Estrella Do Mar

edith

Kokemuksia hotellista?

7

813

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eriel

Olemme olleet kyseisessä hotellissa kaksi viikkoa helmikuussa 2006.Emme missään nimessä suosittele tätä hotellia,jos olet jo varannut koita vaihtaa toiseen hotelliin.

• piija

Olin tuossa hotellissa joulukuussa 2006. Estrela do Mat on ihan OK hotelli, jos ei välitä siinä vieressä olevasta krematoriosta. Muutaman kerran polttelivat siinä ruumiita, ja tuli vähän savua hotellin alueelle. Mut hei, maassa maan tavalla. Goan mittapuun mukaan 3* perushotelli. Hotellin ravintolan ruoka ei ole kovinkaan kaksinen. Vieresssä oleva Hot Plate -ravintola paljon parempi. Subwayn patonkimesta ihan vieressä (kallis). Kyllä mä voisin uudestaankin tuohon hotelliin mennä.

• jallu

jep

petit taitavat olla perinteisesti kovia,
      joissain hotelleisssa on kaamea koipallon haju jokapaikassa jne
      Mutta koipallot estävät torakoita ja muutenkin nukuin hyvin?=) kai ne tietää sielllä., nehän miljuunat elää siellä?

hyvää ja ymmärrystä avartavaa matkaa.......;)

jallu

• Olemme menossa 3:s tammikuuta Pohjois-goalle.Ensin varasin Estella do mar-hotellin;vaihdoin sen kuitenkin viihtyisänä ja ystävällisenä hotellina mainostettuun Ticloon.Olen menossa 14 vuotiaan tyttäreni kanssa.Lisäksi ajattelin ,että on hyvä olla jääkaappi huoneessa,joka Ticlossa mainittiin olevan,koska mulla on gluteeniallergia ja ja täytyy ottaa jokunen vakuumileipä mukaan aamiaista varten,muuten kai siel ei paljon vehnää ruoassa käytetä.Onko tietoa Ticlo hotellin siisteydestä etc olemuksesta.Tytön kanssa kun lähtee on kiva että hotellissa on jotkin perusasiat ok-kunnossa,luksuksista en välitä ja muutenkin odotan matkalta uusia kokemuksia ja haluan matkustella ympäristössä kuten tyttärenikin;mutta kunnon lepoa ja rauhaa me stressatut urbaanipöhköt välillä kauvataan et jaksaa lomankin jälkeen.Siis minkälainen hotelli Ticlo lienee,kertokaa jos on tietoa.Kiitos kaunis !

• leipä

Lähes kaikki leipä ja muut leivonnaiset ovat vehnästä.

• piija

Estrella do Marin respasta voi vuokrata jääkaapin. Kyllä tämä Estrella sen Ticlon "hakkaa" mennentullen. Menisin uudelleenkin.

• Maankiertäjä

Paikalliseen tasoon nähden hyvä hotelli. Rauhallinen alue, lähellä rantaa. Hyvä palvelu, myös huonepalveluna saa ruokaa. Tikka Masala, nam, nam. Suosittelen lämpimästi. Yksi annos ja naanleipää, riittä mainiosti kahdelle lounaaksi. Hinta taisi olla jotain 6 euroa huoneeseen toimitettuna. Sängyt ja ilmastointi ok. Meillä oli perhehuone vaikka oltiin kaksistaan. Siellä oli kaksi kylpyhuonetta, parisänky, kerrossänky ja sohva. Menisin uudestaan samaan mestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2120
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      2016
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      157
      2004
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      15
      1291
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1007
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      956
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      875
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      864
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      51
      827
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      33
      809
    Aihe