Hei, huomasin, etta talla palstalla muutama itse asiassa asuu Costa Ricassa. Mulla on semmonen tilanne, etta mies on saanut tyotarjouksen San Josesta, ja olis ihan intona lahdossa. Asutaan talla hetkella espanjassa ja mua arvelluttaa muutto. Meilla on 3-vuotias tytto, joten toki kiinnostaisi tietaa, mita kenties on odotettavissa ja miten kannataisi olla varustautunut. Asuttu on ulkomailla paljon ja eri maissa, mutta Vali-Amerikka taysin kokematta. Mikahan mahtaisi olla tyomahdollisuus mulle, koulutukseni on restonomi, mutta ihan kaikenlaista olen tehnyt ja onneksi tahan mennessa aina toita loytanyt. Onko siella paljon ulkkikset keskenaan ja paikalliset omissa porukoissaan, vai sekottuuko hyvin? mikaan expat yhteiso ei kiinnosta, mies on britti, ja niita punakoita brittiyhteisoja aina joka kolkkaan tuntuu eksyvan. Ihan kaikenlaiset kommentit olis tosi tervetulleita, voi sanoa suoraan mielipiteet. Ollaan ehka parin viikon paasta lahdossa lyhyelle tutustumiselle ja tammikuussa alkais toisella meista siis duuni, jos paatetaan lahtea. Etukateen jo kovasti kiitoksia, kuka jaksaa neuvoa.
Muutto Costa Ricaan
kiitos etukateen
1
2425
Vastaukset
- tortugita
Hei!
Perheemme saattaa mahdollisesti olla myös lähdössä joksikin aikaa Costa Ricaan, joten olisin kiinnostunut tietämään lähdittekö matkaan tai onko täällä muita San Josessa asuvia? 5-vuotiaalle lapsellemme olisi arvokasta löytää aluksi myös suomenkielistä leikkiseuraa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502224Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖23874- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51821Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me117816Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9743vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733