tarpeeksi jos ei pysty panemaan sitä kuin paisuntasäiliöön eli ei syylärissä korkkia
kiertääkö
3
1327
Vastaukset
Yleensä nämä paisunta säiliöt on kennomaisia sisältä eli niissä on väliseiniä (eivät pullistele paineen kasvaessa)
Tällaisessa tapauksessa olen laskenut vesijärjestelmästä noin puolet pois.
Sitten kone käyntiin ja paikkaus ainetta vähäsen paisuntasäiliöön ja runsaasti jäähdytysnestettä perään.
Noin 3-4 erässä kun ainetta ja jäähdytysnestettä laittaa niin se menee suoraan jäähdytys järjestelmään eikä jää pyörimään paisuntasäiliön kennoihin.
Joissakin paikkausaineissa on jotakin raetta, nämä rakeet olisi hyvä saada ensin pienennettyä.- ajon aikana
että termari aukeaa?niin lähteekö kiertämään
ajon aikana kirjoitti:
että termari aukeaa?niin lähteekö kiertämään
Kyllä sielä paisuntasäiliössä on pieni vesikierto.
Moottorin ja joskus syylärinkin ylimmästä kohtaa tulee pieni putki paisuntasäiliöön, näissä putkissa on pieni vesikierto.
Se vesikierto on aikas pieni ja vaarana on ettei paikkausaine sekoa kunnolla jäähdytysjärjestelmään.
Tietysti jos sinun ajosi on jatkuvaa eli kone käy useamman tunnin niin kyllä se sieltä varmaankin sekoaa.
Jos näin meinaat tehdä niin koeta saada ne rakeet mahdollidimman pieneksi, jos niitä siinä aineessa on. Meillä oli jotain uutta ainetta jossa ei ollut mitään kiinteitä aineita, pelkkää nestettä, otan siitä selvää ja vastailen tänne illalla.
Näissä aineissa joissa on ryynejä on se vaara että ne saattaaa jäädä putken suulle läjäksi ja näin tukkia vesikiertoa paisuntasäiliössä, siksi se olisi hyvä laittaa pienissä erissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1432390
- 1751661
- 911556
- 681508
- 79904
- 68841
- 55786
- 58773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6765Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152725