"Ruskeat menkat"

Mulla on ollu aina niukat menkat meliane-pillereiden ansioista. Nyt menkat ovat muuttuneet ruskeiksi töhnä menkoksi, ei tule alussakaan edes sellaista tummanpunertavaa. Mistäköhän johtuu? Muilla samaa?
2412
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Mulla sama ongelma, pelkkää ruskeeta töhnää, mietin ite et saattaisko joku tauti olla.. Onko sulla mitään tietoa tullut asiasta?

Äänestä
  • Mulla on nyt cerazette-minipillerit käytössä ja menkat tulee vähän miten sattuu (ensin ei tullu ollenkaan) ja nyt tulee sellasta ruskeanlilaa töhnää. Saitteko selville mistä se teidän kohdalla johtui? Olen varannut gynelle ajan jo aiemmin, pääsen sinne viikon päästä.. toivottavasti tämä ei ole mitään vakavaa?

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Puolukka000 kirjoitti:

Mulla on ollu aina niukat menkat meliane-pillereiden ansioista. Nyt menkat ovat muuttuneet ruskeiksi töhnä menkoksi, ei tule alussakaan edes sellaista tummanpunertavaa. Mistäköhän johtuu? Muilla samaa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu