dreampc

Unelmakone

Onko kukaan tilannut tuolta , ajattelin tuota AMD:n 800e pakettia pelikoneeksi jos menisi semmoisenaan vai olisiko syytä muuttaa jotain komponentteja.

17

1268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on alla
      • Itse kasattuna tulee vastaava 30% halvemmaksi.


    • uisdhfsduifh

      olenko sokea, vai miksen nää tuossa kuvauksessa mainittavan ollenkaan näytönohjainta?

      • ....

        tai mitään oikeestaan???


      • ...
        .... kirjoitti:

        tai mitään oikeestaan???

        tohon 800€ ei vielä sisälly mitään. se tarvii siitä sit viel räätälöidä haluamakseen kaikki parhaat osat n.5400€ :p


      • 774 euron räätälihintaan
        ... kirjoitti:

        tohon 800€ ei vielä sisälly mitään. se tarvii siitä sit viel räätälöidä haluamakseen kaikki parhaat osat n.5400€ :p

        Seuraavat palikat:

        - emolevy Asus 570sli

        - prosessori AMD 64x2 4000

        - Muisti 1gt 533mhz

        - Kiintolevy 250 gt

        - näytönohjain GeForse 8600gt tv

        - Optinen asema dvd-rw dual player

        - Äänet integrotu 3D

        - Näppäimistö Logitech deluxe

        - Virtalähde 350w psu

        - Käyttöjärjestelmä Windows HP home.Fi

        - Takuu 24 kk nouto/palautus

        Hinta yht. 774 Euroa


      • vielä,
        774 euron räätälihintaan kirjoitti:

        Seuraavat palikat:

        - emolevy Asus 570sli

        - prosessori AMD 64x2 4000

        - Muisti 1gt 533mhz

        - Kiintolevy 250 gt

        - näytönohjain GeForse 8600gt tv

        - Optinen asema dvd-rw dual player

        - Äänet integrotu 3D

        - Näppäimistö Logitech deluxe

        - Virtalähde 350w psu

        - Käyttöjärjestelmä Windows HP home.Fi

        - Takuu 24 kk nouto/palautus

        Hinta yht. 774 Euroa

        Mainita

        Hieno laitekotelo, kuului myös pakettiin.


      • ...
        774 euron räätälihintaan kirjoitti:

        Seuraavat palikat:

        - emolevy Asus 570sli

        - prosessori AMD 64x2 4000

        - Muisti 1gt 533mhz

        - Kiintolevy 250 gt

        - näytönohjain GeForse 8600gt tv

        - Optinen asema dvd-rw dual player

        - Äänet integrotu 3D

        - Näppäimistö Logitech deluxe

        - Virtalähde 350w psu

        - Käyttöjärjestelmä Windows HP home.Fi

        - Takuu 24 kk nouto/palautus

        Hinta yht. 774 Euroa

        näyttis mielummin: 8800 GT

        virtalähde: 500w/400W

        muisti: 2gt 800mhz


        ei käyttistä tai muita ohjelmia jos saat ne jostain muualta "ilmaseks"

        näppäimistö ja hiiri vanhasta koneesta jos on

        kaks kiintolevyä vois olla kans parempi

        siinä olis jos vähän uudenpaakin peliä haluut pelata ei tosta 8600gt:stä oo mihinkään


      • jos näyttis
        ... kirjoitti:

        näyttis mielummin: 8800 GT

        virtalähde: 500w/400W

        muisti: 2gt 800mhz


        ei käyttistä tai muita ohjelmia jos saat ne jostain muualta "ilmaseks"

        näppäimistö ja hiiri vanhasta koneesta jos on

        kaks kiintolevyä vois olla kans parempi

        siinä olis jos vähän uudenpaakin peliä haluut pelata ei tosta 8600gt:stä oo mihinkään

        Jos näyttis olisi kustannussyistä tuo 7600gt ja myöhemmin tarpeen vaatiessa lisättäisi toinen samanlainen 7600gt, ja vaihdettaisi virtalähde.


      • sössin
        jos näyttis kirjoitti:

        Jos näyttis olisi kustannussyistä tuo 7600gt ja myöhemmin tarpeen vaatiessa lisättäisi toinen samanlainen 7600gt, ja vaihdettaisi virtalähde.

        Siis myöhemmin 2x 8600gt.


      • ....
        sössin kirjoitti:

        Siis myöhemmin 2x 8600gt.

        sillä kahdellakaan 8600gt:llä vielä kuuhun mennä. Sitäpaitsi kaks 8600gt:tä maksaa lähes sen 8800GT hinnan et mieti nyt tarkkaan. Itselläni oli tuo 8600GTS eikä silläkään tehnyt mitään


      • Parempi ?
        .... kirjoitti:

        sillä kahdellakaan 8600gt:llä vielä kuuhun mennä. Sitäpaitsi kaks 8600gt:tä maksaa lähes sen 8800GT hinnan et mieti nyt tarkkaan. Itselläni oli tuo 8600GTS eikä silläkään tehnyt mitään

        Olisko 8800GT sitten paljonkin parempi?


      • ...

      • 8800gt laitetaan
        ... kirjoitti:

        8800 GT on hintansa arvoinen.

        tuossa 8600 GT:stä

        http://plaza.fi/muropaketti/artikkelit/naytonohjaimet/nvidia-geforce-8600-gt-8500-gt,2

        ja tässä 8800 GT:stä

        http://www.techreport.com/articles.x/13479/4

        8800gt tulee näyttikseksi.
        Äänikortti on vielä valitsematta,
        Kun tuossa kotiteatterivahvistimessa olisi sisääntulo optisesti ja rca:na digitaali muodossa.
        Niin mikähän äänikortti vaihtoehto mahdollistaisi liitännän kotiteatteriin:

        Räätälivaihtoehdot: -Integroitu 3D
        -sound blaster audigy SE
        -sound blaster X-fi xtrememusic


      • toslink
        8800gt laitetaan kirjoitti:

        8800gt tulee näyttikseksi.
        Äänikortti on vielä valitsematta,
        Kun tuossa kotiteatterivahvistimessa olisi sisääntulo optisesti ja rca:na digitaali muodossa.
        Niin mikähän äänikortti vaihtoehto mahdollistaisi liitännän kotiteatteriin:

        Räätälivaihtoehdot: -Integroitu 3D
        -sound blaster audigy SE
        -sound blaster X-fi xtrememusic

        Emolevyssä on valmius 7.1 äänille ja toslink liitin valokuitu kaapelille.

        Ei kun täys peli ääni rähinä päälle.

        Mutta miten on emolevyn kanssa riittääkö 1000mhz väylänopeus ?


      • vaihtoehdot,
        toslink kirjoitti:

        Emolevyssä on valmius 7.1 äänille ja toslink liitin valokuitu kaapelille.

        Ei kun täys peli ääni rähinä päälle.

        Mutta miten on emolevyn kanssa riittääkö 1000mhz väylänopeus ?

        Siinä oli kaksi emolevyvaihtoehto .
        Joiden väylänopeus oli valmistajan sivuilla ilmoitettu 1000mhz
        ja kalliimmassa 2000mhz
        kumpi vai kampi?


      • Biotrin
        vaihtoehdot, kirjoitti:

        Siinä oli kaksi emolevyvaihtoehto .
        Joiden väylänopeus oli valmistajan sivuilla ilmoitettu 1000mhz
        ja kalliimmassa 2000mhz
        kumpi vai kampi?

        Joo aika turhaa tuolta on ostaa jos itse osaa yhtään väsätä. Tein oman setin tuolla ja se oli kustantanu 1443€, mut jos tekee ite niin just ja just 1000€. Kivasti tuolta saa kuitenkin käsitystä millasen koneen vois tehdä ja kyl ton kopan vois melkein hankkii :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe