen ettei nimeen tulisi prameilevaa sävyä.
Oikein soma nimi! - Eini
Anette on todella nätti nimi ja mulle se tuo mieleen kiltin nätin hiukan ujon kukkamekkoisen tähtisilmäisen pikku prinsessan.
Toiseksi nimeksi ehdotan:
Anette Julia
Anette Kristiina
Tai Anetelle sopisi myös hyvin kolme nimeä.
Anette Nea Julia
Anette Heini Karoliina
Anette Mia Irina
Anette Minttu Jennika - Sini
ehdotus
Anette kristiina
Anette Auroora
Anette Eerika
Anette Marleena
Anette Tuulia
Anette Marjanna/Marjaana
Anette Natalia
Anette Elmiina
Anette Olivia
Anette Katriina
Mitäs tykkäät, pitäskö olla erikoisempii? - omppo
limetti kirjoitti:
Nimestä tuleen mieleen iloinen, tyttömäinen ja punaposkinen, ehkä hyvässä mielessä vähän keikisteleväkin tyttölapsi. Toisen nimen ei mielestäni tulisi olla liian pitkä tai erikoinen ettei nimeen tulisi prameilevaa sävyä.
Oikein soma nimi!Olen samaa mieltä edellisen kanssa nimestä. Iloinen tulee mieleen ja vähän keikisteleväkin.
Ehdotuksia:
Anette (Iida) Kerttuli
Anette (Taina) Kristiina
Anette (Oona) Eveliina
Tai jotain yksinkertaisempaa.
- Maikkis
.. hiljainen, vaaleahiuksinen, sinisilmäinen tyttö. Nätti nimi muuten.
- Sini
tosi nätti nimi. Nimestä tulee mieleen, kaunis pieni ja siro tyttö, jolla on tummat pitkät hiukset, vihreet silmät, luonteeltan iloinen, reipas ja kova puhumaan... tällanen on mun kaverin tyttö, Anette nimeltään. koko nimi on
Anette Aada Kristiina. Tosi kaunis nimi ainaki mun mielestä. - Äiti2
Muumeissa kun Niiskuneiti tippui jyrkänteeltä ja luuli muuttuneensa oikuttelevaksi prinsessaksi, hän keksi nimekseen Anette. Muuten ihan kiva nimi.
- Ruu
Anette on mielestäni tyttömäinen nimi, sellainen suloisen pienen tyttösen nimi, joka kasvaa kantajansa mukana.
Itselleni tuli heti toiseksi nimeksi mieleen Karoliina,Anette Karoliina olisi mielestäni taspainoinen yhdistelmä. - Kata
Kauhean hienosteleva, ainakin itselleni tulee heti mieleen, että vanhemmat haluavat keimailla lastensa nimillä. Ei ole hyvä. Saattaa johtua siitäkin, että tiedän erään vähemmän mukavan Aneten, mutta jos välttämättä Aneten lapsenne nimeksi tahdotte, niin tuo Anette Karoliina kuulostaisi tosiaan hyvälle. Joku sitä täällä ehdotti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892618Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161590
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641212Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻75995- 56969
- 45857
- 63849
- 61835