on siinä tietysti omat ikävät puolensa mut näin tarkalleenottaen kyl paula kiihottaa ja musakin on ihan ok ainaki jotku biisit.
paula on kova akka
6
565
Vastaukset
- vanha nainen
mau tippaakaan. Vaan saahan kauneuskirurgialla liiat nahat oiottua ja loput peitettyä pakkelilla. Ei tuo kähsievä laulutyylinsäkään minua juuri hetkauta, että pitäisin siitä. Päinvastoin!
- jopa sinäkin
mutta kaikki me ei osata laulaa, ehkä et sinäkään.Mutta minä osaan ja Paula osaa.
- että silleen
kateellinen ihminen
- SMc123
Naamavenytys plastiikkakirurgilla on saanut Paulalle kestohymyn naamalle. Näyttää Batman:issä olleelta jokerilta. Epätodellisen näköinen.
- Timantti
Paula on todella nuorekas ja seksikäs. Paulalla paljon hyviä biisejä. Uudet kappaleet myös hyviä. kaksi uusinta albumia on loistavia. Paula on livenä erittäin hyvä esiintyjä ja kaunis. Olisi mukava olla Paulan sylissä.
- Artok
...täyttä timanttia. Keikat ovat aivan upeita, Paula sädehtii ja ottaa aina yleisönsä. Paulassa on karismaa, sei ei vaadi mitään vippaskonsteja vaan oma itsensä. Ei ihme, että syliin tuppaat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089