Apua apua prossun vaihtoon

Eli KANNATTAAKO....

Elikkä olen ostamassa uutta näytönohjainta tietsikkaani ja mulla on amd 2400 , tarkemmat emon tiedot tästä: http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=K7S8X

Ja mulla on nyt ati radeon 9800 pro 256mb ja muistia 768mb

olen hankkimassa tota gainwardin 7800gs 512mt golden plus näyttistä eli tarviiko omaa emoa mitenkään päivittää vai voinko ostaa tän kortin tekemättä mitään koneeseeni..?virtalähde on dtk 400wattinen


Olisin hyvin kiitollinen jos saisin vastauksen tähän..oon miettinyt pääni puhki että lataanko tiskiin 1000eur ja ostan uuden pc:n missä kunnon vehkeet vai vieläkö menis oma kone ehkä vuoden tolla 7800 näyttiksellä ja hieman muistia lisää..

3

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joubile

      Jos mietit että odottasko vuoden. Jos ei ole mikään pakko ostaa tota 7800:sta ni älä ihmeessä osta. Säästä vuosi ja laita rahat uuteen masiinaan. Saat sitte jo helvetin hyvän laitteen.

      Olen varma jos nyt ostat ton näytönohjaimen ni vuoden päästä se itkettää.

      • Eli KANNATTAAKO

        Niin..ajattelin vaan sitä että säästääkö rahaa siinä että päivittää vanhaa konetta hieman että saa pyöriin nämä crysis ja muut uudet ampumapelit, kuin että ladata tonni tiskiin ja ostaa uus kone...olis vaan mukava pelata näitä uusia pelejä, ilman että pitää ostaa uusi tehotykki itselleni...eli sen takia tässä kyselen että jos laittas vähän rahaa niin saisko pyöriin nämä uudet pelit vanhalla koneella...siis ostamalla ton 7800gs ja ehkä vaihtaa prossu ja lisää memoria...tonni on kummsikin iso raha laittaa tietsikkaan...


      • Joubile
        Eli KANNATTAAKO kirjoitti:

        Niin..ajattelin vaan sitä että säästääkö rahaa siinä että päivittää vanhaa konetta hieman että saa pyöriin nämä crysis ja muut uudet ampumapelit, kuin että ladata tonni tiskiin ja ostaa uus kone...olis vaan mukava pelata näitä uusia pelejä, ilman että pitää ostaa uusi tehotykki itselleni...eli sen takia tässä kyselen että jos laittas vähän rahaa niin saisko pyöriin nämä uudet pelit vanhalla koneella...siis ostamalla ton 7800gs ja ehkä vaihtaa prossu ja lisää memoria...tonni on kummsikin iso raha laittaa tietsikkaan...

        Mutta toi 7900 gs ei ole mikään huippukortti. Olen aivan varma että vuoden päästä itkettä rankasti kun toi jää varmasti jalkohin pahasti. Tokihan se pyörittä crysistä jos ei tarvi laittaa mitään hienompia tehosteita käyntiin. Tonni on paljon rahaa, mutta itsekin kituutin vanhalla koneella amd 2000 768mt 400mhz ram ja radeon 9600 pro. Kyllä alko ahditaa vuosi sitten kun ei oikein mikään kunnolla toiminu.

        Nyt hymyilen iloisena kun laitoin rahaa vähän reilu tonnin 20" laajakuva näyttöön, Intel Q6600, 2Gt RAM, 8800 GT.... toimii kaikki niin kauniisti kun vaan voi. Pitkä odotus tosiaan kannatti, jos olis vuosi sitten laittanu rahaa heikompaan kokoonpanoon ni kyllä se nyt harmittas.

        Toisaalta, kun lähdet konetta päivittelee ni aina on tilanne että viimeistään vuoden päästä jo haluais parempaa ja uudempaa mahdollisesti jopa halvemmalla....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1740
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1370
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      910
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      114
      859
    Aihe