DV vai HDV nauha?

Tyhmiä kysyvä?

Ostin Canonin HV20 digivideokameran. Täytyykö minun ostaa kalliita HDV-nauhoja teräväpiirtonauhoituksia varten vai riittääkö tavallinen DV-nauha siihen?

4

2563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sika!

Canonin HV20 videokamerassa on HDV 1080i-teräväpiirtokuvan tallennusmahdollisuus MiniDV-kasetille. Videokamerassa on myös HDMi-tulo. Tällä videokameralla voit mainiosti aloittaa tutustumisen teräväpiirtolaatuisen digivideokuvauksen kiehtovaan maailmaan.
      Tekniikaltaan huippulaatuisessa videokamerassa on 2,96 megapikselin CMOS-kenno. Videokuvasta tulee kirkasta ja tarkkaa, sillä kamerassa on nopea Digic DV II-kuvaprosessori. Näppärästi käteen sopivassa videokamerassa on myös automaattinen tarkennus ja laajataajuuksinen optinen kuvanvakain. Kaikentasoisten kuvaajien, myös aloittelijoiden käyttöön soveltuva kamera takaa laadukkaat video-otokset kaikissa tilanteissa.
      HV20 on Canonin ensimmäisiä HDMi-ulostuloliitännällä varustettuja videokameroita. Voit kuvata kameralla myös progressiivista tallennusta elokuvakameran tapaan. Aloitteleva elokuvaohjaaja voi todellakin toteuttaa "kotitekoisia" elokuvia tällä videokameralla ja katsella tuloksia Full HD-näytöltä HDMi-kaapelin kautta.
      HV20 videokameran herkkyys on 0.2 luxia ja siihen kuuluu videolamppu. Voit siis kuvata pimeydessäkin. Myöskään kaukana olevat kohteet eivät ole ongelma 10x optisen zoomin ansiosta.
      HV20 videokamerassa on kuuloke-ulostulo ja mikrofoniliitäntä MPEG1 II -äänen tallennusta varten. Näin voit yhdistää laadukkaan kuvan ja äänen. HV20 sisältää lisätarvikesovittimen vaikkapa mikrofonin tai videolampun liitäntää varten.
      MiniDV-videokamera HV20 toimii myös tavallisena kamerana, jolla voit ottaa valokuvia muistikortille. Kamerassa on sisäänrakennettu salama. Voit tulostaa kuviasi Pictbridge-liitännän ansiosta.
      HV20 sisältää DV-tulo/menoliitännän ja USB 2.0-portin, joten voit halutessasi syventyä videokuvan editointiin ja käsittelyyn. Erikois- ja väriefektien, häivytystilojen sekä 13 valotusohjelman ansiosta voit päästää luovuutesi valloilleen.
      Näppärä ja kevyt HV20 valloittaa huippulaadukkaalla digiteknologiallaan.

• Tyhmiä kysyvä

Nyt et kyllä vastannut kysymykseeni. Kyllähän minä nuo tiedot olen jo lukenut.

Kysyin täytyykö teräväpiirtonauhoituksia varten käyttää kallista HDV-nauhaa vai käykö siihen ihan tavallinen DV-nauha. Jos osaat tähän vastata niin kiitos etukäteen.

ps. olen kyllä googlettanut paljonkin tätä asiaa selvittäessäni.

• mietityttää
        Tyhmiä kysyvä kirjoitti:

Nyt et kyllä vastannut kysymykseeni. Kyllähän minä nuo tiedot olen jo lukenut.

Kysyin täytyykö teräväpiirtonauhoituksia varten käyttää kallista HDV-nauhaa vai käykö siihen ihan tavallinen DV-nauha. Jos osaat tähän vastata niin kiitos etukäteen.

ps. olen kyllä googlettanut paljonkin tätä asiaa selvittäessäni.

Lue ensimmäinen rivi

"Canonin HV20 videokamerassa on HDV 1080i-teräväpiirtokuvan tallennusmahdollisuus MiniDV-kasetille."

Minun mielestäni tuo on suhteellisen selkeä ilmaisu.

• HV-20
        mietityttää kirjoitti:

Lue ensimmäinen rivi

"Canonin HV20 videokamerassa on HDV 1080i-teräväpiirtokuvan tallennusmahdollisuus MiniDV-kasetille."

Minun mielestäni tuo on suhteellisen selkeä ilmaisu.

http://www.digivideo.fi/wiki/index.php/Canon_HV20

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2687
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      200
      1968
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1716
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1441
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      32
      1176
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1111
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe