Patoloogi ja Gastroenterologi

ovat tätä mieltä ja nyt jopa Suomeksi, jota minäkin alan paremmin ymmärtämään, viiden vuoden päästä vasta kontrollitähystykseen, mikä onnen Pekka minä nyt olenkaan.

Tietoa näytteistä

Hyvä Eero Seppänen !
Olitte paksusuolen tähystyksessä äskettäin. Silloin otetuissa näytteissä ei ole
pahanlaatuista. Paksusuolen alkuosassa (nousevassa paksusuolessa) oli pieni
nysty, jonka rakenne vastaa ns. tubulaarista adenoomaa, jossa lieväasteinen
solumuutos. Tämäntyyppisten polyyppien osalta on tapana, että ne poistetaan
tähystyksen yhteydessä ja seurataan. Siksi kontrollitähystys viiden vuoden
päähän on suositeltava. Rutiininomaisesti emme uutta aikaa ilmoita, joten
ottanette yhteyttä ennen kyseistä aikaa eli vuonna 2012 kontrollitähystyksen
järjestämiseksi.

Parhain terveisin !

Pekka Jauhonen
Gastroenterologi

34

5125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaoheata

!!!!

• OI VOI JA OI

VOIVOI ..!!!!!

• Voita
        OI VOI JA OI kirjoitti:

VOIVOI ..!!!!!

voi?

• LEGENTA

yksi lääkäri eppäili sen nystyn olevan alunperin kasvava glitoris mutta sitten tyrehtyneen kasvunsa.

• Miksi näin

AVAUSTA.

• Hoitajatar

Olipa asiallinen ja hyvä vastaus potilaalle tehdyn tutkimuksen tuloksesta. Lääkärille 10 palvelusta. Hoitoketju on tässä tapauksessa viety hienosti loppuun asti. Jatkotoimet ovat siten potilaan omalla vastuulla. Mitään ei jäänyt epäselväksi. Juuri tällaista palautetta lääkäriltä potilaalle tarvitaan. KIITOS !

• NIPSU-NEITI

Olet saanut selkeän vastauksen tutkimuksiin,neuvos.Hyvä.
        Valitettavasti kaikki lääkärit eivät pidä samaa linjaa. Yleensä ovat vastaukset suurimmaksi osaksi latinaa.

• uspin

Samat hommat on tuhansilla ihmisillä. Onnekkaita ovat ne, joilla kasvain on hyvänlaatuinen.

• kun jääpi odottelemaan ja mitään ei ole enää tehtävissä.
        Hyvissä ajoin kun on tutkimuksiin haketunut niin selvitymis mahdollisuudet jatkoajalle ovat olemassa.
        Meillä miehillä ennen kaikkea, pitää ottaa oma ikämme huomioon kun alamme lähestyä 60 vuoden ikää.

• peräsuolitutkimusten

laittaminen yleiselle palstalle

olisi varmaan siitä kiinnostuneet voineet lukea kotisivuiltasi, jonne olisit voinut jopa laittaa kuviakin siitä perversseille tyypeille

hyi halavattu tuota miespoloista

• ja nyt tein sen mitä lupasinkin.

• Hyryn Herra

Ne tais tähystää Seppäs-Eerulta kallon sisällön

• mutta olisi kait kohta paikallaan, sitä kun tuota vanhenemisen oireita on jo havaittavissa tällä ijällä.
        Mutta mutta kun minä olen vielä oppinut uusia asijoitakin käsittelemään päivittäen ja ennen kaikkea uusija hyödylliä keksintöjä tekemään.

• monet kerrat

on röörejäni tutkinut ja asiallisen palautteen olen häneltä saanut.

• omalle sähköpostilleni ja vielä suomennoksen omasta pyynnöstä erikseen.
        Ps, Sain vain hyvää palvelua ja kiitos keskussairaalan koko tiimille.

• tuuliaaaaa

eipä ne kaikki ymmärrä minkäläinen myllerrys sisällä käy, kun syöpäepäily pysäyttää. kyllä siinä unettomana yöllä mietti leikkausta odotellessa... tsemppiä! :)

• vaikka tiedossa olis mikä, valvomalla ei mikään vaiva hoidu itsestään kuntoon, minä menen hoitoa enemmin saamaan, jossa yksi neuvos asettuu nukkumaan yöksi.

• tavallaan
        rantaneuvos1 kirjoitti:

vaikka tiedossa olis mikä, valvomalla ei mikään vaiva hoidu itsestään kuntoon, minä menen hoitoa enemmin saamaan, jossa yksi neuvos asettuu nukkumaan yöksi.

tuuliaaa valvoi öitä hoitoa odotellessaan. syöpäsoluja jo löytyi, muttei henki lähteny, ainakaan vielä.

• tavallaan kirjoitti:

tuuliaaa valvoi öitä hoitoa odotellessaan. syöpäsoluja jo löytyi, muttei henki lähteny, ainakaan vielä.

leivän maon tuntee ja tämän epäoikeuden maailman, josta ei aina ole mitään hyvää sanottavaa.

• Huonomman tiedon ko. lääkär...

Korvien väliä ei voida parantaa siellä näköjään

• kertoa meille miehille sen totuuden, kannattaa ennakkoon hoitaa omaa terveyttään ja mennä mieluimmin ennakkoon tarkistuksiin jo ijänkin puolesta kuin jäädä odottelemaan kaikista pahinta.

• !!!!!
        rantaneuvos1 kirjoitti:

kertoa meille miehille sen totuuden, kannattaa ennakkoon hoitaa omaa terveyttään ja mennä mieluimmin ennakkoon tarkistuksiin jo ijänkin puolesta kuin jäädä odottelemaan kaikista pahinta.

Miten niin miehille? Naisille aivan yhtä tärkeää. Itse käyn säännöllisesti kontrolleissa, ettei ala syöpä uusimaan. Olen käynyt jo monta vuotta ja jatkan samaan malliin, muutenkin pidän huolen ja seuraan terveyttäni.

• Neuvos1
        !!!!! kirjoitti:

Miten niin miehille? Naisille aivan yhtä tärkeää. Itse käyn säännöllisesti kontrolleissa, ettei ala syöpä uusimaan. Olen käynyt jo monta vuotta ja jatkan samaan malliin, muutenkin pidän huolen ja seuraan terveyttäni.

pitäminen tietysti.

• turhaan, hyvin turhaan

oloasi vaierrat. Luuletko saavasi sympatiaa ? Tuskin.

Käy siellä Linnansalmen - Kaapinsalmen välisillä lahdella uimassa, jos et pääe ylös, kiva. Jos pääset, aiheutat taas meille kaikille pahaa mieltä.
      Valitetavasti.

Toivottavasti varasi tai sutturasi varat, eivät riitä uuden kirjasi julkaisuun.

Yritä selvitä entisistä vastuistasi.

Terveinin läheisesi.

• julkaistaan Nettiversiona www.rantaneuvos

• Turhatoivoa

herra et varmaa ole tätä tienyt.

• lykyn pukkasi...

että rantsun peräsuoli oli viisaampi kuin itse ko.henkilö. Ei oo hirveesti kurissu pitkään aikaan...

• Kainuun kuntayhtymälle jos neuvoksen korvien välikin tutkittaes?

• suomeksi

Sehän on sitten hyvänlaatuinen ja toivottavasti paranee. Jos tulee vaivaa, niin menet aikaisemmin sitten lääkäriin, jospa se poistetaan.

• saatu todistus, jossa oli niin paljon latinaa, jota en tietenkään hyväksynyt lääkärin todistukseksi, koska en ymmärtänyt.
        Seppänen pyysi lääkärin todistuksen uusintana suomeksi kirjoitettuna ja myös saikin.
        Suomussalmen arvauskeskuksesta ei minua laitettuna aikaisemmin jatkotutkimuksiin kuin vasta kolmannella terveyskeskus käynnin jälkeen.
        Ajatella jos kasvain olisi päässyt kehittymään pahanlaatuiseksi syöväksi ja kuitenkin minä ensi kerran olin liikkellä jo toista vuotta sitten saman asiani vuoksi.
        Ja sitten vielä kehtaavatkin lääkärit sanoa potilaalleen olet tullut liijan myöhään ei ole enää mitään tehtävissä.
        Ps, en minä jää odottelemaan tämän kokemukseni jälkeen pitempää, koska sillä saattaa olla huonot seuraukset.

"Eero Seppänen"
        Subject: Paksunsuolen tähytyksen tulokset
        Hei
        Tässä lopultakin nämä vastaukset näytepaloista. Anteeksi, että tämän
        vastaaminen vei näin kauan aikaa.

t. Eija Siuruainen, os.siht.

280649 Paksunsuolentähystyksessä otetuissa näytteissä on askendenssissa
        yksittäinen tubulaarinen adenooma, jossa lievä dysplasia, samoin
        deskendensissa. Muut polyypit ovat hyperplastisia. Ei tulehdusmuutoksia.
        Kolonoskopiakontrolli 5 vuoden kuluttua.

Dg: D12.6 Adenoma tubulare coli nro 2

Pekka Jauhonen/paata1/PJ
        gastroenterologi, sis.el, oyl/ 8.11.2007

• RyysyrannanJooseppi
        rantaneuvos1 kirjoitti:

saatu todistus, jossa oli niin paljon latinaa, jota en tietenkään hyväksynyt lääkärin todistukseksi, koska en ymmärtänyt.
        Seppänen pyysi lääkärin todistuksen uusintana suomeksi kirjoitettuna ja myös saikin.
        Suomussalmen arvauskeskuksesta ei minua laitettuna aikaisemmin jatkotutkimuksiin kuin vasta kolmannella terveyskeskus käynnin jälkeen.
        Ajatella jos kasvain olisi päässyt kehittymään pahanlaatuiseksi syöväksi ja kuitenkin minä ensi kerran olin liikkellä jo toista vuotta sitten saman asiani vuoksi.
        Ja sitten vielä kehtaavatkin lääkärit sanoa potilaalleen olet tullut liijan myöhään ei ole enää mitään tehtävissä.
        Ps, en minä jää odottelemaan tämän kokemukseni jälkeen pitempää, koska sillä saattaa olla huonot seuraukset.

"Eero Seppänen"
        Subject: Paksunsuolen tähytyksen tulokset
        Hei
        Tässä lopultakin nämä vastaukset näytepaloista. Anteeksi, että tämän
        vastaaminen vei näin kauan aikaa.

t. Eija Siuruainen, os.siht.

280649 Paksunsuolentähystyksessä otetuissa näytteissä on askendenssissa
        yksittäinen tubulaarinen adenooma, jossa lievä dysplasia, samoin
        deskendensissa. Muut polyypit ovat hyperplastisia. Ei tulehdusmuutoksia.
        Kolonoskopiakontrolli 5 vuoden kuluttua.

Dg: D12.6 Adenoma tubulare coli nro 2

Pekka Jauhonen/paata1/PJ
        gastroenterologi, sis.el, oyl/ 8.11.2007

tuo Eero, kerrassaan mukava ja rehellinen, kunnioitan häntä, vaikka yhdyssanat ei aina onnistukaan.

• RyysyrannanJooseppi kirjoitti:

tuo Eero, kerrassaan mukava ja rehellinen, kunnioitan häntä, vaikka yhdyssanat ei aina onnistukaan.

kiitos kun jaksat olla mukana asiallisesti tervehtien "Rantaneuvos".

• juures

Suosittelen Rantaneuvokselle kotimaisten marjojen päivittäistä käyttöä kuin myös sipulin ja valkosipulin seka juuresten.

• jota vinkkiä toisetkin voivat omaksua. Minä olen jo marjaruokia ja juureksia syönyt, roskaruokaan en ole enää kajonnut, elämääni olen asettanut uusia arvoja ja elän nyt sen mukaisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      7789
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      55
      5798
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      80
      3283
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2923
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1678
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      209
      1620
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      332
      1335
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1182
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1169
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1071
    Aihe