Sopiiko esim. sakemanni kaveriksi

mukkelismakkelis

Meillä karkeakarvainen mäykkypoika, 1 - vuotias, nyt mietimme kaveria, mikä rotu olisi paras? Pentuja emme halua, eli kantsiiko ottaa toinen uroskoira? Sakemanni kiinnostaisi, vai olisiko toinen mäykky paras ratkaisu?

3

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ota toista

aikuista urosta mäykkisi kaveriksi. Ehkä voisi urospennun hyväksyä, mutta en usko että aikuinen menisi. Jos sakemannin haluat ottaa toiseksi, ota narttu. Mäykki ei tod.näk. pysty sitä aivan heti astumaan, eikä ainakaan tule riitoja. Meillä karkkariurosmäykki ei ainakaan ole ikinä aikuisikäisenä, tuli tosi nuorena, hyväksynyt toisia aikuisia uroksia. Mutta kiimamittarina on verraton.

• tanjaw

meillä kaksi mäykkyä narttu ja leikattu uros. siskollani saksanpaimenkoira ja hyvin tulevat toimeen. kokoeroahan löytyy mutta kyllä se mäykky on jo pistänyt sakemannin järjestykseen. selkeä arvojärjestys löytyy. ensin on uros sitten mäykkynarttu ja viimeisenä narttu sakemanni. kannattaa kyllä ottaa se narttu kaveriksi pääsee itse vähemmällä kun ei ole sitä taistelua siitä arvojärjestyksestä. jos suinkin mahdollista niin kannattaa mennä käymään jonkun ison sakemanni nartun luona kylässä niin näkee jo miten se siellä jalkojen välissä pujottelee. ja onhan se kivaa katseltavaa.

Olen kyllä itse ollut tyytyväinen toiseen mäykkyyn kaverina kun niillä on niin samanlaiset kiinnostuksen kohteet ja luonteet. pitävät toisilleen seuraa ja nauttivat suunnattomasti siitä. jos päädytte mäykyn ottoon kannattaa siinäkin ottaa narttu vaikka sitten on ne juoksut. Aion itse leikauttaa narttunikin, jotta syövän riski vähenee ja kun pentuja ei ole tarkoituksena teettää. mihin rotuun nyt päädyttekin niin uskon että koiranne on tyytyväinen päätökseenne:)

• harmoonia...

Mäyräkoiralle paras kaveri on toinen saman moinen ;) Koko ja luonne on paras mahdollinen sopivuus arkielämässä, suosittelen !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2338
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2233
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1554
    4. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      118
      963
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      893
    Aihe